Φαρμακα....
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    56

    Φαρμακα....

    Παιδια, δεν εχω παρει ποτε τιποτα και τωρα λογω της καταστασης που περναω, ίσως καποιοι έχετε δει- έχασα τον αντρα μου στα 38 του, παιρνω centrac πρωι βραδυ και remeron. Μου ειπε για το remeron να πιω μισο τις 3 πρωτες μερες και μετα ολοκληρο το βραδυ........Το πρωτο βραδυ πηρα το μισο και κοιμονουν 15 ώρες................και αν δεν χτυπαγε το τηλεφωνα θα κοιμομουν ακομη!!!!!!! Τι γινεται? Ξερει κανεις????

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    2,082
    μου έχει πει γιατρός ότι μισό λειτουργεί σαν υπναγωγό, και ολόκληρο σαν αντικαταθλιπτικό.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    dark side of the moon
    Posts
    2,218
    Κατερίνα μου, γεια σου!

    Δε γνωρίζω για τα φάρμακα αυτά.. Πιστεύω ότι θα ήταν καλό να επικοινωνήσεις με το γιατρό σου, να τον ενημερώσεις και να ρωτήσεις τον ίδιο σχετικά με τη δράση τους.
    Ελπίζω πάντως να ξεκουράζεσαι λίγο, τουλάχιστον σωματικά, με αυτές τις ώρες ύπνου.

    Χρειάζεσαι και ύπνο και ξεκούραση στη φάση αυτή..

  4. #4
    Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    56
    Σας ευχαριστώ παιδια. Θα του μιλησω απλά εκεινος μου τα παρουσιαζει όλα ρόδινα και δεν μου πολυεξηγει διοτι ξερει ότι τα φοβαμαι λιγο μηπως γινουν εξαρτηση............

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    3
    Καλησπέρα,είμαι ένα μόλις καινούριο μέλος στο forum aυτό.
    Ανήκω στους οριακούς ασθενείς.Κάνω 3 χρόνια ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία όπου τους τελευταίους μήνες έχω παρουσιάσει μελαγχολία,αίσθηση μηδενισμού κτλ.
    ο γιατρός μου,μου πρόυεινε τη χορήγηση φαρμάκου κατι το οποίο με προβληματίζει αρκετά.
    Είναι ή ηταν κανείς σε παρόμοια φάση?

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,803
    Quote Originally Posted by KaterinaKostas View Post
    Σας ευχαριστώ παιδια. Θα του μιλησω απλά εκεινος μου τα παρουσιαζει όλα ρόδινα και δεν μου πολυεξηγει διοτι ξερει ότι τα φοβαμαι λιγο μηπως γινουν εξαρτηση............
    Κατερινα γεια σου !! Τα αντικαταθλιπτικα δεν προκαλουν εξαρτηση, τα αγχολυτικα που ανηκουν στις βενζοδιαζεπινες προκαλουν αν λαμβανονται για μεγαλο χρονικο διαστημα κ σε μεγαλη δοση.. οποτε αυτο μη σε απασχολει...

    Τα φαρμακα που γραφεις δεν τα εχω παρει προσωπικα, αλλα γνωριζω για το remeron οτι προκαλει υπνηλια κ δινεται κ ως αγχολυτικο/υπνωτικο... στη παρουσα φαση που εισαι ισως σου κανουν καλο οι πολλες ωρες υπνου προκειμενου να ηρεμησεις.... αν αργοτερα δεις οτι δεν παλευεται μπορεις να το συζητησεις με το γιατρο σου για ενδεχομενη μειωση... αυτα!
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,803
    Quote Originally Posted by XENIA Z View Post
    Καλησπέρα,είμαι ένα μόλις καινούριο μέλος στο forum aυτό.
    Ανήκω στους οριακούς ασθενείς.Κάνω 3 χρόνια ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία όπου τους τελευταίους μήνες έχω παρουσιάσει μελαγχολία,αίσθηση μηδενισμού κτλ.
    ο γιατρός μου,μου πρόυεινε τη χορήγηση φαρμάκου κατι το οποίο με προβληματίζει αρκετά.
    Είναι ή ηταν κανείς σε παρόμοια φάση?
    Γεια σου xenia κ καλως ηρθες !!
    Καταρχην οι ψυχολογοι κ οι ψυχαναλυτες δεν μπορουν να χορηγησουν φαρμακα, οποτε μαλλον ψυχιατρος εννοεις...
    Καλο θα ηταν να συζητησεις μαζι του τις επιφυλαξεις σου κ να του πεις τι σε προβληματιζει ωστε να εχει καλυτερη εικονα κ να βοηθηθεις περισσοτερο...Τι φαρμακα σου προτεινε??
    Παντως ο,τι κ να γινει κ αμα τελικα χρειαστει να παρεις μη το βλεπεις κ τοσο τραγικα, οι μισοι εδω μεσα με φαρμακα ειμαστε κ ποσοι αλλοι εξω που δεν το λενε...
    Σε καθε περιπτωση καλο ειναι ο,τι σε απασχολει να το συζητας με το γιατρο σου.
    Καλη συνεχεια !
    Last edited by Lacrymosa; 16-05-2011 at 17:12.
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    3
    Καλώς σας βρήκα,Lacrymosa!
    Ναι με ψυχίατρο είμαι σε ανάλυτική ψυχοθεραπεία.Μου πρότεινε στην τελευταία συνεδρία χώρις να το συζητήσουμε περεταίρω ...
    Αύριο θα το συζητήσουμε διεξοδικά..Απλά,η αγωγή μου επισφραγίζει την αίσθηση ανεπάρκειας που ούτως ή άλλως νοίωθω.
    Ή μου δίνει την αίσθηση ότι ο ψυχίατρος μου αρνείται να με βοηθήσει άλλο...
    Ευχαριστώ ούτως ή άλλως.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434
    Γεια σου Ξένια, απ' ότι γνωρίζω και χωρίς να είμαι ειδικός σε τέτοιου είδους διαταραχές είναι απαραίτητη η φαρμακευτική αγωγή. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ο γιατρός παραιτήται, απλά η αποτελεσματικότερη θεραπεία είναι αυτή που γίνεται συνδυαστικά και με τα 2 μέσα (ψυχοθεραπεία και φαρμακοθεραπεία). Ελπίζω να βοήθησα

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    106
    KaterinaKosta, το remeron το έπαιρνα κι εγώ σε συνδυασμό με entact. Τώρα έχω αλλάξει φάρμακα γιατί δεν είχα τα επιθυμητά αποτελέσματα.
    Το remeron στην αρχή το έπαιρνα κι εγώ μισό για κανένα μήνα ώσπου άρχισα να βλέπω φοβερούς εφιάλτες (όταν το παίρνεις μισό πολλές φορές μπορεί να σου κάνει αυτή την παρενέργεια μου εξήγησε αργότερα η γιατρός) και τότε μου το έκανε ολόκληρο.
    Όταν έπαιρνα το remeron μετά από κανένα μισάωρο είχα μια ζαλάδα και έπεφτα και κοιμόμουν σαν βόδι!!!!!!!!!!
    Συγκεκριμένα να σου πω ότι τα Χριστούγεννα βρισκόμουν σε μια γιορτή, ήρθε η ώρα και πήρα το remeron, και μετά από καμιά ώρα είχα γείρει στον διπλανό μου και μισοκοιμόμουν, ώσπου πήγα στο διπλανό δωμάτιο και κοιμήθηκα!

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,803
    Quote Originally Posted by XENIA Z View Post
    Καλώς σας βρήκα,Lacrymosa!
    Ναι με ψυχίατρο είμαι σε ανάλυτική ψυχοθεραπεία.Μου πρότεινε στην τελευταία συνεδρία χώρις να το συζητήσουμε περεταίρω ...
    Αύριο θα το συζητήσουμε διεξοδικά..Απλά,η αγωγή μου επισφραγίζει την αίσθηση ανεπάρκειας που ούτως ή άλλως νοίωθω.
    Ή μου δίνει την αίσθηση ότι ο ψυχίατρος μου αρνείται να με βοηθήσει άλλο...
    Ευχαριστώ ούτως ή άλλως.
    Ξενια εννοεις δηλαδη οτι δεν εισαι ικανοπιημενη με την ψυχοθεραπεια κ δεν νιωθεις οτι βοηθιεσαι κ νιωθεις επομενως ανεπαρκης?? ισως θα επρεπε τοτε να επαναπροσδιορισεις καποια πραγματα κ αν δεν σε καλυπτει ο συγκεκριμενος να ζητησεις δευτερη γνωμη καπου αλλου... εγω παντως σου προτεινω να συζητησεις μαζι του τους φοβους κ τις επιφυλαξεις σου κ να του ζητησεις να σου εξηγησει γιατι πρεπει να παρεις φαρμακα... δεν ξερω κ πολλα απο οριακη διαταραχη προσωπικοτητας ουτε σε ποιο βαθμο την εχεις για να σου πω αμα χρειαζεσαι φαρμακα η οχι στον καθε ανθρωπο ειναι διαφορετικα.. ουτε ειδικη ειμαι οποτε καλυτερα να το συζητησεις με το γιατρο σου κ αναλογως αποφασιζεις ..
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  12. #12
    Junior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    3
    Καταρχάς,σ΄ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
    Είναι πρωταρχικής σημασίας,όντως,να συζητηθεί αυτός(..μάλλον+αυτός...) ο φόβος για την αγωγή με τον γιατρό.
    Κάτι το οποίο έκανα+ήταν αρκετά βοηθητικό
    τουλάχιστον για σήμερα..Θα το ξαναδούμε..
    Καλό βράδυ!!

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,803
    Ξενια δηλαδη το συζητησες με το γιατρο για αγωγη?? Τι σου ειπε ?? Το ανεβαλε αν καταλαβα καλα??
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    250
    Quote Originally Posted by KaterinaKostas View Post
    Παιδια, δεν εχω παρει ποτε τιποτα και τωρα λογω της καταστασης που περναω, ίσως καποιοι έχετε δει- έχασα τον αντρα μου στα 38 του, παιρνω centrac πρωι βραδυ και remeron. Μου ειπε για το remeron να πιω μισο τις 3 πρωτες μερες και μετα ολοκληρο το βραδυ........Το πρωτο βραδυ πηρα το μισο και κοιμονουν 15 ώρες................και αν δεν χτυπαγε το τηλεφωνα θα κοιμομουν ακομη!!!!!!! Τι γινεται? Ξερει κανεις????

    Αγαπητή Κατερινα τα συλληπτήρια μου καταρχην.
    Τo Remeron το επαιρνα και εγω καποτε και μου προκαλουσε αφορητη νυστα…
    Δεν το αντεξα πανω από τρεις ημερες…

Similar Threads

  1. Φαρμακα
    By mariafound in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 3
    Last Post: 24-08-2010, 02:29
  2. φαρμακα
    By ARIS in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 2
    Last Post: 23-07-2010, 04:52
  3. ΦΑΡΜΑΚΑ
    By ΧΑΒΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 19
    Last Post: 12-11-2008, 04:34
  4. ΦΑΡΜΑΚΑ
    By fly in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 3
    Last Post: 29-07-2007, 23:17
  5. Φάρμακα
    By LOSTRE in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 13
    Last Post: 10-05-2007, 22:47

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •