ξεχναω παρα πολυ
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 11 of 11
  1. #1

    ξεχναω παρα πολυ

    το τελευταιο καιρο ξαχναω παρα πολυ ...το εχει παθει κανεισ αυτο ωσ παρανεργεια ποα τα φαρμακα ι γενικα απο τον ψυχωση?πραγματικα θα ηθελα την αποψη σας..

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    592
    Ισως ειμαστε πιο αφηρημενοι γι αυτο νομιζουμε πως ξεχναμε ευκολα.Εγω δηλαδη απο τον εαυτο μου κρινω οτι ειμαι αφηρημενος πολλεσ φορεσ και δεν θυμαμαι ευκολα μετα.Μαλλον ειναι παρενεργεια απο την ψυχωση.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    20,707
    κοιτα τα αντιψυχωτικα προκαλουν δυσκολια συγκεντρωσησ οποτε αν κανεισ κατι και δεν εισαι συγκεντρωμενοσ λογικο να το ξεχνασ μετα και γω το χω αυτο και μαλιστα σε αρκετα μεγαλο βαθμο σε σημειο που να μου λεσ κατι και μετα απο μια ωρα πανω στη συζητηση να μου λεσ κατι που αφορουσε αυτο που ειπαμε πριν και να μην το πιανω

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    roof garden
    Posts
    1,814
    και εγω νομιζω οτι ειναι απο τα φαρμακα..
    βεβαια και η ιδια η ψυχωση προκαλει εκπτωση των νοητικων λειτουργιων.
    αλλα οσον αφορα εμενα, μολις τα εκοβα ειχα πολυ καλυτερη μνημη..

    βεβαια μερικες φορες ,καλυτερα να ξεχνας παρα να θυμασαι..

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    3
    Προσωπικά έτσι ήμουν μιά ζωή. Ξεχνάω εύκολα και γενικά καταβάλω μεγάλη προσπάθεια για να συγκεντρωθώ σε κάτι. Ειδικά στην δουλειά μου :) η οποία εκτός των άλλων δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Το τι βρίσιμο έχω ακούσει εδω μέσα δεν λέγεται. Όσο μεγάλη προσπάθεια και αν έχω καταβάλει. Κάνω συνέχεια λάθη και η δουλειά μου είναι πολύ απαιτητική σε γρήγορους ρθυμούς και συγκέντρωση. Απο την άλλη και αλλού να πάω δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Έχω βιώσει ψύχωση, έχω και κοντινό συγγενή με διπολική διαταραχή. Είχα πάρει μιά εποχή φάρμακα, όπου εκεί φυσικά τα πράγματα ήτανε τρεις χειρότερα. Πλέον δεν παίρνω, άλλα εξακολουθώ να είμαι ένας εξαιρετικά αφηρημένος άνθρωπος. Σίγουρα παίζει ρόλο και το γεγονός οτι δεν με ενδιαφέρει η δουλειά μου, αλλά δεν τα πάω καλά και με τους συναδέλφους για τους οποίους έχω πολύ άσχημη άποψη.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    1,710
    Originally posted by Freedom80
    Προσωπικά έτσι ήμουν μιά ζωή. Ξεχνάω εύκολα και γενικά καταβάλω μεγάλη προσπάθεια για να συγκεντρωθώ σε κάτι. Ειδικά στην δουλειά μου :) η οποία εκτός των άλλων δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Το τι βρίσιμο έχω ακούσει εδω μέσα δεν λέγεται. Όσο μεγάλη προσπάθεια και αν έχω καταβάλει. Κάνω συνέχεια λάθη και η δουλειά μου είναι πολύ απαιτητική σε γρήγορους ρθυμούς και συγκέντρωση. Απο την άλλη και αλλού να πάω δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Έχω βιώσει ψύχωση, έχω και κοντινό συγγενή με διπολική διαταραχή. Είχα πάρει μιά εποχή φάρμακα, όπου εκεί φυσικά τα πράγματα ήτανε τρεις χειρότερα. Πλέον δεν παίρνω, άλλα εξακολουθώ να είμαι ένας εξαιρετικά αφηρημένος άνθρωπος. Σίγουρα παίζει ρόλο και το γεγονός οτι δεν με ενδιαφέρει η δουλειά μου, αλλά δεν τα πάω καλά και με τους συναδέλφους για τους οποίους έχω πολύ άσχημη άποψη.
    freedom80 τα εκοψες και εισαι καλα τωρα?και γω ξεχναω πολυ απο τα φαρμακα και μαλλον φταιει το αλοπεριντιν :S

  7. #7
    και εγω εχω προβλημα στην συγκεντρωση και στην μνημη και νιωθω πλεον οτι εχω μειωμενη οξυδερκεια...!Επισης νιωθω βραδυκινητος και νωθροτητα που δυσκολευει τα σχεδια μου να αθληθω..!

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    592
    Νιωθω τα ιδια οπως ο talikiller.Αραγε ειναι απο τα φάρμακα ή απο την ψύχωση?

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    1,710
    Originally posted by mihalis
    Νιωθω τα ιδια οπως ο talikiller.Αραγε ειναι απο τα φάρμακα ή απο την ψύχωση?
    αστα ουτε οι ιδιοι οι γιατροι δεν ξερουν :S

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    225
    μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά λέει η λαικη παράδοση!

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    114
    Originally posted by mihalis
    Νιωθω τα ιδια οπως ο talikiller.Αραγε ειναι απο τα φάρμακα ή απο την ψύχωση?
    απο τα φαρμακα ειναι.. πριν παρεις ειχες προβλημα αθλητικων επιδοσεων?? τα φαρμακα σε κανουν να περπατας σαν ζομπι, και μου λες για αθλητισμο? αθλησου με το ζορι αν αθλεισαι..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •