ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ - Page 2
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23
  1. #16
    Banned
    Join Date
    May 2010
    Location
    Εδώ στην γη!
    Posts
    2,397
    Originally posted by RainAndWind
    Το πρόβλημα δεν είσαι \"εσύ\"αλλά οι συμπεριφορές αυτού του εσύ.Και παίζει σημαντικό ρόλο να κατανοήσεις πως ό,τι και να σου πούνε χίλιοι άλλοι,δεν θα είναι ποτέ αρκετό για να σε παρακινήσει να αλλάξεις αυτές τις συμπεριφορές,όσο δεν το δουλεύεις παράλληλα με κάποιον ειδικό.Η έλλειψη ικανοποίησης από την πραγματικότητά σου κάπου οφείλεται και σε κάποιους δρόμους σε οδηγεί και κάποια σχήματα συμπεριφοράς σου που έμαθες από παλιά,δεν θα αλλάξουν με ευχολόγια.Θέλει δέσμευση η αλλαγή,να επενδύσεις πάνω της.Δεν το κάνεις.Δεν επενδύεις στην αλλαγή σου κι αυτή δεν έρχεται όσο κι αν λες πως την θες.
    Αν δεν έχεις ανακαλύψει ακόμη τις πραγματικές σου ανάγκες,θα αναζητάς μάταια να τις θάβεις με ατέλειωτες δραματοποιήσεις,γιατί στην ουσία ό,τι φοβάσαι είναι αυτό που εσύ δημιουργείς ξανά και ξανά.Σε εξουσιάζει και δεν το έχεις αντιληφθεί.
    Πήγαινε ψάξε πως θα ξεφύγεις από αυτή την προσήλωση,αυτήν την παραμονή σε παιδικές συμπεριφορές προσέλκυσης της προσοχής των άλλων ώστε να μάθεις τρόπους να φτάσεις στη σωστή σου ηλικία,του ενήλικα.\'Οσο δεν εξελίσσεσαι τόσο θα κουράζεσαι από τον εαυτό σου,τόσο θα του προσφέρεις μονάχα τα βασικά για την επιβίωση,δίχως να σου δίνεις τη δυνατότητα να προχωρήσεις,τόσο βυθίζεσαι στην απόγνωση,τόσο αυτό σε εξασθενεί ψυχικά.

    Δε βαρέθηκες να φοβάσαι;
    σωστο αλλα δυσκολο

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    3,623
    (παίρνει ύφος ντοκτορα)

    Πες μας λίγα πράγματα για σένα,τι ηλικία έχεις, με τι ασχολείσαι, πως είναι η ζωή σου τώρα...

    Είχες από μικρή αυτά τα προβλήματα?



    Σε εκφράζουν αυτές οι προτάσεις?

    Δυσκολία στην κοινωνική επαφή. Σε αντίθεση με τα αυτιστικά άτομα, τα άτομα με Asperger επιθυμούν την κοινωνική επαφή, αλλά δεν ξέρουν πώς να προσεγγίσουν τους άλλους. Συχνά προσεγγίζουν τους άλλους με περίεργο τρόπο γιατί δε γνωρίζουν τους κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς. Δεν κατανοούν τη μη-λεκτική επικοινωνία (χειρονομίες, εκφράσεις πρoσώπου) και δεν μπορούν να μοιραστούν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους. Η δυσκολία τους να δημιουργήσουν φιλίες είναι εμφανής. Χρειάζονται ιδιαίτερη διδασκαλία όσον αφορά στις κοινωνικές δεξιότητες που δεν τις αποκτούν μέσα από την εμπειρία.


    Προβλήματα επικοινωνίας. Ενώ έχουν ευχέρεια στο λόγο (μιλούν με άνεση πριν τα 4 χρόνια), χρησιμοποιούν «επίσημες» λέξεις που συχνά δεν ταιριάζουν στην περίσταση, δε δίνουν σημασία στις αντιδράσεις του συνομιλητή τους, μιλούν ακατάπαυστα χωρίς να τους ενδιαφέρει αν ο άλλος τους ακούει, δεν κατανοούν το χιούμορ και τον μεταφορικό λόγο και η φωνή τους έχει μονότονη χροιά χωρίς διακυμάνσεις. Έχουν δυσκολίες στο πραγματολογικό και στο σημασιολογικό επίπεδο της γλώσσας.

    Aπουσία αφηρημένης σκέψης. Μπορούν να αποστηθίσουν με ευκολία γεγονότα και ημερομηνίες, δυσκολεύονται, όμως, στην κατανόηση αφηρημένων εννοιών με αποτέλεσμα να τους φαίνονται ακατανόητα σχολικά μαθήματα όπως η λογοτεχνία, τα θρησκευτικά και τα προβλήματα αριθμητικής. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να κάνουν υποθέσεις και δεν αναπτύσσουν κριτική σκέψη. Ο τρόπος σκέψης τους είναι «δύσκαμπτος».

    Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Αναπτύσσουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ένα χόμπι ή συλλογή σε τέτοιο βαθμό που δεν τους αφήνει περιθώριο για άλλες ενασχολήσεις. Το χόμπι τους καταντά μια παθολογική ενασχόληση με ένα πράγμα (τρένα, χερούλια πόρτας, φίδια, συναγερμούς σπιτιών, μετεωρολογία, αστρονομία κλπ).

    Έλλειψη προσαρμοστικότητας. Κάθε απρόσμενη αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα τους δημιουργεί αναστάτωση (πχ. ένα μποτιλιάρισμα σε κίνηση μπορεί να προκαλέσει άγχος και έκρηξη θυμού). Αναπτύσσουν αισθήματα ανησυχίας και άγχους μπροστά σε κάθε καινούρια κατάσταση.

    Αδεξιότητα. Είναι συνηθέστατο χαρακτηριστικό των παιδιών με Asperger (σε ποσοστό 50%-90%) να δυσκολεύονται σε δραστηριότητες που απαιτούν συντονισμένες κινήσεις (πχ. πέταγμα μπάλας, δέσιμο κορδονιών, ισορροπία, ποδήλατο, σκαρφάλωμα, γρήγορα αντανακλαστικά), ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με τα αυτιστικά παιδιά.

    Προβλήματα στο σχολείο. Λόγω των δυσκολιών στην κοινωνική επαφή γίνονται αντικείμενο κοροϊδίας από τα άλλα παιδιά. Συνήθως παίζουν μόνα τους. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να ακολουθήσουν τους κοινωνικούς κανόνες του σχολείου και έχουν συχνά άγχος. (Αtwood, 1998)







    http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=arti cle&sid=315



    Και χωρίς καν να κάνω νευροψυχολογικές δοκιμασίες. Λέτε να είμαι τόσο καλός διαγνωστικός :P


    Εν πάση περιπτώση πήγαινε σε ένα ειδικό που να καταλάβει τι έχεις

  3. #18
    Banned
    Join Date
    May 2010
    Location
    Εδώ στην γη!
    Posts
    2,397
    Originally posted by PETRAN
    (παίρνει ύφος ντοκτορα)

    Πες μας λίγα πράγματα για σένα,τι ηλικία έχεις, με τι ασχολείσαι, πως είναι η ζωή σου τώρα...

    Είχες από μικρή αυτά τα προβλήματα?



    Σε εκφράζουν αυτές οι προτάσεις?

    Δυσκολία στην κοινωνική επαφή. Σε αντίθεση με τα αυτιστικά άτομα, τα άτομα με Asperger επιθυμούν την κοινωνική επαφή, αλλά δεν ξέρουν πώς να προσεγγίσουν τους άλλους. Συχνά προσεγγίζουν τους άλλους με περίεργο τρόπο γιατί δε γνωρίζουν τους κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς. Δεν κατανοούν τη μη-λεκτική επικοινωνία (χειρονομίες, εκφράσεις πρoσώπου) και δεν μπορούν να μοιραστούν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους. Η δυσκολία τους να δημιουργήσουν φιλίες είναι εμφανής. Χρειάζονται ιδιαίτερη διδασκαλία όσον αφορά στις κοινωνικές δεξιότητες που δεν τις αποκτούν μέσα από την εμπειρία.


    Προβλήματα επικοινωνίας. Ενώ έχουν ευχέρεια στο λόγο (μιλούν με άνεση πριν τα 4 χρόνια), χρησιμοποιούν «επίσημες» λέξεις που συχνά δεν ταιριάζουν στην περίσταση, δε δίνουν σημασία στις αντιδράσεις του συνομιλητή τους, μιλούν ακατάπαυστα χωρίς να τους ενδιαφέρει αν ο άλλος τους ακούει, δεν κατανοούν το χιούμορ και τον μεταφορικό λόγο και η φωνή τους έχει μονότονη χροιά χωρίς διακυμάνσεις. Έχουν δυσκολίες στο πραγματολογικό και στο σημασιολογικό επίπεδο της γλώσσας.

    Aπουσία αφηρημένης σκέψης. Μπορούν να αποστηθίσουν με ευκολία γεγονότα και ημερομηνίες, δυσκολεύονται, όμως, στην κατανόηση αφηρημένων εννοιών με αποτέλεσμα να τους φαίνονται ακατανόητα σχολικά μαθήματα όπως η λογοτεχνία, τα θρησκευτικά και τα προβλήματα αριθμητικής. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να κάνουν υποθέσεις και δεν αναπτύσσουν κριτική σκέψη. Ο τρόπος σκέψης τους είναι «δύσκαμπτος».

    Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Αναπτύσσουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ένα χόμπι ή συλλογή σε τέτοιο βαθμό που δεν τους αφήνει περιθώριο για άλλες ενασχολήσεις. Το χόμπι τους καταντά μια παθολογική ενασχόληση με ένα πράγμα (τρένα, χερούλια πόρτας, φίδια, συναγερμούς σπιτιών, μετεωρολογία, αστρονομία κλπ).

    Έλλειψη προσαρμοστικότητας. Κάθε απρόσμενη αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα τους δημιουργεί αναστάτωση (πχ. ένα μποτιλιάρισμα σε κίνηση μπορεί να προκαλέσει άγχος και έκρηξη θυμού). Αναπτύσσουν αισθήματα ανησυχίας και άγχους μπροστά σε κάθε καινούρια κατάσταση.

    Αδεξιότητα. Είναι συνηθέστατο χαρακτηριστικό των παιδιών με Asperger (σε ποσοστό 50%-90%) να δυσκολεύονται σε δραστηριότητες που απαιτούν συντονισμένες κινήσεις (πχ. πέταγμα μπάλας, δέσιμο κορδονιών, ισορροπία, ποδήλατο, σκαρφάλωμα, γρήγορα αντανακλαστικά), ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με τα αυτιστικά παιδιά.

    Προβλήματα στο σχολείο. Λόγω των δυσκολιών στην κοινωνική επαφή γίνονται αντικείμενο κοροϊδίας από τα άλλα παιδιά. Συνήθως παίζουν μόνα τους. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να ακολουθήσουν τους κοινωνικούς κανόνες του σχολείου και έχουν συχνά άγχος. (Αtwood, 1998)







    http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=arti cle&sid=315



    Και χωρίς καν να κάνω νευροψυχολογικές δοκιμασίες. Λέτε να είμαι τόσο καλός διαγνωστικός :P


    Εν πάση περιπτώση πήγαινε σε ένα ειδικό που να καταλάβει τι έχεις
    σε καμια περιπτωση δεν ανηκω σε αυτην την κατηγορια

  4. #19
    Banned
    Join Date
    May 2010
    Location
    Εδώ στην γη!
    Posts
    2,397
    σε λιγο θα με βγαλετε και καθυστερημενη

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    4,305
    Originally posted by janet
    σε λιγο θα με βγαλετε και καθυστερημενη


    αργείς στα ραντεβού σου ? :P
    http://www.mazi.org.gr/

  6. #21
    Banned
    Join Date
    May 2010
    Location
    Εδώ στην γη!
    Posts
    2,397
    Originally posted by arktos
    Originally posted by janet
    σε λιγο θα με βγαλετε και καθυστερημενη


    αργείς στα ραντεβού σου ? :P
    κοπελα μου σε ποιον να παω κανένας δεν με βοηθάει

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    4,305
    Originally posted by janet
    Originally posted by arktos
    Originally posted by janet
    σε λιγο θα με βγαλετε και καθυστερημενη


    αργείς στα ραντεβού σου ? :P
    κοπελα μου σε ποιον να παω κανένας δεν με βοηθάει

    αστειεύτηκα αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
    λες να μην υπάρχει κάποιος να σε βοηθήσει?
    http://www.mazi.org.gr/

  8. #23
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    3,623
    Originally posted by janet
    Originally posted by PETRAN
    (παίρνει ύφος ντοκτορα)

    Πες μας λίγα πράγματα για σένα,τι ηλικία έχεις, με τι ασχολείσαι, πως είναι η ζωή σου τώρα...

    Είχες από μικρή αυτά τα προβλήματα?



    Σε εκφράζουν αυτές οι προτάσεις?

    Δυσκολία στην κοινωνική επαφή. Σε αντίθεση με τα αυτιστικά άτομα, τα άτομα με Asperger επιθυμούν την κοινωνική επαφή, αλλά δεν ξέρουν πώς να προσεγγίσουν τους άλλους. Συχνά προσεγγίζουν τους άλλους με περίεργο τρόπο γιατί δε γνωρίζουν τους κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς. Δεν κατανοούν τη μη-λεκτική επικοινωνία (χειρονομίες, εκφράσεις πρoσώπου) και δεν μπορούν να μοιραστούν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους. Η δυσκολία τους να δημιουργήσουν φιλίες είναι εμφανής. Χρειάζονται ιδιαίτερη διδασκαλία όσον αφορά στις κοινωνικές δεξιότητες που δεν τις αποκτούν μέσα από την εμπειρία.


    Προβλήματα επικοινωνίας. Ενώ έχουν ευχέρεια στο λόγο (μιλούν με άνεση πριν τα 4 χρόνια), χρησιμοποιούν «επίσημες» λέξεις που συχνά δεν ταιριάζουν στην περίσταση, δε δίνουν σημασία στις αντιδράσεις του συνομιλητή τους, μιλούν ακατάπαυστα χωρίς να τους ενδιαφέρει αν ο άλλος τους ακούει, δεν κατανοούν το χιούμορ και τον μεταφορικό λόγο και η φωνή τους έχει μονότονη χροιά χωρίς διακυμάνσεις. Έχουν δυσκολίες στο πραγματολογικό και στο σημασιολογικό επίπεδο της γλώσσας.

    Aπουσία αφηρημένης σκέψης. Μπορούν να αποστηθίσουν με ευκολία γεγονότα και ημερομηνίες, δυσκολεύονται, όμως, στην κατανόηση αφηρημένων εννοιών με αποτέλεσμα να τους φαίνονται ακατανόητα σχολικά μαθήματα όπως η λογοτεχνία, τα θρησκευτικά και τα προβλήματα αριθμητικής. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να κάνουν υποθέσεις και δεν αναπτύσσουν κριτική σκέψη. Ο τρόπος σκέψης τους είναι «δύσκαμπτος».

    Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Αναπτύσσουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ένα χόμπι ή συλλογή σε τέτοιο βαθμό που δεν τους αφήνει περιθώριο για άλλες ενασχολήσεις. Το χόμπι τους καταντά μια παθολογική ενασχόληση με ένα πράγμα (τρένα, χερούλια πόρτας, φίδια, συναγερμούς σπιτιών, μετεωρολογία, αστρονομία κλπ).

    Έλλειψη προσαρμοστικότητας. Κάθε απρόσμενη αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα τους δημιουργεί αναστάτωση (πχ. ένα μποτιλιάρισμα σε κίνηση μπορεί να προκαλέσει άγχος και έκρηξη θυμού). Αναπτύσσουν αισθήματα ανησυχίας και άγχους μπροστά σε κάθε καινούρια κατάσταση.

    Αδεξιότητα. Είναι συνηθέστατο χαρακτηριστικό των παιδιών με Asperger (σε ποσοστό 50%-90%) να δυσκολεύονται σε δραστηριότητες που απαιτούν συντονισμένες κινήσεις (πχ. πέταγμα μπάλας, δέσιμο κορδονιών, ισορροπία, ποδήλατο, σκαρφάλωμα, γρήγορα αντανακλαστικά), ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με τα αυτιστικά παιδιά.

    Προβλήματα στο σχολείο. Λόγω των δυσκολιών στην κοινωνική επαφή γίνονται αντικείμενο κοροϊδίας από τα άλλα παιδιά. Συνήθως παίζουν μόνα τους. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να ακολουθήσουν τους κοινωνικούς κανόνες του σχολείου και έχουν συχνά άγχος. (Αtwood, 1998)







    http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=arti cle&sid=315



    Και χωρίς καν να κάνω νευροψυχολογικές δοκιμασίες. Λέτε να είμαι τόσο καλός διαγνωστικός :P


    Εν πάση περιπτώση πήγαινε σε ένα ειδικό που να καταλάβει τι έχεις
    σε καμια περιπτωση δεν ανηκω σε αυτην την κατηγορια


    Πως το ξέρεις? Αφού τα άτομα με τέτοιες δυσκολίες δεν καταλαβαίνουν ότι τις έχουν.

    Επίσης δεν μας είπες με τι ασχολείσαι τώρα και πόσο χρονών είσαι

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •