Eμπειρια απο το effexor
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 11 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 164
  1. #1
    Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    58

    Eμπειρια απο το effexor

    Εffexor, γνωστο αντικαταθληπτικο της κατηγοριας των SNRI.
    Με διαγνωση ΓΑΔ και μικρου βαθμου καταθλιψη, ξεκινησα την θεραπεια μου με το συγκεκριμενο φαρμακο, πριν τα περασμενα Χριστουγεννα. Ειχα ξεκινησει με αλλο αντικαταθληπτικο, το ENTACKT που ειναι SSRI.
    Λογω του οτι το συγκεκριμμενο φαρμακο, δεν ειχε τα προσδοκουμενα αποτελεσματα, ο γιατρος μου με "γυρισε" στο effexor. Ετσι αρχισα με 75mg ημερησιως, για καμμια 10ρια ημερες. Μετα αυξηθηκε η δοση στα 112,5mg. Δηλαδη, η αυξηση ηταν καθε φορα ατα 37,5 mg. Ποτε κανενα προβλημα δεν ειχα. Δηλαδη η αυξηση ηταν χωρις προβληατα. Εφτασα ετσι στα 300mg ημερησιως, για ενα διαστημα περιπου 3 μηνων. Το αποτελεσμα ηταν οντως το αναμενομενο, με μειωση κατα πολυ των ΓΑΔ, και φυσικα της καταθλιψης, η οποια σημερα δεν υφισταται..
    Ξεκινησα λοιπον μειωση της δοσης με τον ιδιο τροπο. Δηλαδη καθε 10 ημερες μειωση κατα 37.5 mg (ειναι η χαμηλωτερη δοση που υπαρχει σε μορφη καψουλας). Δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα. Σημερα ειμαι στα 150 mg. Μια μικρη παρατηρηση ειναι οτι οταν εφτασα στα 150, για μια-δυο μερες, ειχα μια υπνηλια και μερικα "ζαπς" στο κεφαλι, αλλα ελαχιστα. Μετα απο δυο μερες, αυτα εξαφανισθηκαν. Θα παραμεινω στα 150 για κανενα εξαμηνο, οποτε δεν θα πρεπει να τρομαζει κανεις, απο την αυξηση η ελλατωση της δοσης του συγκεκριμμενου φαρμακου, εφ'οσον γινεται σταδιακα, και παντα με μικρες δοσεις.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    my room
    Posts
    575
    Ακριβώς έτσι είναι IASWN. Και εγώ τα efexor έπαιρνα και όταν τα έκοψα - σταδιακά εννοείται - δεν είδα κάτι ανησυχητικό. Ούτε παρατήρησα συμπτώματα εξάρτησης.:)
    Απλά αγωνίζομαι με τα χαρτιά που μου έχουν μοιραστεί....

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    20,632
    τι ακριβωσ ενιωσεσ οταν το πηρεσ σαν να ειχεσ πιει 2-3 ποτηρακια η τιποτα η ΓΑΔ σου εφυγε;

  4. #4
    Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    58
    Στην αρχη για μερικες ημερες, οταν περνεις αντικαταθληπτικα, εχεις καποιες ενοχλησεις. Αυτο αφορα στο 100% σχεδον των ασθενων. Μετα οι ενοχλησεις περνανε, και σε καποια στιγμη, δεν εχεςι απολυτως καμμια. Οι ΓΑΔ εχουν μειωθει στο ελαχιστο, δηαλδη εκει που ημουνα καθημερινα με αγχος, και κακη διαθεση που μου διελυε την ζωη, τωρα μπορει να περασουν και 3 εβδομαδες, για να εχω καποια μικρη ενοχληση 2-3 ημερων.
    Ομως, προσεξε....κανω και ψυχοθεραπεια μια φορα την εβδομαδα η οποια με εχει βοηθησει πολυ, καιθως και οτι διαβασα 2-3 βιβλια σχετικα με τις ΓΑΔ και την καταθλιψη, που και αυτα με την σειρα τους με βοηθησαν. Δηλαδη, θελω να πω, οτι το φαρμακο απο μονο του, δεν μπορει να σε κανει τελειως καλα, αν εσυ ο ιδιος δεν γνωριζεις τον \"μηχανισμο\" και πως να τον εξουδετερωσεις μονος σου.

  5. #5
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    34
    Εγώ έπαιρνα 150 εφεξορ. Το σταμάτησα σταδιακά αφαιρώντας 5-10 χάντρες τη μέρα(από το εσωτερικό της κάψουλας), μου πήρε 2 μήνες και πολύ υπομονή αλλά έτσι απέφυγα τα στερητικά συμπτώματα.

  6. #6
    Banned
    Join Date
    May 2010
    Location
    Εδώ στην γη!
    Posts
    2,397
    ΜΕΘ τι σημαινει;

    μοναδα εντατικης θεραπειας;;;; :P

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    my room
    Posts
    575
    Εγώ όταν τα ξεκίνησα ένιωσα μία μικρή ζαλάδα και ένα ανακάτωμα στο στομάχι. nothing else!
    Απλά αγωνίζομαι με τα χαρτιά που μου έχουν μοιραστεί....

  8. #8
    Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    34
    Δεν λέω τι σημαίνει. Επίτηδες διάλεξα νικνεϊμ-γρίφο για να τραβάει την προσοχή:P

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    May 2011
    Posts
    1
    kalispera,

    stamatisa to effexor meta apo 2 xronia therapeia, ta steritika einai apisteuta polla , milao gia organikes parenergies, psixologika eimai mia xara, therapeutika apo meizon katathlipsi, oi parenergeies omos de paleuontai.... kserei kaneis poso kairo kratane? exo mia evdomada pou den pira katholou dosi.. (tasi gia emeto, nautia, zalades ktl )

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    106
    Παιδιά κι εγώ έπαιρνα effexor για δέκα χρόνια. Πολύ καλό φάρμακο, εγώ είχα ξαναβρεί τον εαυτό μου! Στην αρχή όταν ξεκίνησα να το παίρνω είχα πάρα πολλές παρενέργειες αλλά μετά από κανά μήνα άρχισαν σιγά σιγά να περνάνε και με τον καιρό έγινα καλά! Έπαιρνα 225mg. Το συνέχισα για δέκα χρόνια. Και πέρυσι που ξεκίνησα να το βγάζω (ύστερα από συμβουλή γιατρού βέβαια) δεινοπάθησα!!!!! Το έβγαζα πάρα πολύ αργά αλλά οι παρενέργειες ήταν φοβερές! Ξαναζούσα την παλιά μου κατάσταση με τους πανικούς, ζαλάδες, διάθεση για τίποτα.... και όλα αυτά τα γνωστά! Από τον Μάρτη (πέρυσι) που ξεκίνησα να το βγάζω, τον Σεπτέμβρη κατάφερε να το βγάλω εντελώς! Επειδή όμως δεν μπορούσα να ζήσω με όλα αυτά τα στερητικά, η γιατρό με ξανάρχισε θεραπεία με entact στην αρχή αλλά επειδή δεν είχα τα επιθυμητά αποτελέσματα μου το αντικατέστησε με cymbalta. Είμαι καλύτερα απ΄ότι με το entact, αλλά έχω δρόμο μπροστά μου....! Αλλά σιγά σιγά βλέπω ότι ξαναβρίσκω τον εαυτό μου! Έστω παίρνοντας χάπια! Κάποια στιγμή θα τα σταματήσω έχοντας κάνει πρώτα ψυχοθεραπεία, αλλά προτιμώ να είμαι καλά έστω κι αν παίρνω χάπια, παρά να μην μπορώ να σταθώ στα πόδια μου και να ζω τον εφιάλτη των πανικών και της απόλυτης καταστροφής!

  11. #11
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    3
    Καλησπέρα. Εμένα το Efexor (37,5!!) μου έφερε απ' τις πρώτες μέρες δυσκολία στη στύση
    και στην εκσπερμάτιση. Και ελαφριά ναυτία.
    Τα πάιρνω πέντε μέρες. Τώρα το τι θα γίνει μετά...
    Μου είπε η γιατρός να το αντικαταστήσω με αντικαταθλιπτικό ZACALEN για το οποίο
    δεν έχω ιδέα τι αποτελέσματα έχει
    μια και κανένας φίλος δεν το ξέρει και δεν το έχει πάρει.

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    109
    εγω το αρχισα πριν 15 μερες λενε οτι το εφεξορ ειναι καλο φαρμακο αλλα τις πρωτες μερες θα εχεις ναυτια και για τη στιση συμβαινει σε ολουσ.
    εμενα το φαρμακο νομιζω πως με χαλει.χτες μπικα στα 100.υπαρχει κανεις να μας πει τι γινετε με αυτο το φαρμακο?

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    759
    Το εφεξορ το παιρνω περίπου 3 χρόνια και ναι εχω παρει 3-4 κιλα αν και είμαι αδύνατη! Παιρνω ενα των 75 πρωτα επαιρνα το σεροξατ! Νιωθω ομως μελαχγολια και η μερα χωρις ζαναξ δεν βγαινει τωρα θα μου δωσει αλλο ενα 75 το απογευμα , εκανα το λαθος και το κοψα για 10μερες και πηγα να χασω τις αισθησεις μου.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    818
    Quote Originally Posted by take a break View Post
    Το εφεξορ το παιρνω περίπου 3 χρόνια και ναι εχω παρει 3-4 κιλα αν και είμαι αδύνατη! Παιρνω ενα των 75 πρωτα επαιρνα το σεροξατ! Νιωθω ομως μελαχγολια και η μερα χωρις ζαναξ δεν βγαινει τωρα θα μου δωσει αλλο ενα 75 το απογευμα , εκανα το λαθος και το κοψα για 10μερες και πηγα να χασω τις αισθησεις μου.
    Το εφφεξόρ είναι καλό φάρμακο και γενικά δεν βάζει βάρος αλλά κανει δυσκοιλιότητα...
    Τα 75μγ δεν θεωρούνται καν πλήρης δόση...
    Δηλαδή αν ήσουν καλά με τόσο μικρή δόση είσαι ελαφριά περίπτωση...
    Εγώ όταν το έπαιρνα το είχα πάει περίπου 225μγ αλλά δεν άντεχα την δυσκοιλιότητα και τα νεύρα που μου έφερνε...

    Το σεροξάτ πόσο καιρό το έπαιρνες;
    Αυτή η υπνηλία που φέρνει φεύγει ποτέ;

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    759
    Το σεροξατ τρια χρονια και μου εφερνε μεγάλη δυσκοιλιότητα φοβερη εκτος αυτου στον υπνο μου ξυπνουσα και νομιζα πως πεταω δηλ.το χερι το ποδι εκανε αντανακλαστικες κινησεις και ειχα τρομοκρατηθει επινα δυο των 20 μιλ.την μερα! Εφεξορ εγω δεν πηρα παραπανω ενω μου το εδινε ο γιατρος, λαθος μου

Page 1 of 11 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •