Δεν ξερω τι εχω
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 4 of 4
  1. #1

    Δεν ξερω τι εχω

    Γειά σας, και χαίρομαι που σας γνωρίζω!
    Είμαι 23 ετών, είμαι φοιτητρια και έχω ένα πρόβλημα..μου φταίει κάτι όμως δεν ξέρω τί..Γενικά η ζωή μου αν τη δείς απο μακριά είναι πολύ καλή, με την έννοια οτι δε μου λείπει κάτι, έχω ενα αγόρι που ξέρω οτι μ'αγαπαει πολύ και τον αγαπάω και εγώ, δε δουλεύω, σπουδάζω,έχω την οικογένειά μου δίπλα μου πάντα.
    Όμως ώρες ώρες με παίρνει τόσο πολύ απο κάτω.. κυρίως ξεσπάω στο αγόρι μου, και καταλαβαίνω οτι είναι πολύ λάθος όλο αυτό γιατί κ αυτός έχει τα δικά του προβλήματα που είναι και αληθινά , δουλειά, άγχος με τα οικονομικά κ.τ.λ Όταν λέω οτι ξεσπάω, άλλες φορες πιάνομαι απο κάτι που μπορεί να πεί και να το τραβήξω όσο δεν πάει να χαλάσω τη μέρα μας και τη διάθεση μας, και άλλες φορές μπορεί εκεί που καθόμαστε να είμαι καταθλιπτική, να μη μιλάω και να μην έχω διάθεση. Όλο αυτό ξεκίνησε εδώ και ένα 5 μηνο περίπου..πάντα ήμουν κάπως κυκλοθυμική, όμως μαζί του ήμουν ευτυχισμένη, περνούσα πολύ όμορφα. Σήμερα με έπιασαν κλάματα μπροστά του, είχαμε τσακωθεί πρίν και άρχισα να του λέω οτι δεν είμαι καλά τον τελευταίο καιρό και οτι δε νιώθω να με στηρίζει. Απ την άλλη σκέφτομαι τί να πιστεύει και εκείνος που με βλέπει να τρελαίνομαι μόνη μ για την κάθε παραμικρή βλακεία?? και σαν άνθρωπος δε μ'αρέσει να είμαι έτσι δεν είναι του χαρακτήρα μ και καταλαβαίνω οτι αντιδρώ δαν κανένα σπαστικό παιδάκι , όμως δε μπορώ να το αλλάξω, δεν ξέρω πώς. Κ αυτό που με πληγώνει περισσότερο είναι οτι τον βλέπω να απομακρύνεται κάπως, σήμερα μου είπε να αφήσω τα ψυχολογικά μου και να ηρεμήσω.... δεν μ'αρέσει που αντιδρά έτσι, όμως ξέρω οτι μ'αγαπάει και με θέλει δίπλα του. Όμως δε ξέρει κ εκείνος πως να με βοηθήσει..

  2. #2
    Ρε παιδιά μήπως μπήκα σε λάθος thread?? εβαλα το θέμα στα προβλήματα οικογένεισς, σχέσεων...

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    146