διαφορά ηλικίας - γιατί?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    13

    διαφορά ηλικίας - γιατί?

    Γεια σας, το θέμα μου είναι η διαφορά ηλικίας και το πώς αυτή αντιμετωπίζεται από τον κοινωνικό περίγυρο. Θα σας παρακαλούσα να με 'ακούσετε' χωρίς προκαταλήψεις.
    Είμαι 21 ετών, φοιτητής, και εδώ και ένα χρόνο είμαι μαζί με την σύντροφό μου, η οποία είναι 58 ετών. Την αγαπώ πολύ και δεν θα ήθελα ποτέ να την χάσω. Είναι εξαιρετική, ένας από τους πιο καλλιεργημένους, ευφυείς και ευγενείς ανθρώπους που έχω γνωρίσει.
    Η σχέση μας είναι πολύ έντονη και δύσκολη πολλές φορές. Η αλήθεια είναι πως φταίω κυρίως εγώ, συχνά αισθάνομαι μπερδεμένος, δεν ξέρω τι θέλω ακριβώς, και δεν αισθάνομαι πάντα κύριος του εαυτού μου. Σίγουρα έχω πολύ δρόμο ακόμη για την κατάκτηση μιας στοιχειώδους (έστω) αυτογνωσίας.
    Εκτός όμως από τις δικές μου αδυναμίες, ο περίγυρος δεν κάνει τα πράγματα πιο εύκολα. Οι φίλοι μου όλοι διαφωνούν με την σχέση αλλά σέβονται τουλάχιστον την επιλογή μου, οι φίλοι της συντρόφου μου με κάνουν κάποιες φορές να νοιώθω άβολα, όπως επίσης και οι πρώην της σύζυγοι. Τα παιδιά της έχουν δική τους οικογένεια και ζουν στο εξωτερικό. Όταν βγαίνουμε έξω, ο κόσμος μας κοιτά κάπως περίεργα κι αυτό μ' ενοχλεί. Αλλά περισσότερο με πειράζει που όλοι σαν να περιμένουν κάποιου είδους εξήγηση, αισθάνομαι συχνά πως πρέπει να απολογηθώ, πως κάνω κάτι κακό. Ο μπαμπάς μου δεν εγκρίνει την κατάσταση, αλλά είναι πολύ δημοκρατικός και 'υπεράνω' άνθρωπος, είναι μια Απολλώνεια φιγούρα (λάτρης του ορθού λόγου και της συναισθηματικής απόστασης) οπότε δεν δημιουργεί προβλήματα. ʼλλωστε είναι τόσο απορροφημένος στην επιστήμη του, που ό,τι άλλο το θεωρεί ελάσσον.