Results 436 to 450 of 649
Thread: Θεος κ κολαση
-
07-04-2011, 11:27 #436
- Join Date
- Sep 2006
- Posts
- 2,456
Και 'γω σαν το σκύλο σου είμαι rain, μη ψήνεσαι : )
- 07-04-2011, 13:22 #437
- Join Date
- May 2010
- Posts
- 398
Πολλά πράγματα αγνοώ, είναι αλήθεια. Όμως εδώ δεν καταλαβαίνω τι λέω λάθος: η παλιά εντολή (της Παλαιάς Διαθήκης), ήταν ''οφθαλμό αντί οφθαλμου και οδόντα αντί οδόντος'', δηλαδή αν σου κάνει κάποιος ένα κακό, ανταπόδωσε το στα ίσια (απ'όσο έχω διαβάσει αυτό ειπώθηκε επειδή τότε συνηθιζόταν να ανταποδίδουν με μεγαλύτερο κακό).
Η νέα εντολή, της Καινής Διαθήκης είναι ''αγάπα τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου'' και πρακτικά ο Χριστός δίδασκε να αγαπάμε το διπλανό μας περισσότερο κι από τον εαυτό μας. Αυτό δεν είναι διαφορετικό στην ουσία; (Επιπλέον, πού υπονοείται το ''αρκεί να μη σου βγάλει το μάτι;'', δηλαδή το αγάπα, αρκεί να σου φέρονται καλά; Πουθενά νομίζω. Προφανώς και σε αυτή την περίπτωση ισχύει το ''ως σεαυτόν''!)
07-04-2011, 14:40 #438
- Join Date
- Sep 2006
- Location
- home which home
- Posts
- 2,326
Γράφει ὁ Χρυσόστομος εἰς *Ἃ΄Λόγον κατὰ Ἰουδαίων* : *Κι ἂν ἀκόμη φονεύση κάποιος κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ , ὁ φόνος αὐτὸς εἶναι ἀπὸ κάθε φιλανθρωπία καλύτερος ἐνῶ ἂν κάποιος ἀπὸ λύπη δείξη εὐσπλαχνία καὶ φιλανθρωπία παρὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ , θὰ μποροῦσε ἡ φειδὼ αὐτὴ νὰ ἀποβῆ πιὸ μιαρὴ ἀπὸ ὁποιοδήποτε φόνο* .
Λέει ὁ Χρυσόστομος γιὰ τὴν δουλείαν : *...Ἀλλὰ καὶ ἂν ἠμπορὴς νὰ γίνης ἐλεύθερος , χρησιμοποίησε περισσότερο τὴν δουλεία , δηλαδὴ νὰ εἶσαι περισσότερος δοῦλος* . *Καὶ γιατί τέλος πάντων αὐτὸν ποὺ δύναται νὰ ἐλευθερωθῆ τὸν συμβουλεύει νὰ μείνη δοῦλος . Διότι θέλει νὰ δείξει ὅτι καθόλου δὲν βλάπτει ἡ δουλεία ἂλλ΄ὠφελεῖ μάλιστα* . (Εἰς τοὺς Κορινθίους ὁμιλία ΙΘ΄* σέλ. 535) .
----
*Γρηγόριος
*Ἐλέω Θεοῦ ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως , Νέας Ρώμης καὶ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης .
*...Ἡ πρώτη βάσις τῆς ἠθικῆς εἶναι ἡ πρὸς τοὺς εὐεργετοῦντας (Ὀθωμανοὺς) εὐγνωμοσύνη , ....καὶ ὅστις εὐεργετούμενος ἀχαριστεῖ (ἐναντίον τῆς Τουρκικῆς κατοχῆς) , εἶναι ὁ κάκιστος πάντων ἀνθρώπων .
----
ὁ Πατριάρχης Ἱερουσαλὴμ στὴν *Πατρικὴ Διδασκαλία* του : *Ἐδῶ ὅμως πάλιν , ἀγαπητοὶ χριστιανοὶ , πρέπει νὰ ἴδωμεν καὶ νὰ θαυμάσωμεν τὴν ἄπειρόν του Θεοῦ πρὸς ἠμᾶς ἀγάπην . Ἰδέτε λαμπρότατα τί οἰκονόμησεν ὁ ἄπειρος ἐν ἐλέει καὶ πάνσοφος ἠμῶν Κύριος , διὰ νὰ φυλάξη καὶ αὔθις ἀλώβητον τὴν ἁγίαν καὶ ὀρθόδοξον πίστιν ἠμῶν τῶν εὐσεβῶν καὶ νὰ σώση τοὺς πάντας . Ἤγειρεν ἐκ τοῦ μηδενὸς τὴν ἰσχυρᾶν αὐτὴν βασιλείαν τῶν Ὠθωμανῶν , ἀντὶ τῶν Ρωμαίων ἠμῶν βασιλείας ἡ ὁποία εἶχεν ἀρχίσει , τροποντινὰ , νὰ χωλαίνη εἰς τὰς τῆς ὀρθοδόξου πίστεως φρονήματα*
----
Ὁ αὐτοκράτωρ Ἰουστινιανὸς - ὁ Σλαυοεβραῖος τὸ γένος , τὸ ὄνομα τοῦ ὁποίου ἀρχικὰ ἦταν Γιουτπράδα - αὐτός ὁ αὐτοκράτορας σύμβολο τῆς Ὀρθοδοξίας , ἐκεῖνος ποὺ οἰκοδόμησε τὴν Ἁγιὰ Σοφιὰ - *τὸ μέγα μοναστήρι* καὶ ἀνακηρύχθηκε ἀπὸ τὸν Χριστιανισμὸ *Μέγας* ἀποκαλύπτεται μέσα ἀπὸ τὰ *Ἀνέκδοτα* κείμενα τοῦ ἐπισήμου ἱστορικοῦ του Προκοπίου ὡς ἕνας αἱμοβόρος τύραννος ὁ ὁποῖος βύθισε ὁλόκληρους πληθυσμοὺς στὴν σφαγὴ καὶ στὸ αἷμα .
Σύμφωνα μὲ τὸν Προκόπιο , ὁ Ἰουστινιανὸς ἄρχισε τὶς σφαγὲς στὸ ὄνομα τῆς *μίας καὶ ἀληθοῦς πίστεως τῆς ὀρθοδοξίας* . Σημαντικὲς ἐπίσης εἶναι οἱ μαρτυρίες τοῦ Προκοπίου γύρω ἀπὸ τοὺς διωγμοὺς , σφαγὲς καὶ γενοκτονίες Ἑλλήνων (ὅσων Ἑλλήνων ἐπέμεναν στοὺς πατρώους ἑλληνικοὺς τρόπους) ἀπὸ τὴν αἱμοσταγῆ καὶ ἀλαζονικὴ διακυβέρνηση τοῦ Ἰουστινιανοῦ .
Ἀναφέρει ὁ Προκόπιος : *Μετὰ τοὺς Σαμαρεῖτες ἄρχισε (ὁ Ἰουστινιανὸς) νὰ καταδιώκει τοὺς ἀποκαλούμενους Ἕλληνες ὑποβάλλοντάς τους σὲ σωματικὰ βασανιστήρια καὶ ἁρπάζοντας τὰ χρήματά τους * .
Ὁ Προκόπιος ἀδυνατεῖ νὰ θεωρήσει τὸν τύραννο Ἰουστινιανὸ ὡς ἀνθρώπινο ὂν καὶ τὸν θεωρεῖ *ἐνσαρκωμένο δαίμονα* . Ἀναφέρει ὁ Προκόπιος στὰ *Ἀνέκδοτα* : *Ὅτι ὁ Ἰουστινιανὸς δὲν ἦταν ἀνθρώπινο πλάσμα ἀλλὰ ἦταν ...κάποιος δαίμονας ἀνθρωπόμορφος θὰ μποροῦσε κανεὶς νὰ τὸ ἀποδείξει σταθμίζοντας τὸ μέγεθος των κακῶν ποὺ ἔκανε στοὺς ἀνθρώπους , γιατί ἡ δύναμη τοῦ ἀνθρώπου ποὺ δρᾶ φανερώνεται στὸ ὑπέρμετρο μέγεθος τῶν πράξεών του . Ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς λοιπὸν ἔχει σκοτώσει τόσους πολλοὺς , ὥστε ....πιὸ γρήγορα νομίζω θὰ μετροῦσε κανεὶς τοὺς κόκκους τῆς ἄμμου ὅλου του κόσμου , παρὰ ὅσους σκότωσε ὁ αὐτοκράτωρ αὐτὸς . Ὑπολογίζοντας ὅμως κατὰ προσέγγιση τὶς περιοχὲς ποὺ κατάντησαν τελικὰ ἀκατοίκητες , λέω ὅτι χάθηκαν πολλὰ ἑκατομμύρια ἄνθρωποι* . Προκόπιος *Ἀνέκδοτα * ἰη΄1 - 6 , μετάφραση Ἀλόης Σιδέρη , ἔκδ. *ΑΓΡΑ* .
----
Ὁ Ἰωάννης Κολοκοτρώνης , ὁ μικρότερος ἀδελφός του Γέρου τοῦ Μοριὰ καὶ πέντε παλικάρια μαζί του , εἰς ἐκτέλεσιν τῆς ἀφοριστικῆς ἐγκυκλίου τοῦ Πατριαρχείου σκοτώθηκαν ἀπὸ τοὺς Τούρκους , 1η Φεβρουαρίου τοῦ 1806 ὕστερα ἀπὸ προδοσία τῶν καλόγερων τῆς Μονῆς *Παναγίας τῶν Αἰμυανῶν* εἰς τὴν ὁποίαν εἶχαν πάει πάει οἱ ἥρωες γυρεύοντας καταφύγιο .
Ὁ Κατσαντώνης (= ὁ Ἀετὸς τῆς Ρούμελης) καὶ ὁ ἀδελφός του Χασιώτης , μαζὶ μὲ ἄλλα πέντε παλικάρια προδώθηκαν ἀπὸ τὸν καλόγερο Καρδερίνη εἰς ἐκτέλεσιν τῆς ἀφοριστικῆς ἐγκυκλίου τοῦ Πατριαρχείου .
Ὁ διακεκριμένος Σερραῖος πατριώτης Ἐμμανουὴλ Παπὰς ἀγωνίσθηκε καὶ ἔδωσε ὅλη του τὴν περιουσία γιὰ τὶς ἀνάγκες τοῦ ἀγῶνος γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ ἐλευθερία .
Τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 1820 ὁ Ἀλέξανδρος Ὑψηλάντης ἀνήγγειλε στὸν Ἐμμανουὴλ Παπὰ τὴν ἔναρξη τῆς ἐπαναστάσεως .
Τὸ 1821 στὶς 23 Μαρτίου ὁ Ε. Παπὰς μαζὶ μὲ τὸν Ἰωάννη Χατζηγιάννη ἀποπλέει γιὰ τὴ χερσόνησο τοῦ Ἄθω μὲ ὄπλα καὶ πολεμοφόδια .
Ὁ Ἐμμανουὴλ Παπὰς στρέφεται γιὰ βοήθεια στὶς πάμπλουτες μονὲς τοῦ Ἁγίου Ὅρους . Μάταιος κόπος ! Παρὰ τὶς ἐκκλήσεις τοῦ ἰδίου τοῦ Ὑψηλάντου οἱ μοναχοὶ δὲν ἐννοοῦν νὰ θίξουν τοὺς πλουσιότατους θησαυροὺς τοῦ Ἁγίου Ὅρους ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ ἀποτελέσουν πηγὴ σοβαρᾶς ἐνισχύσεως ὄχι μόνον τοῦ Μακεδονικοῦ ἀλλὰ καὶ τοῦ Πανελλήνιου ἀγῶνος .
Τὸν Μάιο τοῦ 1822 ὁ πασὰς Θεσσαλονίκης ὁ Ἀβδοὺλ Ἀμποὺδ ξεκινᾶ ἐκστρατεία ἐναντίον τῆς Κασσάνδρας συνοδευόμενος ἀπὸ μεγάλη στρατιωτικὴ δύναμη . Ἡ Κασσάνδρα μεταβλήθη σὲ σφαγεῖο καὶ σὲ στάχτη . Τὰ χωριὰ ἐπυρπολήθησαν καὶ ὅσοι κάτοικοι δὲν ἐσφάγησαν πουλήθηκαν ὡς δοῦλοι .
Ἀπέμενεν ὁ Ἄθως , ὅπου οἱ μοναχοὶ ζοῦσαν ἤρεμοι στὴν πανθάλασσα τῶν πλούτων τους .
Ὁ πασὰς τοὺς ὑπεσχέθη νὰ σεβασθεῖ τὸ προαιώνιο προνόμιο τῶν μονῶν , τῆς ἀπαγορεύσεως εἰσόδου τουρκικοῦ στρατοῦ στὴν γῆ τῶν Ἁγιορειτῶν , ἒφ΄ὅσον παρέδιδαν ὄπλα , κανόνια καὶ ὁμήρους σὲ αὐτὸν , καθὼς καὶ χρηματικὸ ποσὸ δυόμιση ἑκατομμυρίων γροσίων . Οἱ ἁγιωρῆτες ἐδέχθησαν χωρὶς διαπραγματεύσεις νὰ παραδόσουν τὸν ἀκόμη στὴν μονὴ εὑρισκόμενο Ἐμμανουὴλ Παπὰ .
Ἡ παράδοσις τοῦ Ἐμμανουὴλ Παπᾶ ἀπὸ τοὺς Ἁγιωρεῖτες ἐζητήθη ἀπὸ τὸν Ἀβδοὺλ Ἀμποὺλ . Οἱ Ἁγιωρεῖτες ὄχι μόνον δὲν διαπραγματεύθηκαν καν τὴν παραδοσὴ τοῦ ἀντιθέτως τὸν κατεδίωξαν ἀμέσως οἱ ἴδιοι .
Ἐφόσον δὲν ὑπῆρχαν στὸ Ἅγιο Ὅρος Τοῦρκοι , οἱ Ἁγιορεῖτες μποροῦσαν νὰ φυγαδεύσουν τὸν Ε. Παπὰ . Προτίμησαν ὅμως νὰ τὸν παραδώσουν . Τὸ μόνον ποὺ διαπραγματεύθηκαν οἱ Ἁγιορεῖτες ἦταν τὰ χρήματα .
----
Γιὰ τὴν χλιδὴ καὶ τὸν πλουτισμὸ τῶν κληρικῶν γράφει ὁ Βρετανὸς περιηγητὴς Γουίλυ Τζὲλ , ἀρχαιολόγος καὶ τοπογράφος τὸ ἐπάγγελμα , στὴν εἰσαγωγὴ τοῦ ἔργου τοῦ *The Itinerary of Greece* , λίγο πρὶν ἀπὸ τὴν ἐπανάσταση τοῦ 1821 : *Σήμερα ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς δουλεύει γιὰ τρεῖς μεγάλες μάστιγες , τοὺς παπάδες , τοὺς κοτζαμπάσηδες καὶ τοὺς Τούρκους* .
Τὴν ἴδια ἐποχὴ ὁ Πὼλ Ρίσαρ πρόξενος τῆς Ἀγγλίας στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ συγγραφέας *Τῆς ἱστορίας τῆς Ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας* ἀναφέρει στὴν εἰσαγωγή του : *Εἶναι νὰ κλαίει κανεὶς βλέποντας αὐτὸν τὸν ἄλλοτε ἔνδοξο λαὸ (τοὺς Ἕλληνες) νὰ στενάζει κάτω ἀπὸ τὴν ἐκμετάλλευση τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν ἱερωμένων της , ἡ ὁποία ξεριζώνει τὰ σπλάχνα της καὶ τὰ ρίχνει βορὰ στοὺς γύπες , στὰ κοράκια* .
Ὁ Ἄγγλος περιηγητὴς Τζὼρτζ Γουέλερ στὸ ἔργο τοῦ (*Α journey into Greece* London 1862 (σέλ.192)) γράφει : *Ὁ ὀρθόδοξος κλῆρος εἶναι τόσο φιλόδοξος ποὺ οἱ μητροπολίτες ἀγοράζουν τὸν πατριαρχικὸ θρόνο πίσω ἀπὸ τὶς πλάτες τῶν ἀνταγωνιστῶν τοὺς ἂπ΄τὸ Μεγάλο Βεζύρη . Καὶ ἐκεῖνος χαίρεται νὰ τοὺς βλέπει νὰ ἀλληλοσπαράσσονται γιὰ τὸ ποιὸς θὰ τοῦ προσφέρει τὰ περισσότερα πεσκέσια .Γιὰ τὴν ἐξαγορὰ τοῦ ἀξιώματος καταβάλλουν τεράστια ποσὰ . Καὶ γιὰ νὰ τὰ εἰσπράξουν , καταπιέζουν καὶ καταληστεύουν τοὺς φτωχοὺς χριστιανούς* .
Ὁ Γάλλος Ντὲ Λακρουὰ στὸ ἔργο τοῦ (*Μemories contenant diverses relations tres curieuses de 1; Empire Ottoman* Paris 1680 σέλ. 287 - 288) γράφει : *Ἡ ἀλλαγὴ πατριαρχῶν εἶναι τόσο γρήγορη , ποὺ ἐγὼ εἶδα μέσα σὲ ἕνα χρόνο πέντε νέους πατριάρχες νὰ ἀνεβαίνουν στὸν θρόνο : Τὸν Παϊσιο , τὸν Διονύσιο , τὸν Παρθένιο , τὸν Μεθόδιο καὶ τὸν Διονύσιο τῆς Λάρισας . Ὁ ἕνας ἀναθεμάτιζε τὸν ἄλλο μὲ τέτοιες σκανδαλώδεις μεθόδους ποὺ ὁ Βεζύρης Ὀμὰρ Κιοπρουλὴ ἀναγκάσθηκε νὰ τοὺς ἐπιβάλλει σιωπὴ γιὰ νὰ κατευνάσει τὰ μίση μεταξύ τους"
----
Τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως ἐκδίδει κάθε χρόνο τὸ *Ἡμερολόγιο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου* , στὸ ὁποῖο ἀναφέρονται ὅλα τὰ θέματα ποὺ τὸ ἀφοροῦν (τυπολογικὰ , διοικητικὰ κ.λ.π.) . Ἐπίσης καταγράφονται μέσα στὶς σελίδες του καὶ οἱ *Ἐθνικὲς Ἑορτὲς* τῶν Τούρκων τὶς ὁποῖες τὸ Πατριαρχεῖο τιμᾶ , μὲ ἀργία τῶν Πατριαρχικῶν Γραφείων .
Μία ἀπὸ αὐτὲς τὶς Τουρκικὲς Ἐθνικὲς Ἑορτὲς ποὺ τιμᾶ τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως καὶ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μᾶς εἶναι ἡ *Νίκη τοῦ Ἀρχιστρατήγου* τῆς 30 Αὐγούστου καὶ ἀφορᾶ τὶς σφαγὲς τοῦ Ἑλληνισμοῦ κατὰ τὴν Μικρασιατικὴ Καταστροφὴ (Αὔγουστος 1922) , ὅπου καὶ τιμᾶται ὁ *Ἀρχιστράτηγος* τῆς γενοκτονίας μᾶς *Κεμὰλ Ἀτατούρκ* !
Ἡ ἀντίστοιχη Ἑλληνικὴ Ἐθνικὴ ἐπέτειος *Νίκης * τῶν Ἑλλήνων ἐπὶ τῶν Τούρκων ἡ 25η Μαρτίου , δὲν ἀναφέρεται πουθενὰ μεταξὺ τῶν ἀναγραφομένων στὸ ἐπίσημο *Ἡμερολόγιον τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου* ἐθνικῶν ἐπετείων του .
----
Αφου κανενας δε χωνευει την Εκκλησια, γιατι αυτη υπαρχει τοσα χρονια παρα τα οσα εχει κανει??Last edited by carrie; 07-04-2011 at 14:56.
07-04-2011, 15:19 #439
- Join Date
- Jan 2010
- Posts
- 2,605
07-04-2011, 15:26 #440
- Join Date
- Feb 2008
- Posts
- 10,778
...λυπάμαι και γω για το σκύλο σου ρειν...εχω χάσει και εγώ έναν τέτοιο σύντροφο και πολύ δραματικά.
Παρόλα αυτά είναι λίγο διαφορετικό να πεθαίνει μια 30χρονη κοπέλα από ανίατη αρώστια και να έχει έστω και τον τελευταίο καιρό εναποθέσει τις ελπίδες στον όποιο Θεό, από ένα ζώο που όπως ξέρουμε έχει συναισθήματα αλλά όχι σκέψη.
Δεν νομίζω πως μπορούν να συγκριθούν αυτά τα δυο.
πς: Σοφία το μνμ σου με άγγιξε πολύ.
07-04-2011, 18:08 #441
- Join Date
- May 2010
- Posts
- 398
Carrie; Καλησπέρα! Μπορείς να βάζεις πηγές στα γεγονότα που παραθέτεις για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη; Με μια γρήγορη έρευνα βρήκα κάπως διαφορετικά στοιχεία:
Στις 23 Μαρτίου 1821 ο Εμμανουήλ Παπάς συνοδευόμενος από τον υπασπιστή του Χατζηπέτρο, φόρτωσε όπλα και πολεμοφόδια σε πλοίο του Λήμνιου Χατζή Βισβίζη και βγήκε στην μονή Εσφιγμένου, της οποίας ο ηγούμενος Ευθύμιος ήταν μυημένος στην Φιλική Εταιρεία. Οι Ψαριανοί ενίσχυσαν την προσπάθεια με 2 πλοία που απέστειλαν, ενώ πολλοί μοναχοί εντάχθηκαν στις γραμμές των επαναστατών. Οι Τούρκοι όμως και κυρίως ο Γιουσούφ μπέης έδρασαν γρήγορα, συλλαμβάνοντας στις Σέρρες και στην Θεσσαλονίκη πολλούς μυημένους στην Φιλική Εταιρεία. Στην Θεσσαλονίκη αιχμαλωτίστηκαν 400 όμηροι, ενώ στις Σέρρες οι Τούρκοι αιχμαλώτισαν 150 Σερραίους πολίτες, βρήκαν όλο τον οπλισμό που προοριζόταν για την εξέγερση, βασάνισαν και φυλάκισαν την γυναίκα του Παπά, ενώ έκαψαν το σπίτι του.
Στον Πολύγυρο όμως οι Έλληνες δεν περίμεναν τα αντίποινα αλλά κινήθηκαν πρώτοι καταλαμβάνοντας το διοικητήριο και σκοτώνοντας 14 Τούρκους στρατιώτες και τον βοεβόδα (διοικητή). Από τον Πολύγυρο η επανάσταση εξαπλώθηκε στα γύρω χωριά όπως και στα χωριά του Λαγκαδα. Τα αντίποινα του Γιουσούφ μπέη στην εξέγερση αυτή, ξέσπασαν στους Έλληνες της Θεσσαλονίκης. Τέσσερις ανώτατοι ιερωμένοι (Κίτρους Μελέτιος κτλ)βρίσκουν μαρτυρικό θάνατο, μαζί με πολλούς προκρίτους των οποίων οι περιουσίες δημεύτηκαν και λεηλατήθηκαν.
Οι ωμότητες αυτές εξαγρίωσαν τους Χριστιανούς που διέδωσαν την Επανάσταση σε όλη την Χαλκιδική. Εν τω μεταξύ ο Παπάς είχε πείσει τους μοναχούς του αγίου Όρους να τον στηρίξουν οικονομικά, ενώ 1.000 περίπου μοναχοί έλαβαν τα όπλα της ελευθερίας. Πενταμελής επιτροπή όλων των μονών αναλαμβάνει την διοίκηση του τόπου και τον οικονομικών και ανακηρύσσει τον Παππά “Αρχηγό και υπερασπιστή της Μακεδονίας”. Ο Εμμανουήλ Παππάς κηρύσσει επισήμως την Επανάσταση στα τέλη Μαΐου στις Καρυές, έχοντας στην διάθεση του 4000 ενόπλους. Σύντομα η Επανάσταση είχε διαδοθεί στην χερσόνησο της Κασσάνδρας, στην Ορμύλια, στην Σιθωνία (Νικήτη, Παρθενώνας) και στα Μαντεμοχώρια. Στις αρχές του καλοκαιριού επαναστάτησε και η Θάσος.
(ΠΗΓΕΣ
Βακαλόπουλος Απόστολος, Ιστορία του νέου Ελληνισμού, εκδόσεις “Σταμούλη”
Σπυρίδων Τρικούπης, Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης
Ιωάννη Βασδραβέλλη, ο Αγώνας του 1821 στην Μακεδονία, εκδόσεις εταιρείας Μακεδονικών σπουδών
Από το blog Θέματα Ελληνικής Ιστορίας http://www.istorikathemata.com/2010/...=1269855299910)
07-04-2011, 18:41 #442
- Join Date
- Nov 2010
- Location
- κεντρο
- Posts
- 743
Λες ρε Θεοφανια να ηθελε η Σοφια να μας προσυλητισει?να μας φερει σε επαφη με το συναισθημα της συγκινησης για να μας φερει στον δρομο του Θεου?λολολολολ
Κοιτα ομως ποσο αληθινο φαινεται αν ειναι κατι που βγαινει απο την καρδια και ποσο ξυλινο ειναι ολο τα αλλο που βγαινει απο το μυαλο......χωρις παραθεσεις ερευνων και μελετων,χωρις βιβλιογραφιες,ειναι ρε παιδι μου στον ανθρωπο να το χει μεσα του καποιοι το εχουν καποιοι αλλοι, απλα ποτε.............οσο και να διαβαζουν!!!!
07-04-2011, 19:05 #443
- Join Date
- May 2006
- Posts
- 13,021
Οταν πηγα για μια εγχειρηση με εβαλαν με εναν τυπο 85 χρονων που υπεφερε τα πανδεινα. STOP.
Σαπιζαν τα ποδια του , δεν μπορουσε να αυτοσυντηρηθει , δεν μπορουσε να κουνηθει και ηταν μες την βρωμα και την δυσωδια.STOP.
Ηταν μονος του στον κοσμο και κανεις δεν μπορoυσε να κανει κατι για αυτον .STOP.
Ημουν σε τραγικη κατασταση αλλα τον βοηθουσα οσο μπορουσα ενω τον ακουγα που μαχοταν και εβριζε τον Θεο , και μετα του ζητουσε συγχωρεση λες και εκανε το βαρυτερο αμαρτημα STOP.
Ενα λαμπρο μυαλο , μαθηματικος , με πνευματικες ικανοτητες αναπτυγμενες ακομα και στα 85 του και στα τελευταια του ηταν σαν λαμπαδα το μυαλο του. STOP.
Αναγκαστηκα να φυγω το βραδυ της εγχειρησης ωστε να μπορεσω να κοιμηθω , και να μην τον βοηθαω ολο το βραδυ , καθως μου ζητουσε συνεχεια βοηθεια STOP.
Μετα την εγχειρηση με πηγαν σε αλλο δωματιο και μετα εμαθα οτι ξεψυχησε το βραδυ αφου εκανα την εγχειρηση STOP.
Ειχαμε ανταλλαξει μεχρι και κινητα τηλεφωνα να επικοινωνουμε στο μελλον STOP.
Δεν θα τον ξεχασω ποτε STOP.
Ηταν και ψαλτης , ανθρωπος της θρησκειας STOP.
Οχι δεν πεθανε ηρεμα...πεθανε μεσα στους πονους , και καταγρεουργημενος απο τις ενοχες καθε φορα που εβριζε τα "Θεια"...εβριζε και μετα ζητουσε συγχωρεση μεσα σε εναν κυκεωνα ενοχων STOP.
Δεν θα τον ξεχασω ποτε , ενας λαμπρος ανθρωπος οσο μπορεσα και γνωρισα...STOP.
Ο αντιποδας λοιπον , οχι σαν κοντρα προς την συγκινητικη ιστορια , αλλα μπορει καλλιστα να το δειτε και ετσι STOP.[COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]
07-04-2011, 19:08 #444
- Join Date
- Nov 2010
- Location
- κεντρο
- Posts
- 743
Γεια σου ρε κουκλα τι λεει?ολα καλα?
Δεν μπορεις να φανταστεις τι χαρα που πηρα οταν διαβασα το παραπανω και θα σου εξηγησω γιατι στην συνεχεια..................
Πρωτα απο ολα ομως να το συζητησουμε λιγο αυτο ετσι?Κοιτα δεν περιαυτολογεις νομιζω οτι απλα εκφραζεις τον εαυτο σου,δηλαδη λες πολυ ωραια οτι η δικια σου σταση ζωης ειναι η ενδεδειγμενη σταση ζωης και αυτη που χρειαζεται να ακολουθησουν και αρκετοι(αληθεια ποσους θες?να τους το πω αμα ειναι)για να ειναι ο κοσμος καλυτερος!!!
Αληθεια σε ποιο κοσμο αναφερεσαι γιατι εμενα ο δικος μου μου αρεσει και δεν θελω να τον αλλαξω...απο την αλλη φανταζομαι τι θα γινοταν αν αρκετοι ασπαζοντουσαν την δικια σου σταση ζωης...κολαση!!!!!
Για να φυγω απο το χιουμορ δεν νομιζεις οτι εισαι λιγουλλλλλλακι εγωιστρουλα?Αν βρεις και τον τροπο να το επιβαλεις αυτο ουσιαστικα ασπαζεσαι τον φασισμο.........Οποτε αν γουσταρεις να εφαρμοσουμε το σχεδιο <<τελικη λυση>>.................
07-04-2011, 19:11 #445
- Join Date
- Nov 2010
- Location
- κεντρο
- Posts
- 743
07-04-2011, 19:13 #446
- Join Date
- May 2006
- Posts
- 13,021
07-04-2011, 19:16 #447
- Join Date
- May 2010
- Posts
- 398
Keep; Τι εννοείς με την ιστορία, ότι η πίστη στο Θεό μπορεί να σε κάνει δυστυχισμένο κάποιες φορές αντί ευτυχισμένο; Ο κυριούλης πίστευε στο Θεό;
07-04-2011, 19:27 #448
- Join Date
- May 2006
- Posts
- 13,021
07-04-2011, 19:37 #449
- Join Date
- Nov 2010
- Location
- κεντρο
- Posts
- 743
07-04-2011, 19:39 #450
- Join Date
- Jan 2010
- Posts
- 2,605
Δε νομίζω ότι είμαι περσσότερο εγωίστρια από εσένα.
Τώρα, αν απομονώνοντας τρεις φράσεις, από μια απάντησή μου προς συγκεκριμένο μήνυμα συμφορουμίτη, καταφέρνεις να φτάσεις στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος θα ήταν κόλαση αν πολλοί σκεφτόταν σαν εμένα, τότε θα σε χαρακτήριζα και επιπόλαιο. Και κακοπροαίρετο.
Από την άλλη, δεν μ' ενδιαφέρει να επιβάλω τίποτα σε κανένα και μ' ενοχλεί που βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα προκειμένου να δημιουργείς εντυπώσεις. Εκνευρίζομαι όμως πολύ όταν προσπαθούν -μάταια συνήθως- άλλοι να μου επιβάλουν το οτιδήποτε.
Και για να σε προλάβω, δεν είμαι αμετακίνητη στις ιδέες και τις πεποιθήσεις μου, μπορεί κάποιος με τα επιχειρήματά του ή με το πάθος του, να με πείσει να δω και αλλιώς τα πράγματα ή να προβληματιστώ. Δεν μπορεί όμως με το έτσι θέλω να μου επιβάλει κάτι.
Γενικά, διακρίνω μια εμμονή και εμπάθεια στη στάση σου, που ξεπερνάει το θέμα της κουβέντας, αλλά κατευθύνεται προς συγκεκριμένα άτομα πλέον.
Δεν έχω κανένα λόγο να συνεχίζω σε προσωπικό επίπεδο μια στείρα αντιπαράθεση, για να βγει κάποιος νικητής(?), γιατί αυτό δείχνεις να επιδιώκεις.
Από την άλλη, όσο συνεχίζεις να με προκαλείς και μέχρι να βαρεθώ, θα παίρνεις τις απαντήσεις μου.
Similar Threads
-
ο θεος ειναι η σκεψη μας
By seleios in forum Ψυχολογική Υποστήριξη & ΑυτοβοήθειαReplies: 11Last Post: 27-01-2011, 10:21 -
Η δύναμη της σκέψης και ο Θεός.
By prasiniklosti in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης ΔιαταραχήReplies: 9Last Post: 29-11-2010, 03:04 -
κολαση
By lola in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότηταReplies: 69Last Post: 02-01-2010, 15:47 -
κολαση η ζωη μου...
By kellyuser in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότηταReplies: 12Last Post: 26-12-2009, 21:32 -
Δίδει ο Θεός τις αρρώστειες ?
By real in forum Ψυχολογική Υποστήριξη & ΑυτοβοήθειαReplies: 10Last Post: 23-09-2006, 14:11
Με έδιωξαν από το σπίτι.
18-07-2025, 14:01 in Με καφέ και συμπάθεια....