Abilify
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 55

Thread: Abilify

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    πουθενα
    Posts
    118

    Abilify

    Πριν 9 μηνες περιπου ειχα ενα ψυχωτικο επισοδειο. Διαγνωση, βασικα, ηταν "ψυχωσικο συνδρομο". Απο τοτε και με συμβουλη του ψυχιατρου παιρνω το Abilify. Θα ηθελα να ρωτησω, αν υπαρχει και καποιος αλλος που παιρνει αυτο το φαρμακο και ποια ειναι η εμπειρια του με αυτο.

    Εμενα μου εχει κολλησει η ιδεα (το ειπα και στο γιατρο) οτι δεν υπαρχει λογος να το παιρνω. Αυτος επιμενει οτι πρεπει να το παιρνω τουλαχιστον για ενα χρονο για προληπτικους λογους. κλαψ :(

    Παντως, η εμπειρια της ψυχωσης, ειναι συγκολιστικη. Πραγματικα, κανει ενα "κλικ" ο εγκεφαλος και περναει σε αλλη φαση λειτουργιας. Ευχομαι σε οσους πασχουν απο κατι αναλογο να το ξεπερασουν γρηγορα και ανωδυνα...

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    188
    Γεια σου φίλε/φίλη!!!!!!!!

    Εχω πάρει το Abilify για 1 μήνα περίπου αλλά μετά το σταμάτησα
    Είναι ένα ακριβο φάρμακο που επειδή είναι ακριβό νομίζεις οτι θα ειναι super.
    αλλά σε μένα δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό
    νομίζω έχει κάποιες παρενέργειες.
    Γενικά είναι πολύ απαίσια να παίρνεις αντιψυχωτικά φάρμακα. Η συνήθης παρενέργεια τους είναι ότι νιώθεις κάπως σαν νύστα ή δυσκινησία δεν έχεις όρεξη να πας γυμναστήριο ή να κάνεις οποιαδήποτε σωματική άσκηση
    Επίσης εντείνουν το αίσθημα της πείνας και πρέπει να προσέχεις μην πάρεις κιλά
    Είναι φρίκη αλλά δυστυχώς πρέπει να τα παίρνουμε για κάποιο χρονικό διάστημα.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,011
    Παιρνω 15 mg Abilify εδω και μερικους μηνες.Μου προκαλεσε αυπνια τους πρωτους μηνες αλλα τωρα περασε.Τις πρωτες μερες μου προκαλουσε κατι περιεργα ρεψιματα αλλα αυτο σταματησε αμεσως.Γενικα το βρισκω πολυ καλο σε συγκριση τουλαχιστον με τα risperdal που επαιρνα παλιοτερα.
    Δεν θα εχεις προβλημα με το βαρος οπως σε αλλα αντιψυχωτικα αλλα προσεχε καλου -κακου.
    Ναι σιγουρα εχει παρενεργειες που διαφερουν απο ατομο σε ατομο με πιο κοινη την αυπνια που ισως χρειαστει να καταπολεμησεις με καποιο αλλο φαρμακο αλλα ειναι σιγουρα καλυτερο απο αυτο που υποφερεις απο την αρρωστια.
    Δωστου χρονο να δρασει κατα την γνωμη μου.

    Να σαι καλα.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    πουθενα
    Posts
    118
    Εγω συνεχιζω κα το παιρνω... Ευτυχως οι παρενεργιες εχουν υποχωρησει... Αυτο με την αυπνια που λες το παρατηρησα και σε μενα, αλλα νομιζα οτι φταιει κατι αλλο... Τελοσπαντων... Σε λιγους μηνες τελειωνει η θεραπεια.. Να σε καλα και συ..

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    6
    Νομίζω ότι εξαρτάται από το πως θα ενεργήσει το φάρμακο σε κάθε άτομο. Επαιρνα Αbilify για τρεις μήνες. Στην αρχή ήταν πολύ καλά αλλά διπλασιάζοντας τη δόση στα 30 mg στη διάρκεια μίας κρίσης μου έφερε σπασμούς και έντονη τάση αυτοκτονίας. Συνέχισε τον αγώνα σου προσέχοντας πάρα πολύ τις αντιδράσεις του σώματος σου. Οι ψυχίατροι κάνουν τη δουλειά τους, αλλά εμείς πρέπει να μάθουμε να παρατηρούμε το σώμα μας και να τους καθοδηγούμε με βάση ο καθένας τον δικό του ψυχισμό.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    310
    βρίσκω την παρατήρηση του εβακ πολύ καίρια. ο γιατρός κάνει τη δουλειά του, όπως κι όταν καλείς έναν επαγγελματία, και πρέπει νατου έχεις εμπιστοσύνη, να τον αφήσεις να κάνει τη δουλειά του, αλλά να \'ακούς\' το σώμα σου, το νου σου, την καρδιά σου...
    εγώ καταθέττω εδώ αυτή την εμπειρία: ο σύντροφός μου δηλητηρίασε τη ζωή του και τη δική μας, όταν βάστηξε μεν τον ψυχίατρο που είχε διαλέξει εκείνος, έπαψε όμως μόνος του την αγωγή που του είχε δώσει εκείνος. έτσι ουσιαστικά δεν βοηθιέται, και η ζωή όλων μας είναι \'κάπως\'. κι αυτό έγινε όταν κάποιος άρχισε να του μιλάει για \'ψυχοφάρμακα\' που είναι \'αρνητικά\', κλπ κλπ. βέβαια φέρω κι εγώ ίσως ή μάλλον ευθύνη γιατί δε βοήθησα αρκετά. :(

  7. #7
    Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Αθήνα
    Posts
    53
    Κι εγώ αρκετές φορές, ιδίως τα πρώτα χρόνια, νόμιζα ότι ήμουν καλά και δεν χρειαζόμουν τα φάρμακα. Μόλις τα ελάττωνα ή τα έκοβα, αμέσως καπάκι ερχόταν και η νοσηλεία.
    Αλλά και αργότερα όταν ο γιατρός ήταν τσαρλατάνος και μου τα άλλαζε κάθε λίγο και λιγάκι, λες κι έκανε πειράματα, πάλι νοσηλεύτηκα. Δεν έχω συναντήσει συνασθενή μου χωρίς παρόμοια προβλήματα, δηλαδή να μην έχει κάνει \"εκπτώσεις\" με τα φάρμακα. Αλλά ο κανόνας λέει ότι με την κανονική αγωγή του γιατρού δεν νοσηλεύεσαι.
    Έχω σταθερή αγωγή, σχεδόν 7 χρόνια τώρα, με Risperdal και Zyprexa (με το Abilify για καβάτζα, όταν χρειαστεί) και τα 4 τελευταία χρόνια είμαι ασυμπτωματικός, αλλά φυσικά έχω μάθει πλέον να μην \"παίζω\" με τα φάρμακα, αφού έχω συμφιλιωθεί με το ό,τι θα τα παίρνω εφ\' όρου ζωής.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    310
    Η μαρτυρία σου είναι κλειδί.

    να είσαι καλοτάξιδος στη ζωή σου, και να κερδίζεις στην κάθε σου μέρα μια σταγόνα τουλάχιστον ευτυχία παραπάνω, και ικανοποίηση στον αγώνα σου!

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Athens
    Posts
    516
    ....νεοτερο νευροληπτικο με λιγοτερες παρενεργειες απο τα κλασσικα!βεβαια για οποιαδηποτε νευρικοτητα,διαταραχες υπνου κλπ πρεπει να συνδιαζεται με ενα αγχολυτικο η υπναγωγο φαρμακο!

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4
    Ξεκίνησα το abilify πριν ένα μήνα.Μέχρι τώρα έπαιρνα το geodon που μου προκαλούσο \'\'πείραγματα\'\' σε διαφορα σημεία του εγκέφαλού μου.Με το abily ηρέμησαν..Νιώθω μια ήρεμη θάλασσα το κεφάλι μου.Παίρνω 2 των 10 κάθε βράδυ και ευτυχώς δεν με καταβάλει.Είμαι πολύ ευχαριστημένη.Τα συμπτώματα όταν εκτίθεμαι σε ανάλογους ερεθισμους ύπαρχουν ηπιότερα αλλα όχι ικανοποιητικα.Κατα τη γνώμη μου είνα σκέψεις του υαλου που χρήζουν κουβέντα,ανάλυση ώστε να υπαρξει καποια συνάρτηση και να επέλθει η τελειωτική θεραπεία και όχι ότι ειναι μια αρρωστια που θα περάσει απλως με τα φάρμακα.ΔΕΝ είαι αυτής της γνώμης,σε αντίθεση με τον γιατρό μου.Είναι ένας γρίφος,ιδέες και σκέψεις που δεν έχουν σύνδεθει μεταξύ τους και πιστεύω ότι αν μπουν σε μια αρμονία μεταξύ τους,θα επέλθει και η αρμονιά σε μένα και η γαλήνη.

  11. #11
    Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    49
    Κοιτα φιλε.Ειμαι φαρμακοποιός.Μπορώ λοιπον να σου πω οτι το συγκεκριμενο φαρμακο δίνεται συνήθως σε ακραίες περιπτώσεις (πχ διπολική σχιζοφρένεια ή βαρύ ψυχωσικό σύνδρομο. Αν η περίπτωσή σου δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρή ίσως σε κάλύπτει και κάποιο κλασικο αντιψυχωσικό φάρμακο. Επίσης το ακριβό δε σημαίνει και καλό.Όμως συχνά υπάρχει αυτή η πεποίθηση με αποτέλεσμα ακόμα και αν το φάρμακο δεν είναι το καταλληλότερο να δρα η αυθυποβολή(η πίστη ότι το φάρμακο είναι καλό σε βοηθάει να ξεπεράσεις το πρόβλημα)

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,011
    Γιατι το geodon δηλαδη για τι δινεται?
    Ανταγωνιστικο του abilify δεν ειναι?
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    214
    Έχει όμως λιγότερες παρενέργειες. Δεν ξέρω τι μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα αλλά μαζί με akineton δεν μου προκαλεί σχεδόν καμία παρενέργεια σε αντίθεση με άλλα φάρμακα.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    larissa
    Posts
    211
    μπορεί καποιος να μου πει τι ειναι το ψυχωτικο επεισόδιο?τι παθαινεις δηλαδη?

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Athens
    Posts
    516
    .....ειναι μια διαταραχη στον τροπο σκεψης&στην αντιληψη για τον κοσμο!Αυτη η διαταραχη μπορει επισης να αφορα τα συναισθηματα,δηλαδη το πως αισθανεται κανεις τον κοσμο γυρω του!

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •