ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ PLEASE
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    160

    ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ PLEASE

    Είμαι αδιοριστη καθηγητρια εδω και πολλα χρονια..έδωσα ΑΣΕΠ όσες φορες εχει γινει χωρις καμια επιτυχια..Η επαγγελματικη μου ζωη ειναι φενικως ενα ΧΑΛΙ...δεν μπορω να βρω καμια ακρη δουλευω περιστασιακα, με συμβασεις εχω παει και μια χρονια ωρομισθια..Ειμαι παντρεμενη εδω και 17 χρονια εχω μια κλαη οικογενεια και θαλεγα οτι στην ζωη μου δεν μου εχει λειψει ποτε τιποτα.Μπορει να περνουσα δυσκολα οικονομικα αλλα παντα κατι γινοταν.Αυτο που με στοιχιζει πολυ ειναι οτι δεν εχω μια μονιμη δουλεια-ειμαι 40 χρονων- και οτι δεν εχω δικο μου πορτοφολι με αποτελεσμα να νιωθω παρασιτο..Αυτο και μονο σαν γεγονος με ριχνει σαν ανθρωπο ωρες ωρες νομιζω οτι θα παθω καταθλιψη..Η γνωμη σας θα με βοηθουσε πολυ.Ευχαριστω και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    103
    Καλώς την!!!
    Δες τα θετικά της ζωής σου, απόλαυσε αυτά που έχεις και μη γκρινιάζεις γι\' αυτά που δεν έχεις ΑΚΟΜΑ. Υπάρχουν πολύ χειρότερα. Αν θέλεις κάτι πραγματικά θα το αποκτήσεις. Βρες εναλλακτικές να κάνεις τη δουλειά που σου αρέσει. Έστω και περιστασιακά. Να χαίρεσαι την οικογενειά σου και να την αγαπάς. Δεν είναι κακό να έχεις στόχους αλλά όχι να παθαίνεις κατάθλιψη εαν δεν τους πετυχαίνεις . Είσαι υγειης, δεν πεινάς και απολαμβάνεις την ευτυχία να έχεις οικογένεια.Μην κάνεις την εργασία -στο δημόσιο τομέα -αν κατάλαβα καλά αυτοσκοπό. ΦΤΙΑΞΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.Σίγουρα δε σου λείπουν τα προσόντα. Καλές Γιορτές....

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    13,014
    Μονιμη δουλεια τι ειναι αυτο?
    Κοντευω να φτασω στην ηλικια σου και η εργασια μου αυτη τη στιγμη μονο εξασφαλισμενη δεν ειναι...υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες να ψαχνω σε λιγο καιρο παλι για δουλεια αν και αισοδοξω οτι θα μεινω εκει που ειμαι.