ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434

    ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

    Έχω παρατηρήσει ότι αν ξεχάσω να πάρω έστω και μια μέρα τα χάπια μου αρχίζω να νιώθω σύγχηση και νευρικότητα. Σας συμβαίνει και εσάς αυτό; Συγκεκριμένα παίρνω τα sertral που απ' ότι μου λέει και η γιατρός είναι φιλικά στον γυναικείο οργανισμό αλλά μου κάνει εντύπωση αυτό που παθαίνω. Τα χάπια μου, φούντωσα που λένε
    έτσι γιατί περίεργα την είδα...

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,011
    Σιγουρα το φαρμακο επηρεαζει , αλλα υπαρχει και η αυθυποβολη. Αλλωστε εκει βασιζεται και ολη η ιδεα του "Placebo". Ειναι πραγματικα αξιοθαυμαστη η δυναμη της αυθυποβολης.
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434
    Τι αυθυποβολή καλέ; Εγώ τρέμω ολόκληρη ώρες ώρες. Που να με δεις πως ήμουν πριν την αγωγή. Σκεφτόμουν ταυτόχρονα εκατομμύρια πράγματα, είχα ανησυχία, δεν μπορούσα να οργανωθώ εύκολα, μ' ενοχλούσαν οι δυνατές φωνές αν και η δική μου είναι δυνατή και πάει λέγοντας.
    έτσι γιατί περίεργα την είδα...

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,803
    Κι εγω αμα δεν τα παρω ετσι ειμαι κ χειροτερη... προσπαθησε επομενως να ακολουθεις την αγωγη σου κ μην πειραματιζεσαι μονη σου... τα sertral ειναι σαν τα zoloft??
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434
    Όχι ρε συ δεν πειραματίζομαι, εξάλλου είναι οι 2 πρώτοι μήνες τώρα και είναι ακόμα νωρίς αλλά και 'γω άνθρωπος είμαι και ξεχνάω, δηλαδή αυτό πρέπει να παθαίνω; Ναι, σαν αυτά είναι αν εννοείς την σερτραλίνη.
    έτσι γιατί περίεργα την είδα...

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,803
    Το ρωτησα επειδη απο την ονομασια πηγε εκει το μυαλο μου (σερτραλινη).. εγω ειχα παρει παλιοτερα τα zoloft τα κανονικα αλλα δεν θυμαμαι να ειχα κατι τετοιο.... προσπαθησε να μην τα ξεχνας, τωρα βεβαια βρηκες κι εσυ ατομο να στα πει χεχεχε κι εγω πολλες φορες αμα ξυπνησω αργα κ εχει περασει η ωρα δεν τα παιρνω η αμα βγω κ ξενυχτησω μπορει να τα ξεχασω σπιτι λολ.....:P
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Βολος
    Posts
    120
    εγω θα συμφωνησω με τον keep_walking!ολα ειναι μες στο μυαλο, γιατι και γω επερνα ελεαφρα φαρμακα για να ηρεμω απο το ανχος αλλα απο τοτε που τ σταματησα και το ειδα πιο εγωιστηκα το θεμα νιωθω καλυτερα!!!!!!!!!!!!

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434
    Παιδιά όχι, δεν είναι στο μυαλό. Είχα 3-4 μέρες να πάρω φάρμακο και άρχισαν ξανά τα συμπτώματα. Νιώθω έντονη συμφόρηση στο κεφάλι μου. Σαν την πλατεία ομονοίας σε ώρα αιχμής...
    έτσι γιατί περίεργα την είδα...

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    966
    γιατι δεν κανεις σωστα την αγωγη σου?

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434
    μου είχαν τελειώσει τα φάρμακα και δεν αγόρασα για να δω τι θα συμβεί. δε λέει, δεν το ξανακάνω.
    έτσι γιατί περίεργα την είδα...

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    966
    οχι μη το κανεις γιατι ετσι το μονο που καταφερνεις ειναι να πας πισω.πρεπει να γινεται σταδιακα η διακοπη

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Earth
    Posts
    489
    Quote Originally Posted by Gypsy Cello View Post
    Έχω παρατηρήσει ότι αν ξεχάσω να πάρω έστω και μια μέρα τα χάπια μου αρχίζω να νιώθω σύγχηση και νευρικότητα. Σας συμβαίνει και εσάς αυτό; Συγκεκριμένα παίρνω τα sertral που απ' ότι μου λέει και η γιατρός είναι φιλικά στον γυναικείο οργανισμό αλλά μου κάνει εντύπωση αυτό που παθαίνω. Τα χάπια μου, φούντωσα που λένε
    This isnt an option! Πρέπει να παίρνεις κάθε μέρα τα χάπια, Για να ναι αποτελεσματική η θεραπεία πρέπει να διαγράψεις από το μυαλό σου το "ξέχασα"... Ήταν η πρώτη συμφωνία που έκανα με τον γιατρό μου...

    Φυσιολογικό δεν είναι να έχεις κάποιες παρενέργειες; Πάντως στις οδηγίες συνήθως γράφουν τί πρέπει να κάνεις αν ξεχάσεις μια δόση (αν πρέπει να την πάρεις έστω αργοπορημένα ή να την ξεχάσεις και να περιμένεις μέχρι την επόμενη)...
    ""Ο μοναδικός σκοπός του e-psychology είναι να προσφέρει έναν χώρο όπου όλοι θα μπορούν να ανταλλάξουν [B]ιδέες[/B] και [B]εμπειρίες[/B] και να συζητήσουν θέματα της Ψυχικής Υγείας.""

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434
    Ίσως να υπερέβαλλα και γω ρε συ. Με μια μέρα διακοπή δεν γίνεται και τίποτα τραγικό! Εσένα η κατάθλιψη σου είναι ενδογενής;
    έτσι γιατί περίεργα την είδα...

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Earth
    Posts
    489
    Quote Originally Posted by Gypsy Cello View Post
    Ίσως να υπερέβαλλα και γω ρε συ. Με μια μέρα διακοπή δεν γίνεται και τίποτα τραγικό! Εσένα η κατάθλιψη σου είναι ενδογενής;
    Ναι, για αυτό τα φάρμακα παίζουν σημαντικό ρόλο. Αν και αλήθεια είναι ότι δεν γνώρισα ποτέ τον εαυτό μου σε κατάθλιψη δίχως φάρμακα αλλά από την άλλη τί θα είχε συμβεί αν δεν έκανα θεραπεία;
    ""Ο μοναδικός σκοπός του e-psychology είναι να προσφέρει έναν χώρο όπου όλοι θα μπορούν να ανταλλάξουν [B]ιδέες[/B] και [B]εμπειρίες[/B] και να συζητήσουν θέματα της Ψυχικής Υγείας.""

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Earth
    Posts
    489
    Στο μόνο που χρειάζεται να υπερβάλεις είναι το ραντεβού σου με τα φάρμακα!
    ""Ο μοναδικός σκοπός του e-psychology είναι να προσφέρει έναν χώρο όπου όλοι θα μπορούν να ανταλλάξουν [B]ιδέες[/B] και [B]εμπειρίες[/B] και να συζητήσουν θέματα της Ψυχικής Υγείας.""

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 9
    Last Post: 18-02-2011, 16:21
  2. Μετά από 1 χρόνο φαρμακευτική αγωγή κάτι στράβωσε!!!!
    By Dimitris1979 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 18
    Last Post: 25-05-2010, 20:26
  3. φαρμακευτικη αγωγη και αποτελεσματα
    By Noelia in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 32
    Last Post: 26-05-2009, 10:28
  4. Replies: 25
    Last Post: 27-02-2008, 17:03
  5. Φαρμακευτική αγωγή
    By lab in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 17-09-2006, 22:56

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •