Results 1 to 10 of 10
Thread: Επιβράβευση & τιμωρία
-
10-07-2011, 13:46 #1
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 5,044
Επιβράβευση & τιμωρία
Τα κοινωνικά συστήματα λειτουργούν με βάση κανόνων. Οι κανόνες μπορούν να τηρηθούν, να αγονηθούν η να παραβιαστούν. Στο ένα φάσμα υπάρχει η επιβράβευση και στο άλλο η τιμωρία. Όταν μια εταιρία ηλεκτρονικών ειδών για παράδειγμα προσλαμβάνει έναν πωλητή θα τον επιβραβεύσει δίνοντας του περισσότερα οικονομικά ωφέλη εφόσον αυτός αυξήσει τις πωλήσεις. Το άλλο άκρο είναι να έχεις έναν επιστάτη με μαστίγια (στην κυριολεξία), να είσαι αλυσοδεμένος και να σου φωνάζει "τράβα κουπί".
Εσείς τι πιστεύετε, ότι στην κοινωνία μας γίνονται επιστάτες μπαμπούλες η ζαχαράνθρωποι? Το δεύτερο μου φαίνεται είδος προς εξαφάνιση.
Αν γυρνούσατε τον χρόνο πίσω θα θέλατε να σας είχαν κάνει το ένα η το άλλο?
Επίσης ποιός τρόπος πιστεύετε είναι ο πιο αποτελεσματικός?
- 10-07-2011, 13:58 #2
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Πουθενά
- Posts
- 325
Νομίζω οτι και τα δυο είναι λίγο τραβηγμένα.
Αν στη εταιρία του πρωτου υπαλλήλου υπάρχουν άτομα που είνα εξίσου άξιοι στην θέση τους άλλα δεν έχουν πωλήσεις,δέν είναι άδικο να έχουν χαμηλό μισθό?
Επειδή ο πωλήτης είναι εξαρτημένος απο τον κόσμο , αν στον κόσμο δεν αρέσει αυτό που προωθεί,θα πρέπει να είναι πιο χαμηλός?
10-07-2011, 14:01 #3
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 5,044
Κοίτα αν ο επιστάτης δίνει στον έναν πωλητή τους "καλούς" πελάτες και στον άλλο ψίχουλα, ο δεύτερος πωλητής δεν πρόκειται να ξεπεράσει τον πρώτο ότι και να κάνει. Είναι περισσότερο "συνεργατικό" το αποτέλεσμα παρά βασιζόμενο στις περιορισμένες ατομικές δυνάμεις του καθενός. Έτσι θαρρώ.
10-07-2011, 14:03 #4
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Πουθενά
- Posts
- 325
10-07-2011, 14:09 #5
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 5,044
Αναλόγως τη μάζα και τα χαρακτηριστικά του καταναλωτή διαμορφώνονται και οι στρατηγικές καθώς και οι επιλογές των επιστατών στους πωλητές και στις κινήσεις.
Για τον επιστάτη ο κάθε πωλητής είναι αναλώσιμος, έχει ημερομηνία λήξης, από την στιγμή που κάνει αυτό για το οποίο προοριζόταν είναι χαρτάκι πεταμένο στα σκουπίδια.
10-07-2011, 14:13 #6
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Πουθενά
- Posts
- 325
10-07-2011, 14:18 #7
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 5,044
10-07-2011, 14:42 #8
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Πουθενά
- Posts
- 325
10-07-2011, 14:57 #9
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Αθήνα
- Posts
- 5,044
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι, δεν είναι απλά οι μεγαλύτερες προωθήσεις. Μπορεί εκατοντάδες άνθρωποι να πουλάνε το ίδιο προιόν, μια κάρτα γραφικών GeForce 480 για παράδειγμα (η προώθηση θα έχει γίνει συνεργατικά, με συντονιστή τον κατασκευαστή) και σε διαφορετικές τιμές. Αγοράζουν όλοι από τον πωλητή με την χαμηλότερη τιμή κάθε φορά; Δε νομίζω..
10-07-2011, 14:59 #10
- Join Date
- Sep 2010
- Location
- Πουθενά
- Posts
- 325
χμ. Νομίζω τα πάω καλύτερα με πράγματα περι ψυχολογίας παρα με πωλησεις :P
Συνάντηση με πρώην
28-07-2025, 00:19 in Σχέσεις και Επικοινωνία