Έλλειψη αυτοπεποίθησης αυτοεκτίμησης
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Πειραιάς
    Posts
    17

    Έλλειψη αυτοπεποίθησης αυτοεκτίμησης

    Καλησπέρα είμαι καινούργιος στην Παρέα.
    Ονομάζομε κωνσταντίνος και είμαι 26 ετών, στην παρούσα φάση είμαι διδακτορικός φοιτητής στα τελείωματα.


    Γενικά θα μπορούσα να χαρακτηριστώ ως τελειομανής, ακραίος, ατίθασος. Τον τελευταίο καιρό όμως διαπιστώνω μια πτυχή του εαυτού μου την οποία είχα ξεπεράσει αλλά τώρα την βιώνω σε πάρα πολύ σε υπερετικό βαθμό. Θεωρώ πως έχω χαμηλή αυτοπεποίθηση ή αυτοεκτίμηση (δεν ξέρω από που πηγάζει) και πολλές φορές για να αμυνθώ προκύπτει στην επιφάνεια ένας διαφορετικός χαρακτήρας ο οποίος είναι πραγματικά κακός και εκδικητικός με περίεργα ξεσπάσματα. Μετά από αυτό θα είμαι στεναχωρημένος αρκετό καιρό και γενικά οι σχέσεις θα ψυχράνουν σημαντικά ή εγώ νομίζω πως οι σχέσεις έχουν ψυχράνει.

    Αδυνατώ πλέον σε μια συζήτηση όχι απλώς να υποστηρίξω την άποψη μου αλλά και να την αναφέρω πλέον, δεν αναφέρομε σε ισχυρογνωμοσύνη αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα γνωρίζοντας πως έχω δίκιο. Γενικά λίγο να επιμείνει ο άλλος ή να υψώσει τον τόνο της φωνής του υποχωρώ στο καβούκι μου. Κατανοώ τι συμβαίνει αλλά νίωθω ιδιαίτερα αμήχανα και μετά το πέρας του γεγονότος θα με απασχολεί και θα μου χαλάει την διάθεση και γενικά θα κατηγορώ τον εαυτό μου. Θα ένιωθα να είχα διαφορετική προσωπικόητα.

    Επίσης το τελευταίο διάστημα ο ύπνος μου δεν είναι σταθερός είναι άστατος με αρκετές ώρες ύπνου σε μη φυσιολογικές ώρες, πλέον μπορεί να πάει 7 το πρωί και να μην έχω κοιμηθεί με ότι αυτό συνεπάγετε. Σίγουρα, αυτό συντελεί στο παραπάνω αλλά δεν είναι ο βασικός λόγος.