Η ρηχότητα των νέων σήμερα, σε κάθε είδους σχέση και ο ρόλος της παιδείας.
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 10 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 144
  1. #1
    Banned
    Join Date
    May 2017
    Posts
    1,020

    Η ρηχότητα των νέων σήμερα, σε κάθε είδους σχέση και ο ρόλος της παιδείας.

    Καλησπέρα, είμαι νέο μέλος στο forum. Έγραψα αυτόν τον συγκεκριμένο τίτλο, γιατί πιστεύω ότι ταιριάζει απόλυτα με το σήμερα. Είμαι και εγώ νέος, φοιτητής. Από το σχολείο κιόλας, με ενδιέφεραν άλλα πράγματα, κυρίως το διάβασμα, όχι τόσο του σχολείου, όσο λογοτεχνία και έργα αρχαίων φιλοσόφων και πιο μετά, θεολόγων όπως, ο Ωριγένης. Και αυτό, διότι θεωρούσα ότι δεν ταίριαζα πολύ με τους συνομήλικούς μου. Επιχείρησα να ταιριάξω, αλλά τίποτα. Όμως παρόλο που με απέρριπταν τα παιδιά, κατάλαβα τον λόγο μετά από καιρό, λόγω έλλειψης παιδείας. Η παιδεία, δεν είναι ακριβώς αυτό που θα έλεγε κάποιος, το σχολείο, αλλά κάτι βαθύτερο και ουσιαστικότερο. Έβλεπα σχεδόν ανόητα, άτομα, να δημιουργούν σχέσεις, χωρίς υπόβαθρο. Ας χρησιμοποιήσω μία χαζή νεανική ορολογία, τα "έφτιαχναν" και τα "χαλούσαν" από την μία στιγμή, στην άλλη και έλεγα γιατί να γίνεται αυτό, πιο είναι το νόημα; Το νόημα δεν υπάρχει, ίσως καλύπτουν ένα κενό ανάμεσα στον νου και την προσωπικότητα. Η βαθύτερη αιτία, βρίσκεται στην παιδεία. Βλέπουμε όλοι σήμερα πως έχουν γίνει τα πράγματα και λόγου κρίσης και λόγω κακών σχέσεων, λόγω της έλλειψης παιδείας. Δεν είναι λίγες οι φορές που κοπέλες χαίρονται όταν δημιουργούν μία νέα σχέση, το ίδιο και οι άντρες, με απώτερο σκοπό, να πάρουν "εμπειρίες" για κάτι καλύτερο από αυτό. Όλοι δυσανασχετούν, κάθονται με το κινητό, με σκυμένο το κεφάλι, ίσως αργότερα να βγάλουν και μία φωτογραφία όλοι μαζί, για να πάρουν τα απαιτούμενα "λάϊκ", με φτιαχτά χαμόγελα και αυτό να το ονομάσουμε, "βγαίνω έξω με τους φίλους μου". Θυμάμαι ένα περιστατικό λοιπόν από τα σχολικά μου χρόνια που με είχε ρωτήσει ένα κορίτσι τι ζώδιο είμαι. Φυσι