Results 16 to 30 of 39
Thread: Κινητά σε παιδιά.
-
20-04-2024, 15:44 #16
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Ο Durkheim θα με καταλάβαινε.
Η κοινωνικοποίηση τι είναι ακριβώς ;
Δεν αποτελεί στόχο του εκπαιδευτικού συστήματος ; Είναι στόχος του σουπερ γονέα ; ¨Η των εταιρειών των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης ;
Μήπως έχουμε περάσει σε έναν νεο θαυμαστό κόσμο όπου η κοινωνικοποίηση γίνεται από τις πολυεθνικές διαμεσολαβούμενη από οθόνες , μικρές , μεγάλες, κολλημένες στο γραφείο, στην κολότσεπη , στον μαξιλάρι στον καρπό και σε λίγο και στο μάτι ; Αν ναι , τότε τι χρειαζόμαστε το σχολείο ... και τι χρειαζόμαστε τα φροντιστήρια ; (ας αναλογιστούμε εδώ άλλη μια αντίφαση. κοινωνικοποίηση διαμεσολαβούμενη με οθόνες!)
Προς επίρρωση του προβληματισμού μου 'επιστολή συλλόγου διδασκόντων σχολείων νεας φιλαδέλφειας' . Είναι ενδεικτική του προβληματισμού ότι οι εν λόγω συσκευές δεν βοηθούν αλλά παρακωλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία (και άρα θα πρόσθετα εγώ την ομαλή κοινωνικοποίηση).
Η γνώμη μου είναι το σχολείο και εν γένη το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελεί τον κατεξοχήν φορέα κοινωνικοποίσης
στις σύγχρονες κοινωνίες . Τα κινητά μετην τρέχουσα μορφή τους διασπούν και υπονομεύουν την ενότητα της σχολικής τάξης
σε πολλαπλά επίπεδα και δρουν σαν παράγον ενίσχυσης τάσεων ανομίας και όχι καλά νοουμενης αυτονομίας και άρα
αποτελούν τροχοπέδη της κοινωνικοποίησης.
Κινητό με την τρέχουσα του μορφή , ( υπερφορητός - υπερδικτυωμένος υπολογιστής συνεχούς πρόσβασης 24/356 σε εθιστικές εφαρμογές δικτύωσης γεμάτος με συσκευες καταγραφής ήχου και εικόνας ) δεν θα ήθελα να το δώσω . Οπως προείπα υπάρχει πίεση ,οχι από τον θεσμοθετημένο εκπαιδευτικό σύστημα και άρα από νομιμοποιημένες ηθικές αξίες , αλλά από την απορρυθμισμένη διάδοση αυτού του ηλεκτρονικού τσιγάρου στα παιδία που δημιουργεί συνθήκες πρακτικής κοινωνικής πίεσης για συμμόρφωση με ποινές απόρριψης στους αποκλίνωντες,Last edited by altbreeze; 20-04-2024 at 16:16.
- 20-04-2024, 16:01 #17
- Join Date
- Dec 2013
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 2,121
Σίγουρα θα σε καταλάβαινε ο κύριος Émile Durkheim!
Εφόσον γεννήθηκε το 1858 και πέθανε το 1917, *David Émile Durkheim (French: [emil dyʁkɛm] or [dyʁkajm], professionally known simply as Émile Durkheim;[1] 15 April 1858 – 15 November 1917) was a French sociologist. ^^
Σε μια εποχή που δεν υπήρχαν καν υπόνοιες κινητών τηλεφώνων, τι αναλύσεις παραθέτεις λοιπόν και από ποιους!
21-04-2024, 12:48 #18
- Join Date
- Dec 2013
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 2,121
Eπιστημονικές απαντήσει του Forbes, και όχι της Μαρίας Λουδουδού και τις δικές σου.
Dear Pediatrician,
My middle schooler really wants a smartphone, but I’m not so sure. He says that most of the kids in his class already have a phone, and he feels left out. I’m worried about him spending too much time on the phone. Plus, I’ve heard scary stories about kids sending inappropriate messages to one another. Is there a best age to give your child a smartphone?
Sincerely,
Worried about Wireless
When Should Most Kids Get Their First Smartphone?
Although hours of screen time have significantly climbed since 2019, the age of smartphone introduction has only slightly changed. Recent survey data suggests 42% of U.S. kids have a phone by age 10. By age 14, smartphone ownership climbs to 91%[1]. No matter the age, there are justifiable reasons for when a first phone is placed in a child’s pocket.
The wide range of ages for smartphone introduction reflects the complexity of this decision. It’s impossible to simplify the “best” time for all children to get a phone to the number of candles on their birthday cake. Managing a smartphone successfully is a complex skill requiring social-emotional, cognitive and relational readiness skills that kids achieve at different ages.
Developmental Readiness Is More Important Than Age
Rather than thinking of a specific age as the benchmark, reframe the decision with the developmental readiness of your child in mind. Before buying a smartphone for your child, consider attributes that are associated with more successful digital use.
Milestones I consider important for smartphone readiness include:
Having more ability for complex thoughts and improved reasoning
Starting to understand tone, idiom and sarcasm
Developing their own solutions
Demonstrating early long-range planning
Showing signs of empathy, or thinking of others
Developing a stronger sense of right and wrong
Showing more interest in and influence by their peer group
Responding appropriately to limits and boundaries
Improved communication for wants and needs
If your child is beginning to show these developmental skills, or there is a family situation in which digital connection is necessary, it may be time for the smartphone. And as this time approaches, I recommend having a series of discussions with your child about what having a phone might look like.
Practice Joint Decision Making
Often, your child will have valid reasons for wanting to have a personal device. Discussion about their expectations of smartphone ownership can be helpful to mutually determine their readiness and their expectation of the phone’s rules and boundaries.
Questions to ask your child before getting a first smartphone may include:
What would you use the phone for? Why do you need it?
How much time do you think you should be able to use your phone each day?
Where will you charge your device at night?
Are there times of the day when you don’t think you should use a phone?
What are you going to do with your phone at school? What are the rules about the phone at school?
What are the things you enjoy doing most without a phone? How are you going to balance those fun things with using a new phone?
What should the consequence be if you lose your phone?
Your child deserves a voice in the conversation, but is not the ultimate decision maker. Not every kid has a smartphone, nor does every child need one. If you’re not comfortable or ready to introduce the device, it’s okay to delay. But If your answer is no, clearly define the steps or behaviors that you would need to routinely see in order to change your mind on the smartphone decision. In this way, your child knows the specific things you are watching for in order to revisit the conversation again.
Smartphone Alternatives for Kids
Until your child is ready for a smartphone, consider other options to safely connect and communicate. Wi-Fi-connected tablets can be used to text and game with friends. Digital watches, such as the Gabb Watch or the Apple Watch SE, can be used on a cellular network to have various connection, texting and safety options. Finally, don’t forget old-fashioned flip phones, prepaid phones without contracts and phones designed for children, like Pinwheel, as other options.
Is Now the Right Time for Your Child’s First Smartphone?
If you see your child demonstrating readiness, or there is a family need for a smartphone purchase, keep these things in mind:
Explain your role.
I encourage parents to add a smartphone to their child’s life under the clear understanding that the phone is owned by the parents and on loan to the child. As a parent of an early smartphone user, you hold every right to review activity on the phone, read texts, check pictures and look at screentime data. In fact, these check-ins should be a regular task as your child is developing their independent screen smarts.
Set up the phone for its primary use. First smartphones do not need to have unrestricted internet access or social media apps. Start slowly, keep only the features that your child needs, let your child demonstrate proper use and responsibility, then add features as the need is presented.
Use parental controls. The most popular smartphones have parental control options embedded into the operating system. Although not foolproof, these simple settings can help early smartphone users stay out of difficult situations, while limiting their daily usage to what your family chooses.
Choose your boundaries before they are broken. Create clear boundaries on when the phone may or may not be used. For example, I suggest families keep smartphones out of a child’s bedroom at night and off the family dinner table. Phone-free boundaries are important to establish and enforce as your child is developing their own ability to self-regulate screen use.
[
B]Create clear consequences before they are needed[/B]. Discuss with your child what will happen if they lose or break their phone. Decide appropriate consequences for when family boundaries are violated. These conversations should not be used to threaten or manipulate your child, rather to make clear your expectations of the device and their actions when using it.
Check in regularly. A child’s digital life is enmeshed with their real-life. In turn, brief conversations about what they are enjoying and doing on their phone are just as important as conversations about their real-life endeavors. Give your child a chance to explain how they are using the phone and what they enjoy. Support the things that are uplifting and add value to their daily life, and redirect them away from apps or experiences that seem unhelpful.
Watch your child’s mood and behavior. Once a child has a smartphone, it is impossible to track every click, swipe and tap. However, if time on the small screen is impacting them mentally or emotionally, kids will often demonstrate other changes in mood or behavior reflecting their discomfort. If your child has significant changes in their mood or behavior after introducing the phone, it may be time to pull back and wait.
There is no best age to get a cell phone, but there are better ways to introduce this powerful tool into your child’s life. Talk with your child often about their digital life and encourage healthy tech boundaries. Together with your help and support, most kids can enjoy the benefits and fun that the power of a smartphone can bring.
http://www.forbes.com/health/family/...st-cell-phone/
21-04-2024, 13:59 #19
- Join Date
- Dec 2013
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 2,121
“by τεν”! σου λέει ! Αλλά αφήνει το περιθώριο ίσως και μικρότερο.
Εσύ μπορεί να αγοράσεις στο παιδί σου “by θέρτι”! ή “by και ποτέ”! έτσι όπως μας τα περιγράφεις...!
06-06-2024, 01:02 #20
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Συγνώμη για τη καθυστερήμενη απάντηση. Αντιπαρέρχομαι τους ειρωνικούς χαρακτηρισμούς-σχόλια .
Για το αρθρο τον forbes : δεν προβληματιζει το οτι παραθετει μια μακροσκελη λιστα απο πρακτικα μη εφαρμοσιμες πρακτικες ωστε να θεωρηθει ασφαλες η χρηση ; Και γιατι να μπει συνολικα μια κοινωνια σε αυτη την τεραστια δαπανη χρονου ;
Γενική απαγόρευση κινητών στο σχολείο και παραμονή των μαθητών με αποβολή στο σπίτι
Γιατί άραγε το υπουργείο ξανά απαγορευει τα κινητά-κοριούς με αυστηρότερες ποινές ; Δεν αξίολογω τη σοβαρότητα στην ασκηση παιδαγωγικης πολιτικης απλα απορω τι φοβαται τοσο πολυ και θελει να ειναι καλυμένο νομικά.
Ως προς τη διαχυτη αισθηση του καλου κινητου που φερνει τα παιδια στη ψηφιακη εποχη να να θυμισω ότι υπηρχε μια οχι και τοσο μακρινη εποχη που το καπνισμα ηταν μόδα και μια πιο μακρινη που τα ναρκωτικα ηταν της μοδας!
Vintage ads for when cocaine and heroin were legal, 1880-1920
Αυτό το αρθρο είναι ενδιαφέρον γιατι μας δειχνει πως αλλαζει η δημοσια αντιληψη για το τι συνιστα δημοσιο κίνδυνο και τι οχι.
New fMRI study reveals internet addiction physically changes brain chemistry in children 10-19
Δεν θελω να επεκταθω στα θεματα ακτινοβολιας και στις γιαγιαδες που βλεπεις με καρκινους σε κλινικες με ενα σμαρτφοουν συνεχως πανω απο το στομαχι τους!! γιατι θα με πουν ψεκασμενο!
Ενω αν ειμαι υπουργος και πχ πηγαινω σε σχολεια οπου απαγορευεται η χρηση κινητων για φωτο με μαθητες που προωθουν την καριερα μου ειμαι ιν και κουλ... Ετσι με το παραδειγμα μου παραδιδω στα παιδια και το μαθημα οτι το να εισαι κουλ ειναι υπερανω νομων , ψεκο-επιφυλαξεων και φουσκομενων περιβαντολλογικων ανησυχιων. Και ασε τους σουπερ φροντιστες - γονεις να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα και να βαλουν αυτοι τα ορια στο παιδι!!.Το βραχυπροθεσμο επικοινωνιακο οφελως δικαιολογει την αδιαφορια για νομους , οικολογια , σχολικο κλιμα..
Filthy or fashionable? Young people’s perceptions of smoking in the media
Κλεινωντας , να θεσω και την οικολογικη διασταση του κατα ποσο συνιστα κοινωνικη πολιτικη προσανατολισμενη προς την αειφορο αναπτυξη και τη μειωση του οικολογικου αποτυπωματος μιας κοινωνιας να ενθαρρυνει παιδια να γινουν συμμετοχoi σε συστηματικη χρηση ενος προιοντος που οχι μονο αποτελει το παραγωμενο μιας βιομηχανιας (των ημιαγωγων) που ασκει τρομερη πιεση σε οικοσυστηματα και χωρες για νερο , σπανια μεταλλα και ενεργεια , αλλα που τα ενσωματωνει σε ενα κυκλο διαρκειας αποσυρσης και αγορας καινουργιων χωρις καμια απολυτως περιβαντολλογικη ευαισθησια σε μια εποχη που ο πλανητης (το κοινο μας σπιτι!) υπερθερμενεται με καθημερινες συνεπειες που βιωνουμε ολοι μας.
Smartphones leaving disastrous environmental footprint, warns new Greenpeace report
Smartphones Are Killing The Planet Faster Than Anyone Expected
Smartphones are particularly insidious(ύπουλα) for a few reasons. With a two-year average life cycle, they’re more or less disposable. The problem is that building a new smartphone–and specifically, mining the rare materials inside them–represents 85% to 95% of the device’s total CO2 emissions for two years. That means buying one new phone takes as much energy as recharging and operating a smartphone for an entire decade.
No Water No Microchips: What Is Happening In Taiwan?
Total water consumption from TSMC increased by 70% between 2015 to 2019, which accounts for 3.4% of total industrial water usage. Due to the drought, TSMC and other semiconductor manufacturers have been depending on water trucks to maintain production. It is estimated that TSMC will spend over NT$0.5 billion (around 23.69 million euro) on the water trucks this year, exceeding its original budget planning.
Περιεργο παντως ... σε μια κοινωνια πους στις δημοσιες εκφάνσεις της δειχνει να μην σεβεται τα ορια στη χρηση και διαφημιστικη και τηλεοπτικη προωθηση εθιστικων συσκευων προς παιδια εντουτοις για τα προβληματα που προκαλει η χρηση τους να θεωρειτε λυση (και υπευθυνος) ο σουπερ ντουπερ γονιος που θα πρεπει να βαλει ορια..
Μαλλον ζουμε πλεον σε εποχες οπου οι ευθυνες εχουν τεχνητη νοημοσυνη και κολλανε οπου βολευει το damage control των αγαθων επιχειρησεων και αγαθων κυβερνωντων..Last edited by altbreeze; 08-06-2024 at 03:06.
09-06-2024, 21:22 #21
- Join Date
- Dec 2013
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 2,121
n brief: How smartphones affect children
Smartphones are still a relatively new technology in terms of understanding long-term effects, but emerging evidence has revealed some important factors for different age groups:
- Children from birth to eight years old have "limited or no perception of online risks" when it comes to using smartphones and social media apps, a European study across seven countries showed.
- Parents have a powerful influence as role models: children often mirror their parents' smartphone use, the same study found.
- Teenagers may be particularly sensitive to social media feedback. Certain developmental changes during adolescence can mean that young people become more sensitive to status and social relationships, which in turn may make social media use more stressful for them.
- Experts say communication and openness is key when it comes to how parents deal with young people's smartphone use, including talking about what they're seeing and experiencing online.
On the other hand, for some young people, a phone can become a lifeline – somewhere to find a new form of access and social networking as a person with a disability, or a place to search for answers to pressing questions about your health.
"Imagine you are a teenager worried that puberty is going wrong, or your sexuality isn't the same as your friends', or worried about climate change when the adults around you are bored with it," says Sonia Livingstone, professor of social psychology at the London School of Economics, UK, and co-author of the book Parenting for a Digital Future.
For the most part, though, when they're using their phone for communication, children are talking to friends and family. "If you actually analyse who kids are talking to online […] there's a very strong overlap with their offline network," says Odgers. "I think this whole idea that we're losing a kid in isolation to the phone – for some kids, that can be a real risk, but for the vast majority of kids, they're connecting, they're sharing, they're co-viewing."
In fact, while smartphones are often blamed for children spending less time outdoors, a Danish study of 11- to 15-year-olds found some evidence that phones actually give children independent mobility by increasing parents' sense of security and helping to navigate unfamiliar surroundings. Children said phones enhanced their experience outside through listening to music, and keeping in touch with parents and friends.
https://www.bbc.com/future/article/2...t-a-smartphone
Aπό το BBC αυτή τη φορά.
Επιμένω στην άποψη μου. Πρέπει να πάρεις στο παιδί σου ένα κινητό, επιβάλλεται στην εποχή μας πια και σου εξήγησα τους λόγους στο αρχικό μου ποστ.
Ο γονιός βέβαια και είναι ο υπεύθυνος του παιδιού του να του το μάθει, να του το ελέγχει και να είναι κοντά του.
Ποιος θέλεις να διδάξει στο παιδί σου το smartphone η κοινωνία; Άντε μου καλέ!\
Το προφανές είναι ότι πάσχεις από την ικανότητα του γονέα στο να έχει χτίσει μια υγιή ζωή με το παιδάκι του.
Δηλαδή σου φαίνεται τόσο δύσκολο να εξηγήσεις σε ένα 10χρονο το σμαρτφοουν, δεν είσαι ικανός να ελέγχεις το τηλέφωνο του, τι γονέας είσαι;
Εγώ "στο παιδί μου" πώς μπόρεσα να τα κάνω όλα αυτά; Και το άρθρο του Forbes εξηγεί αυτό ακριβώς που σου εξήγησα αλλά επιστημονικά.
Δηλαδή καταλήγεις ότι πρέπει να απαγορεύονται τα κινητά στα παιδιά έως τα 18, κι επίσης πως"κάποιος άλλος" πρεπει να έχει την ευθύνη τους και όχι οι γονείς.
Καλά...
11-06-2024, 01:55 #22
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Δεν εθεσα μονο το ζητημα της ατομικης χρησης αλλα και της χρησης στο σχολειο.
Υποθετω γιαι χιλιαδες εκπαιδευτικοι ισχυει ;
τόσο δύσκολο να εξηγήσουν σε ένα 10χρονο το σμαρτφοουν, δεν είσαι ικανός να ελέγχεις το τηλέφωνο του, τι εκπαιδευτικος είσαι;
Οι οργανωμενες κοινωνιες θετουν διαφορους περιορισμους στα νεαρα μελη τους .
Αλκοολ , τζογος , ακαταλληλες ταινιες , ναρκωτικα , τσιγαρο. Γιατι δεν το εξηγονμε απλα στο 10χρονο αραγε και χρειαζεται η απαγορευση-περιορισμος.
Αν και δεν μιλησα για απαγορευση. Αλλα για ενημερωση για τους κινδυνους και περιορισμους .
11-06-2024, 10:16 #23
- Join Date
- May 2024
- Posts
- 292
Καλημερα το εξηγεις αλλα τα παιδια δυσκολα προσαρμοζονται στο οχι οποτε τους γνωστοποιεις οτι ειναι ενα οριο -κανονας που αν δεν τηρηθει θα εχει και την αναλογη συνεπεια ΟΧΙ τιμωρια .
Οι λεξεις που χρισημοποιουμε στα παιδια ειναι αυτες που θα καθοριζουν και τις αντιδρασεις τους .
Δεν υπαρχει τιμωρια υπαρχει αντικτυπο στην παραβιαση των οριων που εχει θεση η οικογενεια μας .
Ενα σπιτι δεν εχει καγκελα για να προστατευεται ;
Αρα πρεπει να δωσεις να καταλαβει στο παιδι απο τον πρωτι χρονο κιολας της ζωης του οτι η οικογενεια μας εχει ορια και κανονες για να νιωθει ασφαλεια.
Αντιλαμβαεσαι οτι αν αυτο το κανεις απο τοτε στα 10 θα εχεις μια πληρη συνεργασια στο πλαισιο των φυσιολογικων αντιδρασεων του ,που ειναι και το φυσιολογικο ετσι ;
Δεν ειναι αβουλο ον και το αφηνουμε να εκδηλώνει ακομα και τον θυμο του ,αλλα ολα αυτα με ορια και μεσα σε αυτα να εισαι σιγουρος οτι αισθανεται ασφαλεια !
11-06-2024, 17:01 #24
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Από μελέτη στο πλαίσιο του διαγωνισμού PISA 2022 προέκυψε ότι:
1 στους 3 μαθητές αποσπάται η προσοχή του κατά τη διάρκεια του μαθήματος, από τη χρήση ψηφιακών συσκευών. Και το θέμα εντοπίζεται στις ειδοποιήσεις από εφαρμογές, κοινωνικά δίκτυα, μηνύματα κλπ
Όταν οι μαθητές χρησιμοποιούν τάμπλετ ή λαπτοπ για να κρατούν σημειώσεις, φαίνεται να μην κατανοούν και εμπεδώνουν το μάθημα
Γιατι αραγε το υπουργειο θελει αυστηροτερες ποινες ;
Οκ στερειτε σοβαροτητας .. αλλα γιατι αραγε χιλιαδες επαγγελματιες εκπαιδευτικοι δεν μπορουν να πεισουν τους μαθητες να σεβαστονν τα ορια της οργανωμενης κοινωνιας ; Δεν χρησιμοποιησαν αραγε τις καταλληλες λεξεις ; Ή μηπως εχουν αποτυχει οι γονεις απο το σπιτι ;
13-06-2024, 19:17 #25
- Join Date
- Dec 2013
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 2,121
Middle schools in Norway banned smartphones. The benefits were dramatic, a study shows.
http://https://www.bostonglobe.com/2024/04/27/metro/norway-study-smartphones-banned-in-schools/
The long-running debate over whether to ban smartphones in schools has intensified in recent months, fueled by increased warnings about the harms of social media on youth mental health and the distractions phones cause in class.
This week, social media was abuzz about a study published earlier this year out of Norway that tested the argument: How would student outcomes and mental health be affected if schools banned smartphones?
The research found the impacts were positive, including decreased bullying and improved academic performance among girls. Author and organizational psychologist Adam Grant highlighted the findings on X, formerly Twitter, saying “smartphones belong at home or in lockers.”
The study examined more than 400 middle schools in Norway that had implemented phone bans and relied on three primary data sources: a nationwide pupil survey, survey data on middle schools’ smartphone policies, and a compilation of Norwegian administrative datasets, including health and family registers.
Almost one in four countries have introduced laws or policies banning smartphones in schools, according to a report published last year by UNESCO.
Related
Why today’s youths are ‘The Anxious Generation’
More Boston high schoolers are feeling sad and hopeless, data show
Some Mass. high schools adopt strict cellphone-free policies this school year
School systems sue social media companies for unprecedented toll on student mental health
After researcher Sara Abrahamsson presented her doctoral thesis — which included her study on how smartphone bans affect middle-school students — at the Norwegian School of Economics last May, it caught the eye of politicians, and now, according to the business school, the government has begun “significantly tightening the rules on mobile phone usage.”
Here’s a look at the key findings.
Fewer consultations for psychological issues at specialist care
In schools with bans, the number of specialist care visits for mental health issues fell among middle-school girls. And the data suggested the longer the girls were exposed to the ban, the fewer visits they needed.
Girls also had fewer consultations (a decline of about 29 percent) with their general practitioner. The research, however, did not find any effect on the likelihood of students being diagnosed or treated for psychological symptoms and diseases after bans were enacted.
“The decline in the number of consultations for psychological symptoms and diseases shows that after a ban is implemented, girls are in less need of care related to mental health issues,” Abrahamsson wrote.
She also said that compared to boys of the same age “girls have, on average, increased levels of mental health issues during the adolescent years,” and therefore may be “more intensely affected by the ban” than boys.
Incidence of bullying fell for girls and boys
Educators and experts have pushed for school smartphone bans because of cyberbullying among students (adolescents sending harmful texts to one another, for example).
The study found that after Norway middle schools banned phones, the incidence of bullying decreased for girls and boys. Girls who went through three years of middle school with a ban reported being bullied by other students about 46 percent less compared to when no policy was in place. Four years after a ban on smartphone use was implemented, boys experienced a decline in bullying incidents by about 43 percent.
RELATED: Could helicopter parenting and a decline in ‘free play’ be causing the youth mental health crisis?
“My results suggest that a low-cost intervention such as banning smartphones from schools might be an effective policy tool to reduce bullying and improve adolescents’ mental health,” Abrahamsson wrote.
Girls made gains in their academic performance
Girls who started middle school with smartphone bans in place saw improvements in their grades and GPAs, and scored higher on externally graded mathematics exams, according to the study.
Girls were also more likely (4 to 7 percentage points higher) to attend an academic high school track “after experiencing a ban,” Abrahamsson wrote. “This effect amounts to an 8–14 percent point increase in the probability of attending an academic high school track relative to the pre-ban years.”
The effects were only significant among girls who were exposed to a smartphone ban for at least two years. Abrahamsson, however, found no effect on the mental health or academic performance of middle-school boys, which she suggested could “result from the substantially higher phone usage among girls” in Norway.
Girls from lower socioeconomic backgrounds saw the most benefits
According to the study, girls from lower socioeconomic backgrounds saw the greatest benefits from a smartphone ban during middle school, from reduced visits for mental health care to improvement in grades.
These differences suggest that “unstructured technology is especially distracting for students from low socioeconomic families” and far less so for students from “high socioeconomic families,” Abrahamsson wrote. “Between girls, this means that the gap in mental health and educational performance declined along the socioeconomic spectrum.”
Stricter smartphone bans yielded the best results
The study found that gains in academic performance were the greatest among girls who attended middle schools that had stricter smartphone bans, such as ones that prohibited students from “bringing their phones to school or schools where students must hand their phones in before classes start.”
In contrast, more lenient policies, including those that only mandated students keep their phones on silent, had less of an effect — and could even work against educators.
“Behavioral experiments have shown that just having your phone nearby, but in a silent mode, could even increase phone usage, especially for people with increased ‘Fear-Of-Missing-Out,’” Abrahamsson wrote.
http://https://openaccess.nhh.no/nhh-xmlui/bitstream/handle/11250/3119200/DP%2001.pdf?
sequence=1
Βρήκα ένα άρθρο που σε επιβεβαιώνει, και δεν ντρέπομαι να το παραθέσω. Ας το διαβάσουν οι γονείς κι ας βγάλουν τα συμπεράσματα τους.Last edited by HarleyQuinn; 13-06-2024 at 23:56.
15-06-2024, 03:40 #26
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Ευχαριστώ για τη γνωστοποιηση της ερευνας. Δεν την ήξερα. .
2010 . Γυμνασιο Χρυσοπηγης Χανιων. .
14 χρονια μετα τι αλλαξε; Ποσα παρομοια περιστατικα γινονται και στις μερες μας ; Μηπως αυτο φοβαται το υπουργειο και ασχολειται με τη νομικη πλευρα του θεματος ;
Εκπαιδευτικός: «Παραιτούμαι μη ανεχόμενος το διαρκή εκφοβισμό μου από μαθητές του σχολείου που υπηρετώ»
Και γιατι να χρειαζεται αραγε ερευνα για να κατανοησει ενας μαθητης οτι δεν ειναι στοιχειωδως ευγενικο να εχεις κοριους σε μια ταξη ; Η οτι το περιβαλλον μας δεν αντεχει τοση πιεση για να μπορουν δεκατριαχρονα να ανεβαζουν χαζομαρουλες στο τικ τοκ κτλ . Η οτι αυτη η συσκευη διαρκως αποσπα την προσοχη ; Η οτι τα δεκατριαχρονα δεν εχουν τη στοιχειωδη ωριμοτητα να καταλαβουν ποσο επικινδυνο ειναι να μπορεις με ενα κλικ να καταστρεψεις την ψυχικη ηρεμια ενιος συμμαθητη ;
Και αληθεια αυτο το ενιωτε εκρηκτικα ασταθες κουβαρι εφηβικων ορμονικων και υπαρξιακων ανησυχιων για παρεες , γνωριμιες κτλ διαμεσολαβουμενο απο εθιστικοτατες εφαρμογες και υπερσυγχρονα κινητα σε ποσα ευρω μηνιαιως σε εξοδα για μια οικογενεια συνεπαγεται ; Ποσο φτηνη ειναι τελικα αυτη η συσκευη ; Ποσο κοστιζει αυτη η νεανικη εξαρτηση ; .. γιατι εγω δεν εχω δει νεαρο χωρις σπασμενο κινητο που θελει καινουργιο..
Η ερευνα της Sara Abrahamsson δεν καλυπτει επισης οφθαλμολογικες παθησεις σε νεους που σιγουρα θα ευρισκε σημαντικα ευρηματα. Αναρωτιεμαι... μετριεται αραγε σε ευρω το κοστος ενος 8 χρονου που ξαφνικα αποκτα μυωπια και χρειαζεται γυαλια για ολη του τη ζωη;;; Και αν ισχυει αυτο , ποσο εξυπνοτερος μπορει να αισθανεται ενας γονεας μετα τη χρηση του σμαρτφοοουν ;;
Και ας μην επακταθουμε σε παθησεις τυπου RSI (repeated stress injury) . Καλα για ακτινοβολιες δεν λεω γιατι κατα εναν περιεργο τροπο η γενια των εξυπνων κινητων δεν εχει πολυκαταλαβει τι ανακαλυψε ο Hertz , o Maxwell κτλ. και πως οσο γερναει το σωμα το dna γινεται ολο και ποιο ευαισθητο σε ΗΜ ακτινοβολιες.
Οι μεγαλοι και οι εκπαιδευτικοι ας καταλαβουν πρωτοι αυτοι οτι αυτη η τεχνολογια στη μορφη που κυκλοφορει στοχευει αποκλειστικα στη μεγενθυση του brain share που αποσπα απο τον καθενα μας καθε φιλοδοξη εταιρεια.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Θα προσθετα προκλητικα οτι ενα κινητο περιεχει τοσο εκπαιδευτικο προβληματισμο στο σχεδιασμό του οσο ενα τσιγαρο (για να μην πω κανενα ναρκωτικο) .Κανέναν απολυτως δηλαδη.
Μια αντιθετη αποψη τελικα ισως δεν ειναι οτι τα κινητα-κοριοι βοηθανε τους νεους αλλα οτι μεσα απο την διαδοση τους χωρις περιορισμους με δαρβινικους ορους μια κοινωνια θα αναπτυξει μονη της αντισωματα . Αλλα με το αρνητικο οτι θα χαθουν πολλοι νεοι μεχρι να φτασουμε εκει.
Το ποιο τραγικο .. ειναι το πιθανο σεναριο : νεος που δεν θελει να εχει κινητο να μεινει αποκλεισμενος απο παρεες και τις υπερσυγχρονα συντονισμενες πλακες-δραστηριοτητες τους , να πεσει σε καταθλιψη και να οδηγηθει!! απο το υπαρχον εκπαιδευτικο συστημα σε υποστηριχτικους θεσμους (ψυχολογικους - μαθησιακους) ενισχυοντας ακομα τηυ απομονωση του και με τους σχετικους επαγγελματιες να του προτεινουν τελικα σαν λυση για τηυ ψυχικη του υγεια να ξεκολλησει και να αγορασει τελοςπαντων αυτο το μπιπ το κινητο . (το κινητο που συμφωνα με την Abrahamsson εκει που απαγορευτηκε βελτιωθηκε η ψυχικη υγεια των μαθητων ) .. δυσκολακι ε;
Και αραγε .. αυτα τα ψυχολογικα προβληματα στα οποια αναφερεται η ερευνα της Sara Abrahamsson δεν σας θυμιζουν ψυχολογικα που αναπτυσεις σε μια κλειστη κοινωνια προηγουμενων αιωνων.. κλειστες κοινωνιες της ελλαδας του 19ου αιωνα οπου αρκουσε μια φημη για δημιουργηθει ενα συμπαγες μειγμα κουτσουμπουλιου που μπορουσε να σε οδηγησει σε τραγικες καταστασεις ;
Σκεφτειτε το.
Παλια λεγαμε θα παω να ζησω στην πολη που δεν με ξερουν.
Σε λιγο οπως παμε θα λεμε θα παω να ζησω σε κανενα χωριο με παπουδες που δεν ξερουν απο κινητα..
Τελικα νομιζω το ειχα πρωτοδιαβασει σε βιβλιο της Horney Karen οτι δεν υπαρχει αντικειμενικη ψυχοπαθολογια . Ολα ειναι σχετικα και ισως πλειοψηφικα!.. ισως αυτο ειναι το νοημα της φρασης 'να εισαι λειτουργικος¨ το να ακολουθεις δηλαδη το ρευμα χωρις πολλους προβληματισμους.
Αρα βρήκα και εγω μια λογικη που σε επιβεβαιώνει, και δεν ντρέπομαι να την παραθεσω.
.... σκεφτομαι να παρω κινητο στο παιδι μου οπως κανουν οι περισσοτεροι ωστε να ειναι λειτουργικο και αν σωθει σωθηκε..Last edited by altbreeze; 15-06-2024 at 16:25.
17-06-2024, 00:44 #27
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Να και τα λόγια του αναπληρωτη που προτιμησε να παρατηθει :
Τα κινητά είναι σε διαρκή λειτουργία μέσα - έξω από τις τάξεις, τραβώντας βίντεο και τροφοδοτώντας το τικ – τοκ με «κατορθώματα» από την εξουσία που έχουν επιβάλει οι πλέον παραβατικοί, στο σχολικό χώρο, παράδειγμα για άλλους μαθητές άλλων σχολείων.Μία εκ των μαθητριών που απέβαλα κάθισε έξω από την πόρτα και την ανοιγόκλεινε κοπανώντας τη με δύναμη. Της είπα να σταματήσει να το κάνει γιατί θα τη πάω στο Λυκειάρχη να πάρει ημερήσια αποβολή. Δε σταμάτησε. Οι άλλοι που έβγαλα έξω ήρθαν από το παράθυρο και στέκονταν με τα κινητά σα να βιντεοσκοπούν αν και μου υποσχέθηκαν πως δε το κάνουν...Ήταν προφανές πως ‘θέλαν να με κάνουν να χάσω τη ψυχραιμία μου να κάνω κάποια λάθος κίνηση για να μου ορμήσουν, να με βιντεοσκοπήσουν και φυσικά βάση νομοθεσίας θα την πλήρωνα μόνο εγώ.
Αλλα τι ειδους οπλο ; Οπλο βεβαια που μπορει να σου καταστρεψει την υποληψη . Αυτη τη δυναμη πρεπει να την εχοον μαθητες; Να υπενθυμισω οτι στην περιπτωση του 2010 η μαθητρια χρησιμοποιησε τη δυναμη ακριβως αυτη της κοινωνικης διαδικτιακης εφαρμογης μεθισμενη τροπο τινα απο το ποσο αποτελεσματικα μπορει να καταστρεψει τη φημη ενος ανθρωπου . Της διευθυντριας της.
Σε κάποια στιγμή ζήτησα από μια μαθήτρια που βαφόταν να κρύψει το κινητό της, η μαθήτρια μου απάντησε «να τελειώσω το φρύδι μου πρώτα». Της είπα πως δε μπορώ να περιμένω και της το πήρα από εκεί που το είχε ακουμπημένο. Τότε σηκώθηκε και με ύφος απειλητικό μου είπε «φέρε αμέσως πίσω το κινητό μου» της ζήτησα να αλλάξει ύφος και της είπα πως αν το θέλει θα πρέπει να βγει έξω. Το πήρε και βγήκε έξω.
Ιδιαίτερη μνεία χρειάζεται στα «έξυπνα τηλέφωνα» αυτή την ασύμμετρη και ποιοτικά πολύ
αναβαθμισμένη απειλή που διαφοροποιεί την εποχή μας από προηγούμενες. Ουσιαστικά η
διαπαιδαγώγηση ξεφεύγει από τα χέρια των εκπαιδευτικών και της οικογένειας και
μετατοπίζεται σε άγνωστους, μακρινούς και συχνά απόκοσμους «ινφλουένσερς», τράπερ,
ακροδεξιές οργανώσεις, παιδεραστές, ή απλά «τσόκαρα» κάθε είδους. Οι συσκευές αυτές
είναι άκρως εθιστικές ενώ ο τρόπος χρήσης τους με τα διάσπαρτα εικονίδια, ποπ απ,
καμπανάκια και «χρώματάκια» ευθύνονται για ένα είδος επίκτητης διάσπασης προσοχής,
νοητικής στέρησης και καταθλιπτικών επεισοδίων. Όλα αυτά είναι επιστημονικά
τεκμηριωμένα αλλά και εύκολα παρατηρήσιμα. Τα έξυπνα κινητά δεν είναι συσκευές για
ανήλικους. Δε τα χρειάζονται και τους κάνουν πολύ κακό. Τόσο κακό που θα πρέπει να
πιέσουμε ώστε να ψηφιστεί ένας νόμος που να απαγορεύεται η αγορά και χρήση σε κάτω
των 18 ετών.
παρατηρησεις του εκπαιδευτικου εσιταζουν στα αρνητικα χαρακτηριστικα που επηραζουν
ακομα και τον 'καλυτερο' μαθητη.ι
Κατα τραγικη ειρωνια υπαρχουν παροιτησεις και απολυσεις καθηγητων που προσπαθησαν να εφαρμοσουν
την απαγορευση του υπουργειου ενω οι υπουργοι βγαζαν σελφι με μαθητες εντος σχολικου χωρου γιατι ... γιατι τους φανηκε καλη ιδεα για το ιματζ τους να φανει ποσο τους αγαπανε οι μαθητες!!.Last edited by altbreeze; 17-06-2024 at 01:12.
18-06-2024, 20:18 #28
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Los Angeles schools to consider ban on smartphones
The proposal was being formulated before U.S. Surgeon General Vivek Murthy on Monday called for a warning label on social media platforms, akin to those on cigarette packages, due to what he considers a mental health emergency.While the research on mental health risks remains incomplete, the surgeon general said the emergency was so apparent as to demand action.
He cited a JAMA study, showing adolescents who spend more than three hours a day on social media may be at heightened risk of mental illness, while also referring to a Gallup poll, showing the average teen spends 4.8 hours per day on social media.
The L.A. school district cited other evidence that cellphone addiction was linked to soaring rates of anxiety and cyberbullying.
16-08-2024, 12:55 #29
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
The Lesson
Παιζει στο ερτφλιξ (catchup series)
Ενδιαφερον δραματοποιηση πως ενα smartphone λειτουργει σαν οπλο σε μια μαθητρια στη συγκρουση της με καθηγητες και τον ευατο της.
Στην ελλαδα εχουν γινει πολυ χειροτερα βεβαια.
Ενα καλο ερωτημα. Μα το σοσιαλ θεωρητικα δεν πρεπει να μας φερνουν ποιο κοντα; Γιατι λειτουργουν ως ενισχυτες συγκρουσεωυ ;
16-08-2024, 13:01 #30
- Join Date
- Apr 2024
- Posts
- 27
Για τα παιδιά, γινόμαστε ασπίδα!
Βιντεακι που παιζει το καλοκαιρι στα πλαισια μιας :
Εθνική Δράση για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας
Αναφερεται και στα κινητα.
Καθιστικές συνήθειες
Καθιστικές συνήθειες
Ο αυξημένος χρόνος σε καθιστικές συνήθειες, και ιδιαίτερα η αυξημένη χρήση οθόνης, έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των παιδιών, ανεξάρτητα από το αν το παιδί είναι σωματικά δραστήριο ή όχι.
Similar Threads
-
για σας παιδια
By pavlosla in forum Ψυχώσεις & ΣχιζοφρένειαReplies: 7Last Post: 30-08-2021, 03:56 -
Παιδιά SOS
By Miliva21 in forum Σχέσεις και ΕπικοινωνίαReplies: 72Last Post: 03-04-2019, 01:01 -
Καντε προσβασιμο τ σαιτ και απο κινητα.
By davidh in forum Σχόλια, προτάσεις, προβλήματαReplies: 0Last Post: 21-12-2015, 22:55 -
Παιδιά SOS !!!!
By christakis220 in forum Με καφέ και συμπάθεια....Replies: 3Last Post: 20-09-2015, 14:10 -
ΠΑΙΔΙΑ HELP
By athens1404 in forum Σχόλια, προτάσεις, προβλήματαReplies: 1Last Post: 20-11-2010, 21:19
Tags for this Thread
Πώς συμπεριφερεστε υπο πίεση?
07-11-2024, 15:01 in Συζητήσεις Ψυχολογικού Ενδιαφέροντος