Γυναίκες (και άντρες όποιος μπορεί) του φόρουμ, βοήθεια!
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Member
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Peloponnese
    Posts
    62

    Γυναίκες (και άντρες όποιος μπορεί) του φόρουμ, βοήθεια!

    Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό!
    Την επόμενη εβδομάδα θα βγω το πρώτο ραντεβού με κάποιον που γνωριστήκαμε μέσω Ιντερνετ (έχουμε όμως κοινούς γνωστούς οι οποίοι μας έφεραν αρχικα σε επαφή). Κοινώς δεν έχουμε ειδωθεί ακόμα από κοντά.

    Είμαι τελείως άσχετη και ψαρωμένη γιατι έχω κάνει 2 σχέσεις παλιότερα αλλά γνωριζόμασταν σαν φίλοι πρώτα οπότε δεν μπήκαμε στη διαδιακασία του πρώτου ραντεβού.

    Δεν έχω ιδέα τι να φορέσω, τι να κάνω με τα μαλλία μου αν πρέπει να βαφτώ .......

    Επίσης να πω ότι θα συναντηθούμε μεσημέρι και μάλλον για καφεδάκι θα πάμε αλλά δεν αποκλείεται να το τραβήξουμε και για βραδινή έξοδο.

    Υ.Γ θέλω να κάνω μια καλή εντύπωση αλλά όχι τίποτα κραυγαλέο!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
    Posts
    685
    xmm λοιπόν έχω master στο θέμα :D

    proton και κύριον είναι καλοκαίρι οποτε μην φορτώνεσαι με σοβατίσματα ;) ένα απαλό "κραγιονακι" η lip gloss λίγη μάσκαρα και λίγο μολυβάκι λήπτη γραμμούλα εννοώ ισα να τονιστούνε τα ματάκια σου. επειδή κάνει ζεστη τα μαλακια σου κάντα μια ψιλή αλογοουρά (εννοώ ψιλά στο κεφάλι).

    και το "ντυσιματακι" σου να είναι προσεγμένο μεν αλλα όχι κραυγαλέο. να θυμάσαι πάντα πως ακόμα και αν φοράς τζιν με το σωστό παπουτσάκη και τι σωστή τσάντα είσαι μια χαρά ντυμένη. δεν εννοώ να βάλεις τζιν μα vres ένα από τα ωραία σου παπουτσάκια (αυτό που αγαπάς τρελα) και μια ωραία τσάντα που να ταιριάζει με το παπουτσάκη σου :D Μην φορτώνεσαι με κοσμήματα βάλε όμως κάτι καλοκαιρινό που έχεις (βραχιόλι, σκουλαρίκια κλπ)