Καλησπερα,
Θα μπω με κατατακτηριες
ΕΙναι κανενας απο εδω στη παντειο φοιτητης?Να δανειζομουνα τα βιβλια με καποιο αντιτιμο!?
Ευχαριστω εκ των προτερων