View Poll Results: Ποιές θεωρείτε ως ερωτικές/σεξουαλικές παρεκκλίσεις;
- Voters
- 8. You may not vote on this poll
-
Ουρολαγνεία
6 75.00% -
Αλλες παραφιλίες
6 75.00% -
Σαδομαζοχισμός
4 50.00% -
Σεξουαλικός Σαδισμός
4 50.00% -
Σεξουαλικός Μαζοχισμός
4 50.00% -
Ομοφυλοφυλία
2 25.00% -
Aμφιφυλία
1 12.50% -
Crossdressing
3 37.50% -
Κυριαρχία
3 37.50% -
Υποταγή
2 25.00% -
Swinging
3 37.50% -
Φετιχισμός
3 37.50% -
Switch
3 37.50% -
Role play
1 12.50% -
sensory deprivation
3 37.50%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 15 of 17
Thread: Παρεκκλίσεις...
-
11-06-2011, 07:48 #1
- Join Date
- Jun 2011
- Location
- Athens
- Posts
- 507
Παρεκκλίσεις...
Το παρόν φόρουμ, : Οικογένεια, σχέσεις, σεξουαλικότητα, στην επεξήγηση - διασάφηση της κατηγορίας, γράφει;
Θέματα σχέσεων, ζευγαριών, θέματα που αφορούν τον άντρα και την γυναίκα, την οικογένεια, την φιλία. Σεξουαλικά προβλήματα, διαταραχές και παρεκλίσεις.......
- Τι θεωρείτε ως παρέκκλιση στο σεξ;
- Ποιά η άποψη σας για τα άτομα που παρεκκλίνουν σεξουαλικά (σύμφωνα με τα δικά σας γούστα;)
- Θα κάνατε παρέα μαζί τους ή ακόμα περισσότερο, θα μπορούσε να σας ενώσει δεσμός φιλίας ή σας προκαλούν αποστροφή;
- Tα θεωρείτε άτομα με ψυχικές διαταραχές ή πιστεύετε πως μπορεί στην κοινωνική /επαγγελματική/οικογενειακή τους ζωή (δλδ έξω από το πως κινούνται στην ερωτική τους ζωή και πως εκφράζουν την σεξουαλικότητα τους) μπορούν να είναι, για τα δικά σας δεδομένα, νορμάλ;
- Θα θέλατε να γνωρίζετε τις παρεκκλίσεις των φίλων σας;
- Αν τις γνωρίζατε εκ των υστέρων, θα άλλαζε η συμπεριφορά σας απέναντί τους, αν θεωρούσατε τις ερωτικές τους παρεκκλίσεις/διαστροφές ως ακραίες;
Υ.Γ 2. Να τονίσω, ότι βάση του συντάγματος, τα περισσότερα απ' αυτά (για να μην πω όλα), κρίνονται παράνομα διότι:
Aρθρο 5β1. Καθένας είναι ελεύθερος να αναπτύσει την προσωπικότητα του, εφόσον δεν προσβάλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το σύνταγμα και τα χρηστά ήθη
Αρχή προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
"Ως χρηστά ήθη νοούνται οι αντιλήψεις περί ηθικής του μέσου πολίτη".
Άρειος Πάγος
"ως κριτήριο των χρηστών ηθών χρησιμεύει το περί ηθικής συναίσθημα του κατά γενική αντίληψη χρηστού, έμφρονος και υγιώς σκεπτομένου κοινωνικού ανθρώπου"
- 11-06-2011, 07:58 #2
- Join Date
- Sep 2005
- Posts
- 4,305
βαριέμαι κ να ανοίξω λεξικό....
http://www.mazi.org.gr/
11-06-2011, 10:08 #3
- Join Date
- Oct 2009
- Posts
- 4,495
Καλά, μιλάμε για καρατιές.λολ
Πάντως σύμφωνα με τις δικές μου ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, όχι γούστα, γιατί τα γούστα μου δεν καθορίζουν τα γούστα του υπόλοιπου πληθυσμού του πλανήτη Γη, άρα ούτε την παρέκκλιση από την πλειοψηφία, μόνο η παιδεραστία και η σεξουαλικοποιημένη εκμετάλλευση ζώων με απωθούν και θεωρώ πως είναι ανήθικα. Αυτό δε σημαίνει ότι επιθυμώ την επιστροφή της θανατικής ποινής για τους δράστες."Δε με νοιάζει να έρθουν όλοι οι ξένοι στην Ελλάδα και οι Έλληνες να πάνε αλλού. Θεωρώ ότι πατρίδα μας είναι η γη. Από μικρό παιδί απέρριπτα τα σύνορα."
Σπύρος Μπιμπίλας
11-06-2011, 12:07 #4
- Join Date
- Sep 2006
- Location
- home which home
- Posts
- 2,326
Tωρα το φορουμ εχει και τον σεξολογο του!
11-06-2011, 13:40 #5
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- Earth
- Posts
- 489
Τί εστί παρέκκλιση; Κάτι που δεν μου αρέσει ή έχω μάθει ότι δεν είναι πρέπον ή φυσιολογικό ή κάτι το οποίο βλάπτει; Κάτι μου λέει ότι είναι το πρώτο... Μόλις έμαθα ότι το "sensory deprivation" είναι μέθοδος βασανιστηρίων που εφαρμόζεται και στις δυτικές δημοκρατίες, δεν μπορώ να το φανταστώ ως σεξουαλική προτίμηση... Αυτό το Switch πάλι να φανταστώ δεν είναι το κουτί που επιτρέπει πολλαπλές συνδέσεις υπολογιστών και συσκευών;
Εφόσον αυτά γίνονται μεταξύ συναινούντων ενηλίκων δεν μου πέφτει λόγος, τώρα αν κάποιος με πλησιάσει και μου πει τις σεξουαλικές του φαντασιώσεις (είτε είναι γυναίκα που θέλει να τον παίρνει από πίσω ή άλλος που θέλει να τον χέζουν στην κοιλιά... ναι μου τα χουν πει αυτά καιόχι φίλοι σε μια "εκ βαθέων" συζήτηση, απλά γνωστοί) θα το θεωρήσω αδυναμία χαρακτήρος... :-D""Ο μοναδικός σκοπός του e-psychology είναι να προσφέρει έναν χώρο όπου όλοι θα μπορούν να ανταλλάξουν [B]ιδέες[/B] και [B]εμπειρίες[/B] και να συζητήσουν θέματα της Ψυχικής Υγείας.""
11-06-2011, 13:41 #6
- Join Date
- Jan 2010
- Posts
- 2,605
Ε όχι να εξαιρέσεις το νιοταϊμόρι! Απαράδεκτο! Η δημοσκόπηση δεν είναι πλέον έγκυρη!
11-06-2011, 14:30 #7
- Join Date
- Jun 2011
- Location
- Athens
- Posts
- 507
Σ' ευχαριστώ για την τοποθέτηση
sensory deprivation, είναι αποστέρηση αισθήσεων. Δηλαδή το γνωστό σε όλους blindfold (δέσιμο ματιών), αποτελεί μέρος του
switch είναι τo άτομο που κάνει εναλλαγές ρόλων, πότε κυριαρχικός και πότε υποτακτικός ή πότε ενεργητικός και πότε παθητικός,
*Και το δέσιμο των ματιών για την απώλεια όρασης, χρησιμοποιείται στα βασανιστήρια, όμως αποτελεί αισθησιακό κόμμάτι στον ερωτισμό πολλών ανθρώπων.
Το ίδιο και το bondage, πολλοί είναι αυτοί που ακινητοποιούν την ερωτική τους σύντροφο ή για παράδειγμα με δεμένα τα άκρα στο κρεβάτι, ή με χρήση χειροπέδων κλπ
Πολλές λέξεις μπορούν να χρησιμοποιούνται σε βασανιστήρια ή αλλού, αλλά η έννοια τους στην έκφραση του ερωτισμού είναι ε ν τ ε λ ώ ς διαφορετική.
Ακόμα ένα παράδειγμα, το Βody Modification είναι σημάδεμα του σώματος, αλλά και το piercing ανήκει στην ίδια κατηγορία. Τόσες κυρίες εδώ μέσα που (πιθανολογώ) έχουν piercing στη γλώσσα, στον αφαλό, στα χείλη κ.α, έχουν βασανιστεί;
11-06-2011, 14:38 #8
- Join Date
- Jun 2011
- Location
- Athens
- Posts
- 507
Θα απαντήσω στην ειρωνία σου ή στο χιούμορ σου (?), με γνώση. Το νιοταϊμόρι, είναι μια πρακτική κάποιων αθρώπων, που αντλούν ερωτική διέγερση από τροφή που βρίσκεται πάνω σε γυμνό γυναικείο σώμα. Είναι Ιαπωνικός όρος, αλλά μπορεί κάποιος να σκεφτεί απλοικά, την σαντιγύ ή την λιωμένη σοκολάτα σε ένα γυναικείο κορμί (ή αντρικό) για να καταλάβει.
11-06-2011, 14:57 #9
- Join Date
- Jan 2010
- Posts
- 2,605
11-06-2011, 15:53 #10
- Join Date
- Nov 2010
- Posts
- 6,846
τελικα η ουρολαγνεια που τη γουσταρω (οχι ομως απο ολες) ειναι οντως ανωμαλια ή οχι ? το εχω απορια να ξερω αν θεωρουμαι ανωμαλος κι εγω...
εγω οταν ελεγα οτι γουσταρω το βρωμικο σεξ κατι τετοιο εννοουσα. πασαλειματα με σαντιγι, σοκολατα, μελι ή οτι αλλο πανω στο σωμα, και γλυψιματα και σεξ μ'αυτο το τροπο.
11-06-2011, 16:05 #11
- Join Date
- Sep 2006
- Location
- home which home
- Posts
- 2,326
βρωμικο σεξ ειναι με τη σαντιγυ και τη σοκολατα;;; Δε νομιζω! Ουτε προβλημα το θεωρω. Το να μη μπορεις να λειτουργησεις εξον και αν η αλλη εχει μερεντα στα μπουτια της θα ηταν προβλημα.. οσο για το αν ειναι ανωμαλια η ουρολαγνεια, ας χρησιμοποιησουμε καλυτερα τον ορο παραφιλια, και ναι, η ουρολαγνεια θεωρειται παραφιλια. Ηθελα να ηξερα τι ποσοστο του πληθυσμου αντρικου και γυναικειου εχεις τετοιες τασεις. Να μια ερωτηση για τον σεξολογο του φορουμ, να μη λεει μονο οτι του χαλαμε τα θεματα.
11-06-2011, 16:20 #12
- Join Date
- Sep 2006
- Location
- home which home
- Posts
- 2,326
και επειδη το τι ειναι η καθε παρεκκλιση ελαχιστους ενδιαφερει, ας πιασουμε κατι που μπορει να ενδαιφερει περισσοτερους, οπως το γιατι υπαρχουν καποιες απο αυτες τις παραφιλιες, τουαλχιστον εμενα προσωπικα μου αρεσει να κατανοω τους λογους που υπαρχουν καποιες συμπεριφορες. Βρηκα ενα απλο αρθρακι στο ιντερνετ, και το παρουσιαζω, προτιμω να μαθαινω τις αιτιες, παρα το σε ποια σταση γουσταρουν να τον ουρουνε τον ουρολαγνο, το βρισκω ελαχιστα χρησιμο για τη ζωη μου.
Το πρόβλημα εμφανίζεται λοιπόν εδώ, καθώς το άτομο καλείται να ασπασθεί και να αφομοιώσει αρχές και αξίες που συχνά το υπερβαίνουν.
Έτσι με έκπληξη, απορία και αποστροφή ο μέσος σύγχρονος άνθρωπος που κατά κανόνα αγνοεί τις λεπτομέρειες του ιστορικού του παρελθόντος, πληροφορείται από τα μέσα ενημέρωσης τις ειδεχθείς και αποτρόπαιες πράξεις βιαστών, παιδόφιλων, δολοφόνων κατά συρροή κλπ, η δε ψυχιατρική αγωνίζεται φιλότιμα να εντοπίσει τις αιτίες που κάποιοι από μας παρεκκλίνουν από το μοντέλο του μέσου όρου.
Αποδίδει λοιπόν τις παρεκκλίσεις αυτές σε μια σειρά παραγόντων που αλληλοεπικαλύπτονται σε όλες τις περιπτώσεις: οικογένεια προβληματική, κακοποίηση σεξουαλική ή μη σεξουαλική, δυσλειτουργία μετωπικών ή κροταφιαίων λοβών, χαμηλά ή υψηλά επίπεδα διαφόρων ορμονών στον οργανισμό και τα λοιπά.
Με τον τρόπο αυτό όμως η ψυχιατρική εξηγεί πώς κάποιος από εμάς είναι δυνατό να παρεκκλίνει. Όχι γιατί παρεκκλίνει.
Γιατί παρεκκλίνει ο βιαστής;
Διότι στη μακραίωνη ιστορία μας ο άνδρας βίαζε πάντα και σε κάθε ευκαιρία. Βίαζε στους πολέμους, αλλά βίαζε και σε περιόδους ειρήνης και αυτή η πράξη εθεωρείτο σχεδόν αυτονόητη για τους ανθρώπους της εποχής. Εννοείται ότι κηρύγματα περί του αντιθέτου απευθύνονταν σε ώτα μη ακουόντων. Η κοινή ηθική είχε αποδεχθεί το βιασμό ως μέρος της καθημερινότητας.
(Το γεγονός ότι σήμερα στην πλειοψηφία τους οι άνδρες πειθαρχούν στο νόμο και δεν βιάζουν, είναι ίσως πιο αξιοπρόσεχτο από την ίδια την έκνομη πράξη του βιασμού. Αλλά σ’ αυτό θα επανέλθω παρακάτω).
Γιατί κάποιοι άνδρες ασελγούν σε παιδιά;
Διότι σε όλο το ιστορικό παρελθόν μας οι άνδρες ασκούσαν την παιδοφιλία και η κοινωνία το ανεχόταν και το δεχόταν. Το παιδί ήταν προϊόν συναλλαγής μεταξύ των ενηλίκων, όπως ακριβώς και οι γυναίκες, οι αιχμάλωτοι και οι δούλοι. Και σ’ αυτήν περίπτωση τα κηρύγματα περί του αντιθέτου ελάχιστους συγκινούσαν. Η ευαισθησία γι αυτή την τρυφερή ηλικία ή η υποψία ότι έτσι καταστρεφόταν ένας άνθρωπος, ήταν έξω από τη λογική της εποχής.
Γιατί κάποιοι γίνονται αιμομίκτες;
Διότι αυτό γινόταν πάντα. Τα αγόρια και τα κορίτσια ήταν ιδιοκτησία του πατέρα, ο οποίος τα έκανε ό,τι ήθελε, η Πολιτεία ελάχιστα επενέβαινε σ’ αυτό το θέμα. Ο πατέρας μπορούσε να πουλήσει τα παιδιά του, να τα ακρωτηριάσει – ειδικά αν σκόπευε να τα βγάλει στη ζητιανιά – να τα εγκαταλείψει και γενικά να τα εκμεταλλευτεί για την ευχαρίστησή του ή για να κερδίσει χρήματα.
Σήμερα η Πολιτεία επεμβαίνει δυναμικά στην οικογένεια και αφαιρεί την επιμέλεια από τους γονείς που κρίνονται ακατάλληλοι. Στο παρελθόν αυτό ήταν απλώς αδιανόητο.
Γιατί κάποιοι είναι επιδειξίες;
Διότι μ’ ένα εντελώς φυσικό και πρωτόγονο τρόπο οι άνδρες αυτοί θέλουν να επιδείξουν την ανδρική τους ισχύ και την αναπαραγωγική τους ικανότητα.
Υποπτεύομαι ότι αυτή ειδικά η παραφιλία έχει τις ρίζες της στην εποχή που ακόμα βρισκόμασταν μεταξύ πιθήκου και ανθρώπου και ήταν ένας τρόπος για να εκτιμήσει το θηλυκό τις αρσενικές αρετές του υποψήφιου επιβήτορα.
Γιατί κάποιοι είναι εφαψίες;
Διότι όλοι οι άνδρες υπήρξαν τέτοιοι στην ιστορική διαδρομή τους υπακούοντας στην ενεργητική σεξουαλική τους φύση. Ο άνδρας επιτίθεται, η γυναίκα δέχεται την επίθεση. Σύζυγος, παλλακίδα, υπηρέτρια, ψυχοκόρη, σκλάβα ή με οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα, η γυναίκα υφίσταται τις θωπείες του άνδρα, οι οποίες είναι το πρώτο στάδιο της ερωτικής συνεύρεσης. Συχνά η γυναίκα ξεγλιστρά και ξεφεύγει, αν δεν έχει την ανάλογη διάθεση. Μένουν οι θωπείες, μια πράξη που καθιερώνεται στη συνείδησή μας ως αρσενική ερωτική συμπεριφορά.
Σήμερα σε κάποιες περιπτώσεις αυτή η συμπεριφορά μοιάζει να έχει στοιχειώσει στο νου κάποιων και εκδηλώνεται ως παραφιλία.
Γιατί κάποιοι άλλοι είναι φετιχιστές;
Εδώ καλύτερα να δώσω ένα παράδειγμα από τη δική μας εποχή: Φανταστείτε σε μια σημερινή θεοκρατική χώρα, όπου οι γυναίκες είναι κουκουλωμένες από πάνω ως κάτω και όπου η συναναστροφή των δύο φύλων αποκλείεται δια ροπάλου, να πέσει στα χέρια ενός νεαρού άνδρα το εσώρουχο μιας συμπατριώτισσάς του. Τι θα το κάνει άραγε;
Σε κοινωνίες όπου η έντιμη γυναίκα απαγορευόταν να βγει από το σπίτι της, ακόμα και ένα πανάκι από το ρουχισμό της ήταν αρκετό για να εξάψει τον ερωτισμό του άνδρα. Αναρωτιέμαι, όλα εκείνα τα μαντηλάκια που πέταγαν οι ερωτευμένες δέσποινες στους καλούς τους, τι κατάληξη μπορεί να είχαν σε κείνες τις παλιές ρομαντικές εποχές.
Γιατί άλλοι είναι σαδιστές ή μαζοχιστές;
Διότι η σκληρότητα και η ωμή βία στο παρελθόν ήταν μια καθημερινότητα. Αν μπορούσες, ασκούσες βία. Αν όχι, την υπέμενες. Και επειδή η βία είναι ένα κλιμακωτό φαινόμενο, αυτός που την ασκούσε στον πιο αδύναμο, τη δεχόταν με τη σειρά του από τον πιο δυνατό.
Έτσι σήμερα η παραφιλία αυτή έχει δύο όψεις, οι οποίες, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι όπως οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος: ένας σαδιστής μπορεί να μεταμορφωθεί σε μαζοχιστή και αντιθέτως.
Γιατί γίνονται νοσηρές τελετές αίματος από σεξουαλικά διαταραγμένα άτομα;
Διότι ολόκληρο το παρελθόν μας βρίθει από αποτρόπαιες τελετές βασανισμών και μαρτυρικών θανάτων. Αιχμάλωτοι, αιρετικοί, κακούργοι ή απλώς άτυχοι που είχαν πέσει σε δυσμένεια σύρονταν στα αμφιθέατρα και στις πλατείες των πόλεων και εκεί βασανίζονταν έως θανάτου μπροστά σε πλήθη θεατών που μέσα τους αγρυπνούσε η αρχαία φύση των αιμοβόρων ενστίκτων.
Σήμερα η «υγιής» επιβίωση αυτών των τελετών είναι οι αθώες ενθρονίσεις βασιλέων και επισκόπων. Η νοσηρή είναι αντικείμενο της ψυχιατρικής.
Τέλος γιατί οι γυναίκες συμμετέχουν ελάχιστα σ’ αυτές τις παρεκκλίσεις;
Διότι σε όλο το φυσικό και ιστορικό παρελθόν τους οι γυναίκες ήταν υποταγμένες και παθητικές. Πώς και γιατί π.χ. μια γυναίκα να είναι εφαψίας, εφόσον δεν υπάρχει το ιστορικό ανάλογο;
Οι γυναικείες παραφιλίες είναι περιορισμένες και έχουν και αυτές την ιστορική τους εξήγηση. Όταν επί χιλιάδες χρόνια σε βιάζουν και σε κακοποιούν, η παραφιλία που θα αναπτύξεις, θα έχει σχέση με την ηδονή του βιασμού και την ηδονή της κακομεταχείρισης.
Ο πολιτισμός έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να επιδράσει καταλυτικά σε κάθε νέο άνθρωπο που γεννιέται στους κόλπους του. Μπορεί να εξουδετερώσει, ακόμα και να ακυρώσει φυσικές ροπές και τάσεις που έρχονται σε αντίθεση με τις αρχές και τις αξίες που έχουν διαμορφωθεί μέσα σ’ ένα συγκεκριμένο πολιτισμικό περιβάλλον.
Έτσι ο υγιής σύγχρονος άνθρωπος αρνείται να βιάσει, να κακοποιήσει, να ασελγήσει σε παιδιά, να προσβάλει το δημόσιο αίσθημα προκαλώντας τους άλλους με άσεμνες συμπεριφορές.
Πρόκειται όμως για μια πολιτιστική επικάλυψη που αν δεν γίνει με επιτυχία στα πρώτα χρόνια της ζωής – για λόγους που η ψυχιατρική πολύ αναλυτικά μάς εξηγεί – δεν πρόκειται ποτέ να διορθωθεί. Βλάβες επίσης του εγκεφάλου μπορεί να προκαλέσουν παραφιλικές αντιδράσεις σε άτομα που ως εκείνη τη στιγμή έδειχναν φυσιολογικά.
Το να αναζητούμε πάντως ποιες συγκεκριμένες αρνητικές εμπειρίες προκάλεσαν μια ατελή πολιτιστική επικάλυψη, δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία. Η ίδια αρνητική εμπειρία μπορεί να προκαλέσει διαφορετικές εκδηλώσεις παραφιλίας ή μπορεί να μην προκαλέσει και τίποτα.
Δυστυχώς αυτές οι επιβιώσεις του παρελθόντος έτσι και αναφανούν, δεν υποστρέφονται και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι αρμόδιοι επιστήμονες. Αν δηλαδή υπάρξει μια ατελής πολιτιστική επικάλυψη στα πρώτα χρόνια της ζωής, αυτό δεν διορθώνεται στην μετέπειτα ενήλικη ζωή. Επομένως τα παραφιλικά άτομα, τα οποία απλώς είναι κακότυχα αλλά όχι «κακά», πρέπει να έχουν μια υποστηρικτική θεραπεία που θα συγκρατεί εν μέρει τις αρχέγονες φυσικές ροπές τους, όπως αυτές έχουν στοιχειώσει πλέον σήμερα στον πολιτισμένο μας κόσμο.
Ίσως στο θέμα αυτό η κοινή γνώμη θα έπρεπε να ευαισθητοποιηθεί περισσότερο, γιατί, όπως είπε κάποτε και ένας γνωστός ψυχίατρος:
«Ο παραφιλικός δεν διαλέγει την παραφιλία του, η παραφιλία διαλέγει τον παραφιλικό».
Πολλοί παραβατικοί παραφιλικοί θα μπορούσαν με την κατάλληλη θεραπεία – αλλά και την εφ’ όρου ζωής παρακολούθηση - να ενταχθούν στο κοινωνικό σώμα, αντί να σαπίζουν στις φυλακές και να γίνονται αντικείμενο επιθέσεων των άλλων κρατούμενων, πράγμα που αυξάνει τη δυστυχία τους και την αίσθηση της τερατώδους διαφορετικότητάς τους
http://dialogoi.enet.gr/post/παραφιλ...λθόντοςLast edited by carrie; 11-06-2011 at 16:30.
11-06-2011, 16:26 #13
- Join Date
- Nov 2010
- Posts
- 6,846
οχι δεν τιθεται θεμα δε μπορω να λειτουργησω, ουτε απαιτω καθε φορα να γινεται αυτο το πραμα. μαλλον φταιει που μου αρεσει να λερωνομαι, γιατι και το σεξ ειναι κατι βρωμικο, οποτε δεν εχω προβλημα να αφεθει η αλλη ελευθερη και να κανει οτι θελει εκεινη την ωρα (οχι απο ολες ομως αυτο, γιατι ορισμενες γουσταρω να ειναι μονο σεξ και τπτ αλλο). πχ το σωμα της 19χρονης που ειχα προσφατα μου το βγαζε αυτο το πραμα, να τη δαγκωσω να τη χαλασω, να λερωθουμε ασχημα. αυτη που ειχα περσυ και ηταν κοκαλο, δε μου βγαζε στη καμια κατι τετοιο, μη σου πω τη σιχαθηκα μετα κι ολας, απλα που φιλιομασταν και γαμιομασταν (χωρις ουρολαγνεια). τελος να πω πως δε νιωθω μειονεκτικα οταν συμβαινει, ουτε οτι εχει η γυναικα το πανω χερι ή κατι αλλο, ουτε αισθημα κατωτεροτητας ή θυματος, τπτ τετοιο.
11-06-2011, 16:36 #14
- Join Date
- Apr 2010
- Posts
- 374
Seduction νομιζω οτι για να γινει μια τετοια συζητηση πρεπει να υπαρχει και καποια βαση. Το τι θεωρει κανεις παρεκκλιση μπορει να μην εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα και με το τι θεωρειται παρεκκλιση απο ειδικους, συνεπως δε βρισκω σε τι θα μπορουσε να βοηθησει μια τετοια δημοσκοπηση παρα μονο στο να δει κανεις πως αντιμετωπιζουν οι ανθρωποι τη διαφορετικοτητα και γενικως το μη συνηθισμενο για την κοινωνια τους.
Επισης, το να ακολουθει κανεις παραλλαγες σεξουαλικων πρακτικων, θεωρειται παρεκκλιση οταν συνυπαρχουν και αλλα κριτηρια. Νομιζω ομως οτι οι διαχωριστικες γραμμες δεν ειναι και τοσο εμφανεις ωστε να βγαλει κανεις συμπερασματα στηριζομενος μονο σε γενικευμενες θεωριες.
Τα περι συνταγματος θεωρω οτι δε συνδεονται καθολου με το θεμα.
11-06-2011, 23:44 #15
- Join Date
- Jun 2011
- Location
- Athens
- Posts
- 507
Καλησπέρα rock,
Αντιθέτως, έχουν μεγάλη σχέση και θα σου εξηγήσω από ποιά σκοπιά το θέτω
Ας πάρουμε το παράδειγμα, ενός ζευγαριού που συναινετικά βιώνουν τον σεξουαλικό σαδομαζοχισμό. Κάποια στιγμή η μαζοχίστρια, για τους όποιους λόγους, αποφασίζει να εκδικηθεί τον σαδιστή σύντροφό της και πάει στον εισαγγελέα υπηρεσίας με σημάδια στο κορμί της από μαστίγωμα. Ο σαδιστής καταδικάζεται για κακοποίηση, ακόμα κι αν αποδείξει την συναίνεση. Ο λόγος απλός. Παραβίαση των χρηστώ ηθών.
Οι ειδικοί που αναφέρεις, έχουν αντικρουόμενες απόψεις. (Μην ξεχνάμε πως "λίγα" μόλις χρόνια πρίν, οι ειδικοί παρουσίαζαν την ομοφυλοφιλία, ως ψυχολογική πάθηση) Σου παρουσιάζω κάποιες
Παράδειγμα: Σεξουαλικός μαζοχισμός
Πρόσφατα, οι κλινικοί άρχισαν να διαχωρίζουν τον ψυχικό (psychic) ή ηθικό (moral) μαζοχισμό από τον σεξουαλικό μαζοχισμό.
Φαίνεται να υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές ανάμεσα στον ηθικό και στον σεξουαλικό μαζοχισμό. O στόχος του ηθικού μαζοχισμού φαίνεται να είναι η τιμωρία του ανήθικου, ενώ ο στόχος του σεξουαλικού μαζοχισμού είναι η σεξουαλική διέγερση και ευχαρίστηση. Ο σεξουαλικός μαζοχισμός απαιτεί την ύπαρξη σχέσης (πραγματικής ή φαντασιωσικής), ενώ ο ηθικός μαζοχισμός χαρακτηρίζεται από μοναχικότητα (Κernberg, 1991)
Είναι ο μαζοχισμός ψυχική διαταραχή; Μελέτες σε δείγματα μαζοχιστών έδειξαν ότι πρόκειται για άτομα σε γενικές γραμμές υγιή, επιτυχημένα, και με καλές δυνατότητες προσαρμογής. Τείνουν να είναι αξιόπιστα και να έχουν υψηλές προσδοκίες για τον εαυτό τους αλλά και για τους άλλους (Kernberg, 1988). Eπιπλέον, η πρακτική του μαζοχισμού φαίνεται να γίνεται σχεδόν πάντα σε πλαίσια ασφάλειας (Scott, 1983).
Η άποψη που υπερισχείει είναι ότι δεν θα πρέπει να οδηγούνται σε θεραπεία άτομα που απλώς έχουν μαζοχιστικές επιθυμίες, φαντασιώσεις ή πρακτικές, και δεν θα πρέπει να θεωρείται επιτυχημένη θεραπευτική έκβαση η απόσβεση, μέσω θεραπευτικών τεχνικών, της ευχαρίστησης από τυχόν μαζοχιστικές πρακτικές.
Μετά από ανασκόπηση αρκετών ερευνών πάνω στο μαζοχισμό, ο Baumeister (1989) υπολόγισε ότι 5-10% του πληθυσμού έχει εμπλακεί σε κάποια μορφή μαζοχιστικού σεξουαλικού παιγνιδιού, και τουλάχιστον διπλάσιοι έχουν παρόμοιες φαντασιώσεις.
άποιοι θεωρητικοί μάλιστα πρότειναν ότι ο μαζοχισμός είναι μία θεραπευτική διαδικασία που προάγει την ενδοσκόπηση και την αυτο-επίγνωση και βοηθά το άτομο να βελτιωθεί (Cowan, 1982), ενώ κάποιοι άλλοι, ότι βοηθά το άτομο να αναδείξει κάποιες αληθινές πτυχές του εαυτού του (Storolow et al, 1988) ή να αναπτύξει τη βούληση και τον αυτοέλεγχο (Money, 1987). Οι ίδιοι οι μαζοχιστές δηλώνουν πολλές φορές ότι η μαζοχιστική τους πρακτική τους βοηθά να αντιμετωπίσουν ποικίλα προβλήματα όπως το άγχος, αναπτύσσοντας έτσι μία θετική άποψη για αυτήν.
Θεωρίες μάθησης Τέλος, η θεωρία της μάθησης συνεισφέρει σημαντικά στην κατανόηση του μαζοχισμού. Αυτή υποστηρίζει ότι ο μαζοχισμός κατανοείται με το μηχανισμό της εξάρτησης, τονίζοντας ότι, πρώιμες εμπειρίες δημιουργούν ισχυρή σύνδεση της σεξουαλικής ευχαρίστησης και του πόνου. Για παράδειγμα, ένα παιδί μπορεί να τιμωρήθηκε με ξυλιές στο πισινό, να αισθάνθηκε τη γυμνότητα και την επαφή αυτή διεγερτική, και να σχημάτισε έτσι μία σύνδεση η οποία θα αναπτύξει μαζοχιστική επιθυμία στη μετέπειτα ζωή (Cooper, 1993).
Σε αντίθεση με την άποψη αυτή έρχονται τα ευρήματα που δείχνουν ότι πολλοί μαζοχιστές δεν έχουν ανάλογες πρώιμες εμπειρίες, καθώς επίσης και ότι άτομα με ανάλογες εμπειρίες δεν αναπτύσσουν τελικά μαζοχισμό (Scott, 1983).
Πηγή: Oμπρέλα κατά της σεξουαλικής κακοποίησης
Tags for this Thread
Θέλω ή πρέπει;
01-05-2025, 21:29 in Με καφέ και συμπάθεια....