Να ζητήσω αντικαταθλιπτικά?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2015
    Posts
    1

    Να ζητήσω αντικαταθλιπτικά?

    Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέα στο φόρουμ.
    Θα μπώ κατευθείαν στο θέμα. 15 χρόνια υπολογίζω δυσθυμίας. Θέμα αλκοολισμού στο παρελθόν για κάποια χρόνια το οποίο ξεπέρασα ουσιαστικά μόνη, παλέυοντας με νύχια και με δόντια.
    Έπειτα από κάποια χρόνια ξεκίνησα ψυχοθεραπεία (σε ψυχίατρο -ψυχοθεραπευτή) γιατί ένοιωθα ότι υπήρχαν πολλά κατάλοιπα και ότι απλά έκανα πως δεν έβλεπα, πεισμώνοντας με το ζόρι. Είμαι ήδη με το γιατρό μου 3 χρόνια. Ομολογώ πως με έχει βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό. Κατάφερα να ξαναφτιάξω παρέες και σε γενικές γραμμές έφτιαξε η διάθεσή μου. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να έχω επεισόδια κατάθλιψης και πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση όπου μερικές φορές γίνονται ανυπόφορα.
    Παλιότερα είτε μέσω του αλκοόλ είτε όχι ένοιωθα ότι μπορούσα να εκτονώνω λίγο τη κατάσταση. Πλέον προσπαθώντας να κρατήσω όλες τις ισορροπίες νοιώθω ότι καταπιέζομαι με αποτέλεσμα όταν έρχονται τα επεισόδια να είμαι σε πραγματικά χάλια κατάσταση (δε θέλω να πάω στη δουλειά, δε μπορώ να μιλήσω, δε με χωράει ο τόπος, δε μπορώ να κλάψω, δε μπορώ να φωνάξω, δε μπορώ να εκφραστώ, δε μπορώ να κοιμηθώ,δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα εκτός από αυτουποτίμηση κλπ).