SEROXAT
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12

Thread: SEROXAT

  1. #1
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44

    SEROXAT

    Γεια σας ,εδω και 6 μηνες κανω θεραπεια με σεροξατ και προσφατα κανονισαμε με τον γιατρο μου να το κοψω σταδιακα.
    Απο τοτε λοιπον ειμαι χαλια,νιοθω ζαλαδες τρελλες,κατι σαν ηλεκτρικες εκενωσεις,και απεριγραπτη νυστα.
    Ειμαι παλιο μελος απλα δεν εγραφα για καποιο διαστημα.
    Με το κοψημο των φαρμακων εχουν επιστρεψει και τα εντονα συναισθηματα μου,και οι ψηχωσεις με τους αντρες και ανησηχω γιατι εχω δεσμο που δεν θελω να χαλασω.
    Οποιος θελει ας με βοηθησει ,δεν ειμαι αγαπητο μελος εδω αλλα πολυ λιγο με νοιαζει.Ειμαι χαλια και χρειαζομαι βοηθεια σαν ολους τους αλλους ανθρωπους και εγω.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    22,867
    προφανωσ δεν πρεπει να κοψεισ τα φαρμακα σου δεν ξερω τι εχεισ αλλα ειναι ολοφανερο οτι δεν εχεισ γινει ακομα καλα εκτοσ κι αν ειναι απο το φαρμακο οπωσ λεει εδω http://www.bbc.co.uk/greek/news/030610_seroxat.shtml οποτε κοψτο οσο πιο γρηγορα μπορεισ δεν το χω παρει και δεν ξερω

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    2,082
    οι ζαλάδες κτλ κτλ μπορεί να είναι κάτι σαν ψυχολογικό withdrawal.

    τωρα για τις ψυχώσεις που λες, μάλλον πρέπει να το κουβεμτιάσεις με το γιατρό σου, είναι και λίγο βλέποντας και κάνοντας αυτά τα πράγματα...

  4. #4
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44
    που να βρω τον γιατρο?σε δημοσιο παω και εχει σχολασει.
    συνεχεια μου ρχετε να κανω εμετο,ζαλιζομαι γενικα ειμαι πολυ χαλια.εχω και νευρα επειδη αυτος π εχω δεσμο περνει ερωτικα τραγουδια σε στιλ μυνημα στο κινητο απο την πρωιν γυναικα του που εχουν χωρησει 4 μηνες τωρα,και φοβαμαι μην ξαναγυρισει σε αυτην.ολο αυτο με χαλαει πολυ.
    θα παω στα επειγοντα μπας και δω κανεναν ψυχιατρο εκει.παντως δεν τα ξαναρχηζω με τπτ γιατι ειχα παρει 15 κιλα.

  5. #5
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44
    Originally posted by pad
    προφανωσ δεν πρεπει να κοψεισ τα φαρμακα σου δεν ξερω τι εχεισ αλλα ειναι ολοφανερο οτι δεν εχεισ γινει ακομα καλα εκτοσ κι αν ειναι απο το φαρμακο οπωσ λεει εδω http://www.bbc.co.uk/greek/news/030610_seroxat.shtml οποτε κοψτο οσο πιο γρηγορα μπορεισ δεν το χω παρει και δεν ξερω

    οσο το επερνα εκτος τα κιλα που εβαλα και το οτι δεν ειχα ερωτικη διαθεση πια ειμουν σε γενικες γραμμες καλα .καμια κρηση πανικου τπτ.τωρα π το εκοψα εχω προβλημα .το αρθο αυτο ειναι το 2003 χεχε

  6. #6
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44
    συνεχεια κλαιω δεν αντεχω να υποφερω τοσο.εχω νευρα δεν μπορω να λειτουργησω σε τιποτα.θα παω στα επειγοντα.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    στις στεπες του Καυκασου
    Posts
    10,933
    ξεχασε τι κανει ο τυπος και κοιτα τον εαυτο σου για αρχη.

    Αν δεν εισαι καλα, οντως να πας σε καποιο νοσοκομειο.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    22,867
    βρηκα κι ενα αλλο αρθρο που λεει οτι στην αγγλια οι γιατροι συχνα νομιζουν οτι κοβοντασ το φαρμακο κι εχοντασ ολα αυτα τα συμπτωματα οτι ξαναγυρνασ στην καταθλιψη αλλα στην ουσια ειναι απο το φαρμακο ειναι απο τα πρωτα σε παραπονα εγω θα σου προτεινα να το ψαξεισ λιγο

  9. #9
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44
    τελικα το ξανα συνεχιζω,το φαρμακο.ετσι κανονισαμε με τον γιατρο μου αν και δεν τον πολυ ενδιαφερει τι κανω.ετσι ειναι η δημοσιοι.
    απλα μ ειπε οτι μισο χαπι δεν ειναι τπτ και οτι περισσοτερο πρεπει να το κανονισω με την ψυχολογο μου.και αν νιωθω καλα το περνω το χαπι αν οχι το κοβω.
    με το αμορε τα παμε λιγο χαλια στο σεξουαλικο πανω.
    δεν εχει ευκολα στηση,αλλα τον δικαιολογω,γιατι περασε οτι περασε με τον προσφατο χωρισμο του.

  10. #10
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44
    Τελικα δεν ειχα παλυ τιποτα.
    Βρηκα τον γιατρο μου και μου ειπε οτι ολα αυτα δεν οφειλοντε στα σεροξατ.ετσι αν δεν νιωθω καλα κοβοντας μου ειπε να τα ξαναπαρω και αν νιωθω καλα να τα ξανακοψω,και οτι δεν νομιζει με τοση μιρη δοση δηλαδι με μισο των 20mg εχει διαφορα οτι κιαν κανω.Σαν να μου ειπε να κοψω το λαιμο μου δεν τον νοιαζει τι θα κανω.
    Τι να κανω δεν εχω ιδεα,απο την μια θελω να τα κοψω γιατι εβαλα κιλα και απο την αλλη σκευτομαι ποσο χαλια θα ειμαι αν τα κοψω.

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    1,197
    Εγω λεω να τα παρεις για να σαι καλα.Ετσι κι αλλιως ειναι μηδαμινη δοση.Κουραγιο.Και οσο για τις ζαλαδες εννοειται ειναι απο το κοψιμο.Ειχα εγω ζαλαδες απο τα κοψιματα ουτε εγκυος να μουν.Μην ανησυχεις!!

  12. #12
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    44
    Θελω να τα κοψω γιατι ασε που πηρα βαρος και περνω ακομα αλλα και επειδη δεν εχω ορεξη για σεξ.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •