Μπερδεμένος...
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    16

    Red face Μπερδεμένος...

    Καταρχήν καλησπέρα σε όλα τα μέλη της σελίδας και καλή χρονιά. Ως νέο μέλος επιτρέψτε μου να σας καλησπερίσω.

    Είμαι 19 ετών, φοιτητής. Είμαι ιδιαίτερα εσωστρεφής και μοναχικός, το οποίο δεν αποτέλεσε ποτέ πρόβλημα για εμένα, απλά μου αρέσει να περνάω δημιουργικά τον χρόνο μόνος μου. Έχω λίγους φίλους με τους οποίους βγάινουμε κάποιες φορές για καφέ, αλλά πιστεύω αυτά μέχρι να με ποιάσουν κοπέλα και να με παρατήσουν (φαντάζομαι μαντέψατε ότι δεν έχω κοπέλα, ούτε έχω κάνει σχέση, δεν είμαι άσχημος, μου λένε οτι ειμαι ομορφος αλλα θα ήταν αλλιώς αν ίσχυε αυτό).

    Στο θέμα ότι δεν έχω κάνει σχέση, καταρχήν να σημειώσω ότι μέχρι τώρα δεν έχω ερωτευτεί καμία κοπέλα ούτε έχω νιώσει σεξουαλική έλξη (όχι ,δεν μου αρέσουν οι άντρες). Έχω συζητήσει το θέμα με τους γονείς μου και μου ειπαν ότι ειμαι ψυχουλα και ρομαντικούλης και οτι κινούμαι σε ότι αφορά τις σχεσεις και το σεξ κινούμαι στη σφαίρα του φανταστικού.

    Αυτή τη περίοδο μπορώ να πω ότι ειμαι ερωτευμένος με μια κοπέλα ενα χρονο μικροτερη απο εμενα που πήγαινει στο σχολείο που αποφείτησα εγώ πέρσυ. Δεν ξέρω πως είναι ακριβώς το συναισθημα αλλά την σκέφτομαι συνέχεια, ιδρώνω και τρέμω. Την έχω δει και στα όνειρά μου αρκέτές φορές (οχι από την πονηρή πλευρά). Από την άλλη, απ'οτι γνωριζα πέρσυ της έχει βγει το όνομα της κοπέλας σε ολο το σχολειο και έχουν ακουστεί διάφορα...ξέρετε εσείς...

    Από την μια πλευρά νιώθω ότι έχω πραγματικά ερωτευτεί και δεν μπορώ να αφοσιωθώ στη σχολή μου (η οποια ειναι απαιτητική) και από την άλλη ότι αυτό αποτελεί εμπόδιο στην ψυχολογία μου και την ζωή μου και ότι μιας και ισως δεν προκειται να την ξαναδω θα αποτελέσει απλά εναν έρωτα "φούσκα" που θα με καταρακώσει.


    Ευχαριστώ για κάθε συμβουλή καλοί μου συμφορουμίτες...