Χαμηλη αυτοπεποιθηση
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    8

    Χαμηλη αυτοπεποιθηση

    Καλησπέρα καλώς σας βρήκα....
    Είμαι φοιτητής και είμαι 19 προς 20 χρονών,για διάφορους λόγους έχω διαμορφώσει πολύ χαμηλή αυτοπεποίθηση και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
    Διαβάζω διάφορα άρθρα περί χαμηλής αυτοπεποίθησης και τα συμπτώματα και είναι λες και περιγράφουν το εαυτο μου
    Αυτό δυστυχώς μου έχει στοιχίσει αρκετά αισθανομαι οτι θα τελειώσω την σχολή και δεν θα έχω κάνει κάτι σα φοιτητής βασικά γενικά όλα αυτά τα χρόνια αισθάνομαι σα να μην έχω κάνει κάτι... σα να έχουν φύγει 19 χρονιά έτσι... και αυτό είναι που με τρομαζει.
    Ενα αλλο που με προβληματίζει είναι οτι δεν έχω κανει κάποια σχέση επειδή ειμαι ντοπαλος και σκέφτομαι οτι :"δεν ειμαι εγω για αυτη" για κάποια κοπέλα που μπορεί να μου αρεσει για παραδειγμα..
    Επίσης ενα αλλο πράγμα που φοβάμαι οτι οταν τελειώσω την σχολή δεν θα καταφέρω και πολλά ...και άλλα τέτοια που αν ξεκινήσω να γράφω δεν βλέπω να τελειώνουμε.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    5,780
    Γεια σου Μιχαλη. Κοιταξε μονο πρωτοτυπο δεν ειναι το θεμα σου. Ολο αυτο που νιωθεις το αντιμετωπιζουν πολλοι ανθρωποι και μεγαλυτεροι απο σενα. Εχεις κανει το πρωτο βημα βεβαια, εχεις αναγνωρισει το προβλημα και φυσικα εχεις δρομο ακομα. Πως ηταν το οικογενειακο περιβαλλον που μεγαλωσες; τα παιδικα σου χρονια;

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    8
    Πιστεύω οτι μεγάλωσα σε ένα κάλο οικογενειακό περιβάλλον εντάξει σίγουρα υπήρχαν μικροπροβλήματα άλλα δεν θυμάμαι ποτέ να με μειωναν κτλ βασικά τα κλασικά των γονιών..δεν ξερω τι να πω
    Τώρα στο σχολείο υπήρχαν προβλήματα που τότε η αλήθειά είναι οτι δεν τα έβλεπα και τα καταλαβαίνω τώρα που αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα