psychology conversion course
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    3

    psychology conversion course

    Γειά σας,είμαι φοιτητής οικονομικού τμήματος και ενδιαφέρομαι να επιλέξω στο μέλλον cοnversion course ώστε να ασχοληθώ με την ψυχολογία.Βρήκα μερικά πανεπιστήμια στην Αγγλία τα οποία προσφέρουν master στην ψυχολογία και παράλληλα είναι και conversion courses.Ξέρει κανείς τι παίζει με αυτά(και ποιές ειναι οι προοπτικές στην Ελλάδα-αν υπάρχουν)?Ενδιαφέρομαι για μια τέτοια αλλαγή κάνα χρόνο τώρα όμως δεν το έχω ξεκαθαρίσει πλήρως στο μυαλό μου ακόμα.Με ενδιαφέρει κυρίως ο τομέας της έρευνας,και δεν έχω πρόβλημα να συνεχίσω της σπουδές πέρα απο το conversion MSc αν χρειάζεται.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    home which home
    Posts
    2,326
    Aμα θες να δουλεψεις στην αγγλια καντο, στην Ελλαδα ειμαι 90% σιγουρη οτι δεν θα εχεις αδεια ασκησεως επαγγελματος ψυχολογου με κονβερσιον κορσ..

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    3
    Quote Originally Posted by carrie View Post
    Aμα θες να δουλεψεις στην αγγλια καντο, στην Ελλαδα ειμαι 90% σιγουρη οτι δεν θα εχεις αδεια ασκησεως επαγγελματος ψυχολογου με κονβερσιον κορσ..
    αν-λέμε τωρα-έχεις Phd κτλ?ούτε τότε?

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    home which home
    Posts
    2,326
    τσουκ! Σημασια για την ελλαδα εχει το πτυχιο, ποτε θα ακολουθησουμε τα διεθνη δεδομενα (και σωστα), μη με ρωτας. Υπολογιζε ποτέ για να εισαι μεσα.

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    3
    Quote Originally Posted by carrie View Post
    τσουκ! Σημασια για την ελλαδα εχει το πτυχιο, ποτε θα ακολουθησουμε τα διεθνη δεδομενα (και σωστα), μη με ρωτας. Υπολογιζε ποτέ για να εισαι μεσα.