Μόνος και έρημος
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    8

    Μόνος και έρημος

    Γεια σας, διαβάζω απο καιρό το φόρουμ και βλεπω οτι πολλοί ισως έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα, οπότε περνω το θάρρος να μοιραστω το πρόβλημα μου μαζί σας.

    Είμαι 21 χρονών φοιτητής και έχω ένα τεράστιο κενό στις εμπειρίες με το αντίθετο φύλο(Γυναίκες), είμαι ύψος 1,65 και 66 κιλά, γενικά είμαι εμφανισιμος σχετικά γυμνασμένο σώμα.

    Το πρόβλημα έχει ώς εξής, στα 21 χρόνια της ζωής μου δεν έιχα ποτέ σχέση, ποτε δεν φίλησα κάποια, αν και είμουν ερωτευμένος με κάποιες στο σχολειο ποτε δεν τους έδειξα τα αισθήματα μου, και γενικα ποτε δεν έδειξα τα αισθήματα μου σε κάποια που μου άρεσε,(περίπου το ίδιο και οι φίλοι μου που έκανα παρέα τοσα χρόνια που έιμασταν μία κλειστή παρεα χωρίς κορίτσια φυσικά)
    Στο δήμοτικό είμουν ο χοντρός του σχολείου, στο γυμνάσιο είμουν το παιδί που δεχόταν τα πειραγματα απο μερικούς άλλους, στο λύκειο ηταν τα καλύτερα μου σχολικά χρόνια αλλα κοπέλλα δεν, έχω ευθύνη που εμεινα στη κλειστή παρεα ίσως, δεν ξέρω, μετα 2 χρόνια στο στρατό τίποτα πάλι εννοείται, μετα πήγα για σπουδές, ξεκίνησα γυμναστήριο για να είμαι περισσότερο εμφανίσημος, κάτι πήγε να γίνει αλλα η ατολμία μου παλι θα έφταιγε.
    Ακούω τους άλλους να συζητούν για τις εμπειρίες τους και προσπαθώ να αποφύγω τις ερωτήσεις για το θέμα, γιατί πόσα ψέματα να πεις?και λεω απο μέσα μου γιατί εγώ δεν?
    πιστέυω όμως περισσότερο φταίει η ατολμία μου και το οτι θα φάω άκυρο και φοβάμε να κάνω κάποια κίνηση, θέλω να ακούσω τη συμβουλή σας, κυρίως για το πώς θα ξεπεράσω την φοβία, ατολμία μου τελοσπάντων.
    Ευχαριστώ που με ακούσατε!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    greece
    Posts
    203
    Sthn sxolh, dn paizei kati?

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2012