αγοροφοβια πάει καλά η θεραπεία;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2023
    Posts
    1

    αγοροφοβια πάει καλά η θεραπεία;

    Καλησπέρα και απο μένα

    Εδώ και πολλά χρόνια είχα αρχικά φοβία να μιλάω μπροστά σε κόσμο, να κάνω παρουσιάσεις πράγμα που επηρεάζε τις επαγγλματικές και όχι μόνο σχέσεις μου. Πήγα σε ψυχίατρο και εδώ και δέκα χρόνια την "πάλευα" με μια μικρή δόση tavor της τάξης του 1/4 των 2.5mg την μέρα. Την πάλευα όμως δεν ημουν καλά ποτέ, τα πράγματα χειροτέρεψαν τον τελευταίο χρόνο και ή θα ανέβαζα την δόση, κάτι που δεν ήθελα γιατί ξέρω ότι δεν ήταν καλό να παίρνω tavor τόσα χρόνια ακόμα και αν ήταν μικρή δόση.

    πριν 48 μέρες περίπου σταμάτησα το tavor και ξεκίνησα το zoloft αρχικά στα 25 και μετά στα 50mg, δεν ήταν και πολύ εύκολη η μετάβαση και ακόμα δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύει. Σιγουρα την "παλέυω" πλεόν χωρίς tavor αλλά ακόμα δεν θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστήμενος. Έχω τρέμουλο στα χέρια όταν γίνεται κάποια αντιπαράθεση η΄ακόμα και αν μιλάω με κόσμο που δεν τον ξέρω. Εχω απομονωθεί γενικά από τότε που σταμάτησα το tavor και άρχισα το zoloft γιατί είχα κάποια επεισόδια άγχους που δεν ήθελα να ξαναζήσω. Σιγουρα είμαι πολύ καλύτερα από την αρχή αλλά όχι εκεί που πρέπει.

    Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο φάρμακο για μένα και αν πρέπει να το αλλάξω, έχω μια παράξενη παρενέργεια που είναι ένα συνεχόμενο βουητό στα αυτιά που το αντέχω αλλά δεν είναι ότι καλύτερο. Είμαι με τον ψυχιάτρο μου στο δίλημμα ή να αλλάξω σε κάτι άλλο ή να αυξήσω τη δόση. Εκέινος πρότεινε ή να την αυξήσουμε ή να πάμε σε κάτι άλλο αλλά εγώ φοβάμαι λίγο γιατί είχα όταν το ξεκίνησα αυξημενος άγχος και μετά από την άυξηση από τα 25 στα 50mg.΄Ίσως φταίει και το σταμάτημ α του tavor. Από την άλλη δεν θέλω να ξεκινήσω από την αρχή πλαι με άλλο φάρμακο. Γενικά είμαι σε δίλημμα για αυτό και θέλω να ακούσω και από εσάς.

    ευχαριστώ

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    2,136
    Έχω το ίδιο πρόβλημα με το άγχος σε παρουσιάσεις, ομιλίες κλπ και με πιάνει και μένα τρέμουλο στις αντιπαραθέσεις, στη φωνή και όχι μόνο. Έκανα χρόνια ψυχοθεραπεία και παίρνω αγωγή, cipralex και ρεμερον αλλά και πάλι επιλέγω την αποφυγή των καταστάσεων που με αγχωνουν. Το δίλημμα σου το έχουμε περάσει σχεδόν όλοι όσοι παίρνουμε φάρμακα από τα οποία δεν είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι. Το ζολοφτ δεν το έχω πάρει οπότε δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο. Το cipralex όμως όταν το ξεκίνησα, επειδή στην αρχή αυξάνει το άγχος και δεν φτιάχνει την αϋπνία που ήταν ένα από τα κύρια συμπτώματα μου, μου το έδωσε συνδυαστικά με ζαναξ. Συζητα το με τον γιατρό σου μήπως αν αυξήσεις το ζολοφτ μπορείς ταυτόχρονα να παίρνεις ένα αγχολυτικο μέχρι να σε πιάσει η αύξηση.

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2023
    Posts
    2
    Quote Originally Posted by anxiousjoe View Post
    Καλησπέρα και απο μένα

    Εδώ και πολλά χρόνια είχα αρχικά φοβία να μιλάω μπροστά σε κόσμο, να κάνω παρουσιάσεις πράγμα που επηρεάζε τις επαγγλματικές και όχι μόνο σχέσεις μου. Πήγα σε ψυχίατρο και εδώ και δέκα χρόνια την "πάλευα" με μια μικρή δόση tavor της τάξης του 1/4 των 2.5mg την μέρα. Την πάλευα όμως δεν ημουν καλά ποτέ, τα πράγματα χειροτέρεψαν τον τελευταίο χρόνο και ή θα ανέβαζα την δόση, κάτι που δεν ήθελα γιατί ξέρω ότι δεν ήταν καλό να παίρνω tavor τόσα χρόνια ακόμα και αν ήταν μικρή δόση.
    πριν 48 μέρες περίπου σταμάτησα το tavor και ξεκίνησα το zoloft αρχικά στα 25 και μετά στα 50mg, δεν ήταν και πολύ εύκολη η μετάβαση και ακόμα δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύει. Σιγουρα την "παλέυω" πλεόν χωρίς tavor αλλά ακόμα δεν θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστήμενος. Έχω τρέμουλο στα χέρια όταν γίνεται κάποια αντιπαράθεση η΄ακόμα και αν μιλάω με κόσμο που δεν τον ξέρω. Εχω απομονωθεί γενικά από τότε που σταμάτησα το tavor και άρχισα το zoloft γιατί είχα κάποια επεισόδια άγχους που δεν ήθελα να ξαναζήσω. Σιγουρα είμαι πολύ καλύτερα από την αρχή αλλά όχι εκεί που πρέπει.

    Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο φάρμακο για μένα και αν πρέπει να το αλλάξω, έχω μια παράξενη παρενέργεια που είναι ένα συνεχόμενο βουητό στα αυτιά που το αντέχω αλλά δεν είναι ότι καλύτερο. Είμαι με τον ψυχιάτρο μου στο δίλημμα ή να αλλάξω σε κάτι άλλο ή να αυξήσω τη δόση. Εκέινος πρότεινε ή να την αυξήσουμε ή να πάμε σε κάτι άλλο αλλά εγώ φοβάμαι λίγο γιατί είχα όταν το ξεκίνησα αυξημενος άγχος και μετά από την άυξηση από τα 25 στα 50mg.΄Ίσως φταίει και το σταμάτημ α του tavor. Από την άλλη δεν θέλω να ξεκινήσω από την αρχή πλαι με άλλο φάρμακο. Γενικά είμαι σε δίλημμα για αυτό και θέλω να ακούσω και από εσάς.

    ευχαριστώ
    Βρίσκω το prozac πιο αποτελεσματικό από το zoloft...

Similar Threads

  1. Κάτι δεν πάει καλά με μένα..
    By aretaki12340 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 6
    Last Post: 18-08-2018, 00:09
  2. Κατι δεν παει καλα
    By fenia99 in forum Συμβουλευτική Γονέων
    Replies: 11
    Last Post: 24-05-2017, 21:05
  3. κάτι δεν πάει καλά με την θεραπευτική μου σχέση και δεν ξέρω τι φτάιει...
    By amelie74 in forum Εμπειρίες Ψυχοθεραπείας - Ψυχολογική & Ψυχιατρική Υποστήριξη
    Replies: 4
    Last Post: 15-09-2011, 20:03
  4. σιγουρα κατι δεν παει καλα...
    By αναστασια 27 in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 11
    Last Post: 13-01-2011, 10:30
  5. Κάτι δεν πάει καλά...
    By PanosGrs in forum Άλλες Διαταραχές Προσωπικότητας
    Replies: 5
    Last Post: 15-12-2009, 22:07

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •