Θέλω να φύγω μακριαααααα
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 67
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    7

    Θέλω να φύγω μακριαααααα

    θέλω να φύγω και να ζήσω! Εχω σιχαθεί τον τρόπο ζωής που μας μάθανε κάποιοι. Είμαι φοιτητής και έχω βαρεθεί να βλέπω και να κάνω τα ίδια και τα ίδια. Τι εννοώ; έχω βαρεθει να βγαίνω έξω, να βλέπω στους δρόμους και στα μαγαζιά βλάκες, ανίδεους και καραγκιόζιδες χωρίς ίχνος ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας με ψεύτικα υφάκια, βαρέθηκα να βλέπω το κάθε τσουλάκι με κολάν και μίνι να στήνετε και να προκαλεί και σαν να μην έφτανε αυτό μετα σου το παίζουν και ντίβες! Βαρέθηκα να κάνω σχέσεις και να τελειώνουν απο έλλειψη επικοινωνίας. Βαρέθηκα να πηγαίνω στη δουλειά (που πλέον δεν εχω) και να μου την λέει ο κάθε μ....ας. Βαρέθηκα να ακούω τους παρλαπίπες πολιτικούς.
    ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΤΗΣ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑΣ!

    Πλέον δεν θέλω να βγαίνω έξω, κάθε φορά εκνευρίζομαι όσο δεν φαντάζεστε.

    Δεν ειμαι μίζερο άτομο οπως φαντάζεστε αλλά το ακριβώς αντίθετο. Και όμως νιώθω καταθλιπτικά νιώθω οτι η ζωή μου χάνεται! Νιώθω το κάθε δευτερόλεπτο να ξοδεύετε, όχι επειδή φοβάμαι τον θάνατο, άλλωστε ποτέ δεν τον φοβήθηκα. Απλά θέλω να φύγω να παω καπου μακριά και να ξεκινήσω μια νέα αρχή γεμάτο εμπειρίες και εκπλήξεις, θέλω να ταξιδέψω, να φτιάξω μονος μου τη ζωή μου. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου που και πως θα καταλήξω.


    ΜΕ ΝΙΩΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;; τι να κάνω;

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,871
    Ε τοτε φυγε. Μεγαλο παιδι εισαι, ποιος θα σε εμποδισει?

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    7