Έμπλεξα με 3 φίλες
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3

    Έμπλεξα με 3 φίλες

    Καλημέρα,

    Είμαι φοιτητής στην Αθήνα, φέτος τελειώνω τις σπουδές μου και γυρνάω πίσω στη Σπάρτη. Τον τελευταίο χρόνο έχω σχέση με μια συμφοιτήτριά μου με την οποία ζούμε και μαζί. Πριν από αυτή τη σχέση είχα κάνει κάτι με την κολλητή της, δεν είχα όμως σκοπό να το προχωρήσω και φρόντισα να της το ξεκόψω με όμορφο τρόπο. Αυτή όμως ήταν πολύ κολλημένη μαζί μου με αποτέλεσμα να τσακωθούν και να σταματήσουν να κάνουν παρέα. Πάει αυτό το κομμάτι.

    Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει και μπλέκεται το πράγμα λίγο περισσότερο. Είμαι πολύ ερωτευμένος με την τρίτη κοπέλα της παρέας. Ήμουν ερωτευμένος μαζί της και πριν κάνω τη σχέση με τη δεύτερη, απλά λόγω της σχέσης το είχα ξεπεράσει κάπως.

    Μου έχει καρφωθεί στο μυαλό και δεν ξέρω τι να κάνω ειλικρινά.
    Με την κοπέλα που είμαι τώρα είμαι αρκετά ευτυχισμένος και την αγαπάω γιατί ταιριάζουμε πάρα πολύ σαν άνθρωποι. Ο έρωτας όμως έχει αρχίσει και σβήνει από την πλευρά μου ενώ από τη δική της μάλλον όχι. Δεν θέλω με τίποτα να την πληγώσω. Είμαι όμως παράφορα ερωτευμένος με τη φίλη της και αυτή μαζί μου. Το βλέπω στα μάτια της και αυτό είναι που με τρελαίνει. Τη σκέφτομαι ΣΥΝΕΧΕΙΑ σε βαθμό που έχει καταντήσει παράλογο. Κάθομαι ώρες και σκέφτομαι ότι είμαι αχόρταγος και τα θέλω όλα δικά μου. Ότι έχω φερθεί ήδη άσχημα από την πρώτη σκηνή. Ότι είμαι μ@λ@κ@ς, ότι .. ότι .. ότι...

    Σε λίγο καιρό τελειώνω με τις σπουδές και ίσως να μην την ξαναδώ ποτέ.