Κοινωνική Φοβία
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Θεσ/νίκη
    Posts
    4

    Κοινωνική Φοβία

    Γειά σας.Πρώτη φορά γράφω στο forum.Είμαι φοιτητής.Χθές επισκέφθηκα πρώτη φορά ψυχίατρο και είχα μια συγκλονιστική συζήτηση μαζί του.Εμένα δηλαδή μου φαίνεται συγκλονιστική,δεν μπορώ να συγκρίνω αφού ήταν η πρώτη φορά.Διαγνώστηκα Κοινωνικά Φοβικός.Φυσικά το ήξερα από πριν αφού ποτέ στη ζωή μου δεν είχα φίλους,απλά τώρα είμαι και επίσημα.
    Ο ψυχίατρος μου έγραψε μια φαρμακευτική συνταγή η οποία περιλαμβάνει το λεγόμενο Zoloft.Ψάχνοντας για αυτό στο internet βρήκα εσάς.Και διάβασα εδώ μέσα πράγματα για αυτό που με τρόμαξαν.Βέβαια τα φάρμακα δρουν διαφορετικά σε κάθε οργανισμό,αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω κάποια πράγματα από αυτά που διάβασα.Δεν έχω ξεκινήσει ακόμη την αγωγή,δεν έχω πάρει ούτε ένα.Φοβάμαι ότι μπάινω σε μια κόλαση αυτή τη στιγμή και είμαι χάλια.Όλη μου η ζωή είναι βέβαια μια κόλαση αλλά τουλάχιστον μόνο η προσωπική.Είμαι καλός φοιτητής,έχω πιστεύω ένα μέλλον επαγγελματικά.Δεν θέλω να βλάψει τη συγκέντρωσή μου ή να επηρεάζει τις πνευματικές λειτουργίες αυτό το πράγμα από τις παρενέργειες του.Γιατί αυτά που διάβασα εδώ αυτά γράφουν.Έχω να δώσω μερικά δύσκολα μαθήματα και θέλω να τα περάσω με καλό βαθμό και οπωσδήποτε θέλω να κάνω μεταπτυχιακά.Δεν είναι δυνατόν αυτό το πράγμα να μου προκαλεί υπνηλία όπως διάβασα εδώ.Συμβουλέψτε με σας παρακαλώ.Ευχαριστώ.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    19
    Απ' το πρώτο ραντεβού φάρμακα?Γι'αυτό προτιμώ τους ψυχολόγους...

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Γαλαξίας Ανδρομέδα
    Posts
    4,434