Υποστήριξη καρκινοπαθή και οικογένειας.
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2

    Υποστήριξη καρκινοπαθή και οικογένειας.

    Καλησπέρα σας, θα σας πω την ιστορία και θέλω ειλικρινά να μου βρείτε τον τρόπο να βοηθήσω.

    Σε πολύ κοντινή και αγαπημένη οικογένεια ένα μέλος είχε επανεμφάνιση καρκίνου (μετάσταση) μετά απο πολλά χρόνια.
    Μετά τα αποτελέσματα των εξετάσεων ο καρκινοπαθής αρνιόταν να κάνει χημειοθεραπεία και τελικά τον έπεισε η οικογένεια του να το παλέψει.

    Ανησυχώ για τον ίδιο τον καρκινοπαθή γιατί ανέφερε το θέμα της αυτοκτονίας σε μία συζήτηση (αν δεν έχει κάποιο θετικό αποτέλεσμα η χημειοθεραπεία) όπως και για την υπόλοιπη οικογένεια γιατί εκτός σπιτιού και δουλειάς επικρατεί μία κατάσταση πένθους.

    Δεν ξέρω τι να κάνω! Πως να δώσω ελπίδα, να δώσω ελπίδα; Δεν είμαι και γιατρός! Ολοι γύρω μου πενθούν για έναν άνθρωπο που ακόμα είναι ζωντανός.
    Εχω τύχει να αναφέρω σε συζήτηση με μέλος από την οικογένεια, ότι ο τάδε (καρκινοπαθής) χρειάζεται βοήθεια και αυτή να είναι κυρίως ψυχολογική. Επικρατεί όμως μια κατάσταση πένθους και δεν βλέπω κανέναν να κινητοποιείται και νιώθω ότι πρέπει να κάνω κάτι.
    Ισως γιατι ως απ'εξω βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά και φοβάμαι την περίπτωση αυτοκτονίας απο κατάθλιψη.
    Υπάρχει κάποιος φορέας που μπορώ να απευθυνθώ;
    Μπορώ ως άτομο, (εκτός οικογένειας) να απευθυνθώ στον θεράπων ιατρό του ασθενούς (ογκολόγο) και να τον ενημερώσω;

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    athens
    Posts
    1,565
    http://www.oekk.gr/index.php?option=com_frontpage&Itemid=175

    http://www.grpalliative.org/index.php?menu=1

    http://www.karkinos24.gr/index.php/katalogos