Διαταραχή με την έντονη ομιλία!
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1

    Διαταραχή με την έντονη ομιλία!

    Γεια σας και συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά που κάνετε σε αυτό εδώ το forum, δίνοντας φωνή σε όλους μας.

    Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω και εγώ τι ακριβώς μου συμβαίνει. Είμαι φοιτητής και φέτος ολοκληρώνω τις σπουδές μου. Γενικά είμαι άνθρωπος που απασχολεί το μυαλό του με διάφορα θέματα, κάνοντας συζητήσεις για τα προβλήματα που υπάρχουνε, για τις εξελίξεις, αντιμετωπίζοντας με αρνητικό τρόπο πολλές καταστάσεις, ίσως και καταθλιπτικός, αλλά λίγο πολύ όλος ο κόσμος είναι έτσι αυτούς τους καιρούς.

    Πριν ένα 2μήνο και ενώ είχα μια έντονη συνομιλία με κάτι φίλους ενώ βρισκόμουν σε μια γενικότερη κατάσταση ψυχικής πίεσης διότι προσπαθούσα να βάλω σε μια τάξη την ζωή μου, να αποφασίσω για το μεταπτυχιακό που θα διαλέξω, να ξεμπερδέψω με τα μαθήματα που μου έχουνε απομείνει, να αποφασίσω τι θα κάνω με τον στρατό, να κόψω κάποιες κακές συνήθειες που απέκτησα τα φοιτητικά μου χρόνια, όπως η συστηματική χρήση κάνναβης, ξαφνικά πανικοβλήθηκα οι σκέψεις άρχισαν να γυρίζουνε προς τα μέσα μου, σαν μία έντονη κατάσταση εσωστρέφειας, επηρεάστηκε η όραση μου, ένιωσα σαν παρατηρητής του εαυτού μου, έπαθα την πρώτη μου κρίση πανικού. Αν και φοβήθηκα αρκετά, προσπάθησα να τιθασεύσω αυτή την φοβία μου, έριξα νερό στο πρόσωπο μου και προσπάθησα να ηρεμήσω, τα κατάφερα ως ένα βαθμό και γύρισα σπίτι και έπεσα για ύπνο ελπίζοντας την επόμενη μέρα να είμαι καλά.