ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ε;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 13 of 13

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ε;

Καλησπερα ειμαι ο χρηστης sotiria tis psixis και ειμαι 21 ετων.
    Είμαι φοιτητής σε ένα πολύ καλό τμήμα και Πανεπιστήμιο της πρωτεύουσας.Ανέκαθεν ήμουν πολύ καλός και επιμελής μαθητής.
    Ωστόσο στα 13 χρόνια μου έχασα τον έναν από τους 2 γονείς μου.
    Παρ'όλα αυτά μέσα από τις ψυχικές δυσκολίες που μια τέτοια απώλεια συνεπάγεται κατόρθωσα να διατηρήσω αυτές τις επιδόσεις και να πετυχώ στη σχολή της επιλογής μου(.Το ερωτηματικό αυτό το χρησιμοποιώ διότο ήταν η επιλογή που είχα ως στόχο και πέτυχα αλλά παρ'όλα αυτά 3 χρόνια μετά δεν ξέρω αν μου αρέσει και κυρίως αν μπορώ να αποδώσω με επιτυχία όπως απέδιδα σε επίπεδο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπάιδευσης.Ωστόσο από τότε που μπήκα στο Πανεπιστήμιο μέχρι και σήμερα τα ''έχω φορτώσει'' στον κόκορα.Δεν ενδιαφέρομαι για τις επιδόσεις μου και συγχρόνως διακατέχομαι από μια μόνιμη δυσθυμία.Πέρυσι μετά από μία σειρά επισκέψεων σε ψυχολόγο αναγνωρίσθηκε η 'αναστολή σεξουαλικής επιθυμίας'.Η αλήθεια ειναι πως μετά από 7ολόκληρα χρόνια κατάφερα να συνειδητοποιήσω την απώλεια του γονιού μέσα από αυτές τις επισκέψεις και κάποιες άλλες συζητήσεις. Ομως σήμερα, έχοντας μια μειωμένη επίδοση στο Πανεπιστήμιο αλλά και μειωμένες ορέξεις για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα προσπαθώ να δω τι πρέπει να κανω για α)βρω το χαμένο μου ενδιαφέρον και την αποδοτικότητα του παρελθόντος β)να επιλύσω το θέμα αναστολής σεξουαλικής επιθυμίας και της ενεργοποίησης της σεξουαλικής μου ταυτότητας γ)να αποβάλλω εμβόλιμες ιδέες για αυτοχειρία σε κρίσεις εσωτερικού πανικού κι απογοήτευσης.

φιλικά,
    i sotiria tis psixis

Senior Member
    Συγχαρητηρια για αυτο που εχεις καταφερει μεχρι τωρα.