Results 16 to 30 of 41
Thread: δεπυ και βαθμολογια
-
16-01-2013, 23:26 #16
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
1) Μπηκα μετα απο 2 μηνες κ αυτο γιατι ειχα ελευθερο χρονο διοτι κανω πρακτικη κ ιδιαιτερα πλεον κ δν καθομαι να κωλοβαραω στο ιντερνετ. Μαλλον εσυ μπηκες να σχολιασεις μετα απο οτιδηποτε εγραψα εγω, μια ματια να ριξει κανεις θα το διαπιστωσει.
2) Αμα ειχες τα κοτσια κ τα @@ ας περνουσες κι εσυ πανεπιστημιο, δεν φταιω εγω για τα απωθημενα σου.. Κ μην κανεις τον εξυπνο σε θεματα που δεν κατεχεις, εκαστος στο ειδος του, διοτι ετσι παραπληροφορεις τον κοσμο, κ εδω δεν προκειται για εμπειριες της ζωης κ παραμυθακια, αλλα για περιστατικα που εγω τουλαχιστον εχω αμεση επαφη. Επιστημονας δν ειμαι, αλλα σε κατι που ειναι αντικειμενο μου μετραει η αποψη μου σιγουρα περισσοτερο απο τη δικη σου.
Με σενα το θεμα εκλεισε.
Παμε στη ΔΕΠΥ τωρα.
Το κυριο χαρακτηριστικο της δεπυ (η διασπαση προσοχης αν θελετε) ειναι οτι ειναι προβλημα συμπεριφορας κ ελεγχου. ΔΕΝ ειναι μαθησιακη δυσκολια, οπως πολλοι θα λεγανε η πιστευουν.. Η δυσλεξια ΕΙΝΑΙ ειδικη μαθησιακη δυσκολια, η ΔΕΠΥ ειναι προβλημα συμπεριφορας και αυτοελεγχου που παρουσιαζει ο μαθητης εντος κ εκτος ταξεως. Πολλες φορες παιζουν ρολο κ βιολογικα-κληρονομικα αιτια με αναλογια 4 αγορια προς 1 κοριτσι. Σχετιζεται με πολλες παραμετρους. Ο μαθητης που εχει διαγνωστει με δεπυ απο ιατροπαιδαγωγικο κεντρο περα απο τα γνωστα οτι ειναι αφηρημενος, ξεχναει πραγματα, δινει την εντυπωση οτι δν παρακολουθει στο μαθημα, ειναι υπερκινητικος κτλ, ΠΕΡΑ απο αυτα λοιπον παρουσιαζει κ θεματα σε διαπροσωπικους τομεις, κ εδω ειναι π ερχεται να προστεθει το οικογενειακο κ φιλικο κ σχολικο γενικοτερα περιβαλλον.. Ο μαθητης με δεπυ θελει πανω απ ολα αποδοχη κ ενθαρρυνση.. Μπορει να εμφανιζει προβληματα στη διατηρηση σχεσεων και φιλιων, χαρακτηριστικο του παραδειγματος που ανεφερε η Αννα.. Χαμηλη αυτοπεποιθηση κ αυτοεκτιμηση επισης, ανομοιογενη συμπεριφορα, εντονα συναισθηματικη συμπεριφορα κ πολλα ακομη.. Επισης μεγαλη μπουρδα οτι τα παιδια αυτα δν θα γινουν ποτε επιστημονες! Τι αλλο θα ακουσουμε! Εχω φιλο με δεπυ φοιτητη νομικης, ο οποιος επαιρνε κ φαρμακα ενα διαστημα.. Επισης καντε ενα search ποσοι διασημοι κ ανθρωποι που προσφεραν ειχαν τετοιου ειδους θεματα.. Η δυσλεξια κ η δεπυ ΔΕΝ ειναι αναπηρια!! Ουτε ντροπη!!
Αυτο που εχω να προτεινω ειναι να μπει ο μαθητης στην παραλληλη στηριξη (αν κ εφοσον εισαι σε τριθεσιο δν ξερω κατα ποσο υπαρχει αυτη η δυνατοτητα), θελει συνεργασια με τους γονεις, κ καλο ειναι να παει σε ενα κεντρο, ΚΕΔΔΥ δλδ οπου θα πηγαινει ανα διαστηματα κ θα κανει συνεδριες, επισης εχω να προτεινω ενα κεντρο για προγνωση-διαγνωση κ εξατομικευμενη αντιμετωπιση δυσλεξιας -δεπυ οπου γινονται διαφορα τεστ, μιλαμε για πραγματα υπερσυγχρονα για την Ελλαδα, καναμε κ σεμιναριο για το συγκεκριμενο κ γινεται πολυ καλη δουλεια πραγματικα... θα σε ενδιεφερε κατι τετοιο?? αμα το γραψω δημοσια στο φορουμ θα θεωρηθει διαφημιση??" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
- 16-01-2013, 23:35 #17
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
Να συζητησεις το θεμα οπωσδηποτε με τη δασκαλα/δασκαλο του παιδιου, και να υπαρχει συνεργασια μεταξυ σας.. Οι εκπαιδευτικοι οι περισσοτεροι τουλαχιστον πιστεψε με κανουμε το καλυτερο για τους μαθητες.. Φυσικα το εκπαιδευτικο συστημα εχει κενα κ ελλειψεις, αλλα δεν στεκομαστε εκει.. Πχ να σου πω οτι στην παραλληλη στηριξη κανονικα πρεπει να υπαρχει δασκαλος ειδικης αγωγης κ βαζουν εμας που ειμαστε γενικης! Συζητα το θεμα με τη δασκαλα/το δασκαλο σχετικα με την παραλληλη στηριξη, αν θες μπορω να σου πω σε γενικες γραμμες περι τινος προκειται αλλα καλυτερα αυτα με τη δασκαλα του παιδιου, η οποια θα εχει κ τον τελικο λογο. Εγω αυτο εχω να προτεινω.. Το παιδακι σου δν εχει να χασει τιποτα, ισα ισα μπορει να βοηθηθει.. Ψυχολογοι κ παιδοψυχολογοι υπαρχουν στα ΚΕΔΔΥ αλλα εχει τυχει περιπτωσεις πχ παει ο μαθητης στο ενα του βγαζουν δεπυ, στο αλλο δεν του βγαζουν τιποτα κ αντε βγαλε ακρη.. ειναι ενα τεραστιο θεμα δυστυχως.. αν ενδιαφερεσαι για το συγκεκριμενο κεντρο που σου λεω, πες μου να σου στειλω πμ γιατι δημοσια ισως θεωρηθει διαφημιση.. επισης λιγο τα μπερδεψα στο παραπανω μηνυμα εκει που γραφω για 3θεσιο, ειχε ενα αναλογο θεμα κ ειμαι κ λιγακι κουρασμενη, αλλα το νοημα πανω κατω το καταλαβες πιστευω.. ο,τι αλλο θες μπορεις να με ρωτησεις..
" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
16-01-2013, 23:47 #18
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
Αυτο με το τικ στα ματια λεγεται "λανθασμενη οφθαλμοκινηση" κ ειναι χαρακτηριστικο της δεπυ, οχι απο τα στανταρακια αλλα ενιοτε συμβαινει, διορθωνεται αλλα πρεπει να απευθυνθειτε σε καποιο κεντρο οπως σου ειπα..
" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
17-01-2013, 10:07 #19
- Join Date
- Dec 2012
- Posts
- 16
Στο ΚΕΔΥ πηγαμε και μας προτειναν τμημα ενταξης .Ο διευθυντης του σχολειου ομως μου ειπε οτι για να λειτουργησει ΤΕ πρεπει να υπαρχουν τουλαχιστον 3 παιδια στο σχολειο που να προτεινονται.Πολλοι γονεις ντρεπονται για την διαφορετικοτητα των παιδιων τους και δεν θελουν καν να απευθυνθουν στο κεδυ.Μπορω να αλλαξω σχολειο μου ειπε.Κατι τετοιο πιστευω θα δημιουργουσε περισσοτερα προβληματα στο παιδι.Η δασκαλα ειναι προθυμη να βοηθησει αλλα οπως μου ειπε δεν εχει "ιδεα" για τη δεπυ.Γραψε μου σε παρακαλω γι αυτο το κεντρο.Ειμαι απο επαρχια.
17-01-2013, 10:25 #20
- Join Date
- Dec 2012
- Posts
- 16
Την παραλληλη στηριξη τη γνωριζω αλλα στο Κεδυ μου ειπαν οτι τα προβληματα συμπεριφορας του ειναι ηπια και συμφωνα με τη δασκαλα δεν δημιουργει προβληματα κατα τη διαρκεια του μαθηματος.Δινω αγωνα χρονια τωρα για να του μαθω να ελεγχει τον εαυτο του.Μερικες φορες νιωθω οτι κερδισα το στοιχημα,αλλα μετα γινεται κατι ασχημο και καταλαβαινω οτι ειμαι παλι στην αρχη.Τοτε θελω να τα παρατησω ολα και να κλειστω σε ενα δωματιο εγω κι εκεινος και να μην ξαναπροσπαθησουμε για τιποτε.Μαζευω τα κομματια μου ομως και συνεχιζω.Ετσι νιωθω στη ζωη με τη ΔΕΠΥ.
17-01-2013, 14:33 #21
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
Σου εχω στειλει προσωπικο μηνυμα με την ηλεκτρονικη διευθυνση του συγκεκριμενου κεντρου που σου λεω, μπες κ θα δεις εκει λεπτομερειες οπως κ σε ποιες περιοχες εχει κεντρα, διοτι εχει σε πολλες πολεις.. Εχει κ σε επαρχιακες... Ο συγκεκριμενος καθηγητης ειναι κορυφαιος στον τομεα του, πρωτοπορος σε θεματα μαθησιακων δυσκολιων, κ ειχα την τυχη να παρακολουθησω ομιλιες του κ σεμιναρια του..
Τωρα οσο για το αλλο που λες.. Κοιταξε.. Κ μονο που μου λες οτι η δασκαλα δεν ξερει απο δεπυ, βγαζω πολλα συμπερασματα.. Μαλλον θα ειναι απο τις παλιες, οπου η εκπαιδευση ηταν ελλιπης κ επικεντρωνοταν περισσοτερο στο "δασκαλοκεντρκο" συστημα, δλδ δινανε βαση στο να εχει ο δασκαλος επαρκεις γνωσεις για να τις μεταδωσει στους μαθητες κ μεχρι εκει.. Δηλαδη να μαθει αυτα που πρεπει να διδαξει.. Δεν το λεω με την κακη εννοια, ετσι ηταν τα συστηματα τοτε κ δεν φταιγαν οι ανθρωποι, συναδελφος στη συνταξη πλεον μου χει πει οτι τοτε ηταν 2 χρονια η σχολη κ δεν κανανε καθολου ψυχολογια! τωρα εχουν αλλαξει τα πραγματα, τα μισα μαθηματα που καναμε ειχαν σχεση με ψυχολογια του παιδιου, τεχνικες διδασκαλιας, καναμε πχ μαθηματα "αναδυομενος γραμματισμος", "ακαδημαικος αλφαβητισμος", "νευρογλωσσικος προγραμματισμος", "συνδεση οικογενειας κ σχολειου", "ψυχοκοινωνικες διαστασεις της αναπτυξης του παιδιου" κ αλλα που ουδεμια σχεση εχουν πχ με ομωνυμα κλασματα, προσθεσεις, αφαιρεσεις κτλ!! Τωρα πχ διδασκουμε κ καθομαστε κ διαβαζουμε τα μαθηματικα πχ γιατι δεν τα ξερουμε! Ειναι μπερδεμα η κατασταση, τεσπα, εχει πολλα κενα το εκπαιδευτικο συστημα, αλλα ο,τι μπορουμε κανουμε..
Με την αλλαγη σχολειου δεν συμφωνω, νομιζω δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε περαιτερω, ετσι? Πρωτον, θα εχει πολλες επιπτωσεις στο παιδι, κ δεν ειναι καλο να πειραματιστουμε, κ δευτερον για να αλλαξει ενα παιδι σχολειο θελει γραφειοκρατικες διαδικασιες σχετικα με τοπο διαμονης, λογαριασμους, εισοδηματικη δηλωση κ πολλα αλλα, δν ειναι τοσο απλο.. Η αν υπαρχει σοβαρος λογος, οπου παλι γινεται αιτηση, κ μπορει το αλλο σχολειο να μην δεχτει το παιδι, ειναι αποφαση του διευθυντη κ του προισταμενου της υπηρεσιας πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης αν θα εκγρινει την αιτηση..
Με το τμημα ενταξης διαφωνω, τοτε ειναι που το παιδι θα ειναι περισσοτερο "αποκομμενο", αντιθετως η παραλληλη στηριξη ειναι κατι πιο "κοντινο" για το μαθητη, κ ειναι ακριβως για τετοιες περιπτωσεις, θα παρακολουθει κανονικα στην ταξη κ καποιες ωρες θα κανει με το δασκαλο/δασκαλα που ειναι υπευθυνος της παραλληλης στηριξης.. Υπαρχει δασκαλος ειδικης αγωγης στο σχολειο να συζητησεις μαζι του το θεμα?? Ειναι εξαθεσιο το σχολειο? Πολλες φορες τετοιοι παραγοντες δυστυχως λειτουργουν ανασταλτικα, ειδικα σε απομακρυσμενες περιοχες, οπου μοριοδοτουνται περισσοτερο, ομως ο μαθητης ειναι αυτος που την πληρωνει...
Διαβασε το πμ κ ο,τι αλλο θες μπορεις να με ρωτησεις!!" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
17-01-2013, 15:51 #22
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 22,826
17-01-2013, 16:03 #23
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 22,826
απο αυτα που λετε κ οι δυο βγαινει οτι το παιδι δεν εχει μεγαλο προβλημα οποτε υπομονη κ προσπαθεια θελει μην απογοητευεσαι κ βρεσ ενα καλο γιατρο να βοηθησει κι αυτοσ λογικα με το να τ μαθει να διαχειριζεται το προβλημα του πραγμα που θα κανει κ ο ιδιοσ μεγαλονωντασ κ ολα θα πανε καλα μη στεναχωριεσαι δε θελει κοπο θελει τροπο ενα προβλημα γενικα για να λυθει
Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))
17-01-2013, 16:03 #24
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
Ευχαριστω! Απλα πχ καλο ειναι σε θεματα πιο εξειδικευμενα αμα δν ξερουμε επακριβως η εχουμε ελλιπεις γνωσεις, να μην απανταμε, διοτι μπορει να δημιουργηθει μπερδεμα! Πολλοι εχουν ακουστα πχ τον ορο "δυσλεξια", λιγοι ομως ξερουν επακριβως περι τινος προκειται, εμεις ενα εξαμηνο το παιδευαμε.. Αν πχ ανοιξει ενας θεμα σχετικα με καποιο θεμα υγειας π εχει το παιδι του, πχ διαβητης, κ αρχισω να γραφω ο,τι τα ναι απο τη στιγμη που δεν ειμαι γιατρος, το θεωρεις σωστο? Τεσπα ας το κλεισουμε το θεμα νομιζω δν υπαρχει λογος να λαβει εκταση..
" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
17-01-2013, 16:22 #25
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 22,826
δεν υπαρχει θεμα κουκλιτσα μου γτ δεν λεμε τα ιδια πραγματα εσυ λεσ για τη δεπυ εγω λεω το προβλημα για να στο πω πιο απλα θεωρουμαι τη δεπυ ενα μαυρο κουτι εγω λεω το μαυρο κουτι προβλημα κ ασχολουμαι γυρω απο αυτο κ σε πρακτικα ζητηματα λυσεων
εσυ παλι ανοιγεισ το μαυρο κουτι κ εξηγεισ τι ειναι η δεπυ αυτα που λεω εγω δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με τα δικα σου εγω σε κοντραρω γτ δεν καταλαβαινεισ τ λεω οχι για κτ αλλοΦιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))
17-01-2013, 16:34 #26
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
Ναι αλλα αυτα που λες εσυ δεν σχετιζονται με το θεμα της κοπελας.. Πρακτικα δεν μπορεις να την βοηθησεις, διοτι δεν γνωριζεις τι δυνατοτητες υπαρχουν ωστε να βοηθηθει το παιδι, εγω προτεινα εξειδικευμενο ιατροπαιδαγωγικο κεντρο κ παραλληλη στηριξη, εσυ γραφεις διδαγματα ζωης κ πως ο καθε ανθρωπος στη ζωη του μπλα μπλα μπλα, σορρυ αυτα ειναι μπαρμ******λα, οταν εγω εχω μαθητη με δεπυ στην ταξη δεν θα κατσω να του μαθω πως πρεπει ο καθε ανθρωπος στη ζωη του μπλα μπλα, δεν φιλοσοφουμε σ αυτες τις περιπτωσεις, αλλα σκυβουμε το κεφαλι σοβαρα πανω απο το ΜΑΘΗΤΗ κ βλεπουμε τι δομες μπορουμε να αξιοποιησουμε ωστε να το βοηθησουμε πρακτικα.. Με την παραλληλη στηριξη θα βοηθηθει, εχω κανει σεμιναριο πανω σ αυτο, με το να του λες πως πρεπει να ειναι ο καθε ανθρωπος στη ζωη του αυτα δεν θα πολυπιασουν.. αλλιως αμα ηταν ετσι θα πηγαιναν ολοι να διδαξουν, κ βλεπεις παραπανω οτι η δασκαλα του παιδιου δεν εχει ιδεα απο δεπυ, ο διευθυντης ειναι ασχετος κ λεει για τμηματα ενταξης, στο ΚΕΔΥ τους λενε αλλα.. Τεσπα, μην σπαμαρεις αλλο σε παρακαλω, το θεμα ειναι σοβαρο δεν ειναι εμπειριες ζωης, εγω της προτεινα κεντρο κ ως ειδικευομενη μπορω να εχω μια πιο σφαιρικη αποψη, εχεις δει ποτε παιδι με δεπυ η δυσλεξια μεσα στην ταξη? να δεις απο κοντα τη συμπεριφορα, τις αντιδρασεις, τις δυσκολιες κτλ.. Θελει ειδικους χειρισμους εκει.... Τεσπα δεν ειναι ωραιο επειδη σε "ετσουξε" κατι π εγραψα να καθεσαι να ανταπαντας σαν μαθητης δημοτικου..
" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
17-01-2013, 16:37 #27
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 22,826
καλα αντε με ετσουκσε κ σταματαω
Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))
17-01-2013, 16:44 #28
- Join Date
- Mar 2011
- Location
- between heaven and hell
- Posts
- 7,796
Ευχαριστω... :)
" I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."
17-03-2013, 19:49 #29
- Join Date
- Jul 2011
- Posts
- 163
Καλησπερα κι απο εμενα... Ειμαι κι εγω εκπαιδευτικος (φιλολογος) και κανω ιδιαιτερα σε παιδακια. Φετος λοιπον εχω ενα παιδακι στην β δημοτικου που εχει ΔΕΠ-Υ. Η αληθεια ειναι οτι ειναι μια δυσκολη κατασταση τοσο για το ιδιο το παιδι οσο και για το περιβαλλον του. Καταλαβαινω απολυτα πως νιωθεις σα μανα και την κουραση σου. την ιδια κουραση και αγωνια βιωνει καθε μερα και η μαμα του μικρου που κανω μαθημα. Οπως ειπε και η συναδελφος παραπανω το βασικοτερο σ αυτα τα παιδια ειναι να τους λες μπραβο!! Ακομα κι αν ερθουν με λαθη στο σπιτι το μπραβο ειναι βασικο. Αν μου φερει εμενα πχ 2 λαθη στην ορθογραφια δε θα του πω γιατι βρε γιαννη μου; θα του πω μπραβο γιαννη! τα πηγες πολυ καλα.. Επιπλεον να προσθεσω οτι σ αυτα τα παιδια οτι εχεις να μαθεις δε μπορεις να το μαθεις με κανονες.. Πρεπει οτι τους λες να το μαθαινουν στην πραξη κι οχι θεωρητικα. Πχ εγω την ορθογραφια του τη μαθαινω σε'' κρεμαλα.'' Οταν τη μαθαιναμε μαζι δε μου φερνε λαθη. Τωρα που ανελαβε η μαμα του αυτο το ρολο και του τα κανει με τον κλασικο τροπο η ορθογραφια του ειναι ολο λαθη! Αλλα σε γενικες γραμμες ειναι πολυ καλος μαθητης παρολο που εχει ΔΕΠ-Υ. Τωρα παμε στο βασικο σημειο.Η συμπεριφορα.. Επιθετικοτητα και νευρα.. Βασικο χαρακτηριστικο του δικου μου μαθητη ειναι τα νευρα...Αφου πολλες φορες μου λεει θα σε βαρεσω θα σε κοπανησω θα φας μπουνια κλπ.!! Τις προαλλες καποιος του ζητουσε γομα στο σχολειο ενω ζωγραφιζε και αναποδογυρισε το θρανιο. Εχει μια ταση να μη θελει να του πειραζουν τα πραγματα του. Λογω αυτης της συμπεριφορας τ αλλα παιδακια στο σχολειο τον αγνοουν και δεν τον κανουν παρεα. :( Δυστυχως σ αυτη την ηλικια τα παιδακια ειναι μικρα ακομα και δε μπορουν να καταλαβουν. Γι αυτο κοροιδευουν την διαφορετικοτητα τους. Η δασκαλα του μικρου παντως του βαζει λιγοτερα μαθηματα σε σχεση με τους αλλους. Η δικη σας δασκαλα τι βαζει?
18-03-2013, 22:45 #30
- Join Date
- Dec 2012
- Posts
- 16
Καλησπερα και απο μενα.Για την ορθογραφια,καταλαβα οτι δεν μπορει να τη μαθει μονο γραφοντας την.Ετσι πρωτα "φωτογραφιζει" τις λεξεις.Επειτα,τις λεμε προφορικα.Λεμε γιατι γραφονται ετσι(κανονες,"οικογενεια "κλπ)και στο τελος γραφουμε την ορθογραφια.Η δασκαλα δεν του βαζει κατι διαφορετικο απο τα αλλα παιδια.Ουτε και ακολουθει τις οδηγιες που μας εδωσε το ΚΕΔΥ.Φυσικα η επιβραβευση των προσπαθειων ειναι το δυνατοτερο οπλο μας ,ομως η ζημια γινεται στο σχολειο και ο,τι και να πω εγω μετα δεν βοηθαει.Αυριο παιρνουμε βαθμους.Τον προετοιμασα ψυχολογικα οσο μπορουσα και ελπιζω να ειναι ψυχραιμοτερος απο αλλες φορες.
Similar Threads
-
ΔΕΠΥ
By evanioan in forum Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής, ΥπερκινητικότηταReplies: 5Last Post: 16-10-2012, 12:44
Φόβος λύσσας
12-06-2024, 23:57 in Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή