αναζήτηση βοήθειας
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    3

    αναζήτηση βοήθειας

    Γειά σας!Ονομάζομαι Γιώργος και είμαι φοιτητής στη Θεσσαλονίκη.Τα τελευταία 2,5 χρόνια (από τότε που μπήκα στο πανεπιστήμιο, δηλαδή) νομίζω πως εμφανίζω συμπτώματα διπολικής διαταραχής.Ίσως να εμφάνιζα και πιο πριν (στο γυμνάσιο-λύκειο) , αλλά το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί αρκετά.Και λέω νομίζω, γιατί ποτέ δεν έχω συμβουλευθεί κάποιον ειδικό.Κατέληξα, σωστά ή λαθεμένα, στο συμπέρασμα πως μάλλον πάσχω από μανιοκατάθλιψη διαβάζοντας διάφορα άρθρα στο internet και από κοινά στοιχεία που εντόπισα στις μαρτυρίες ορισμένων από εσάς.Θα ήθελα να σας ζητήσω αν κάποιος γνωρίζει να μου συστήσει κάποιον ειδικό ή κάποιο κέντρο όπου θα μπορούσα να απευθυνθώ για να βοηθηθώ.Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Athens
    Posts
    1,453
    Καλως ορισες Γιωργο.
    βασικα πολλα απο τα γνωρισματα της εφηβικης και μετεφηβικης περιοδου ( εξαρσεις-καταθλιπτικες φασεις ) μοιαζουν με τα συμπτωματα της διπολικης διαταραχης....οποτε καλο θα ηταν να μην βγαζεις απο μονος σου συμπερασματα.
    παντως καλο ειναι που σκεφτεσαι να πας σε καποιον ειδικο γιατι αυτος κατι παραπανω ξερει απο μας.
    δυστυχως δεν μπορω να σου συστησω καποιον γιατι μενω Αθηνα.
    θες να μας πεις τι νιωθεις?

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    395
    αμελιε σου εστειλα προσωπικο μυνημα

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    269
    Το πιο ευκολο ειναι να επισκευτεις εναν ειδικο,εναν ψυχολογο,ενα ψυχιατρο αυτος θα σου πει αν πραγματικα πασχεις απο διπολικη διαταραχη η'οχι!
    το συμπερασμα αυτο εσυ απο που το εβγαλες?τι συμπτωματα εχεις και σε κανει να πιστευεις κατι τετοιο?

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    4,495