Προσωπικοι προβληματισμοι
Χαιρετώ την όμορφη παρέα του forum, και ζητάω την συμβουλή σας.
Αρχικά θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω, ότι είμαι αγόρι, ότι διανύω το 18 έτος της ζωή μου, και είμαι μαθητής της 3 Λυκείου. Είμαι γενικά αρκετά ντροπαλός και δεν ανοίγομαι εύκολα στους ανθρώπους. Δεν θα με χαρακτήριζα ιδιαίτερα κοινωνικό.
Το πρόβλημα που με απασχολεί τους τελευταίους 10 μήνες έχει 2 σκέλη.
Το πρώτο κομμάτι αφορά ένα πολύ παράξενο συναίσθημα που νιώθω, το οποίο επαναλαμβάνεται με περιοδικό τρόπο, δεν έχει την ιδία ένταση κάθε χρονική στιγμή, και νομίζω πως είναι μια μίξη έρωτα, αγάπης και πόνου. Όπως πολύ σωστά μπορεί κάποιος να έχει μαντέψει, νομίζω πώς είμαι ερωτευμένος με μια κοπέλα! Ποιο είναι τότε το πρόβλημα στην όλη ιστορία? Το πρόβλημα είναι πως δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό που νιώθω! Επειδή δεν αισθάνομαι συνέχεια ετσι , άλλοτε το αισθάνομαι πολύ έντονα και άλλοτε είναι σαν να μην συμβαίνει τίποτα, έχω αρχίσει και αμφιβάλω για το τι πραγματικά νιώθω! Με προβληματίζει πολύ αυτή μου η αστάθεια.
Αυτό ήταν το πρώτο σκέλος. Ακόλουθη το 2 και δυσκολότερο.
Η κοπέλα αυτή, για κακή μου τύχη είναι αρκετά μεγαλύτερη μου. Για την ακρίβεια με περνά 7+ χρόνια. Έχει εδώ και 3-4 χρόνια που την γνωρίζω, αλλά μόνο τους τελευταίους 10 μήνες με ελκύει .
Να προσθέσω πώς η κοπέλα τα 2 πρώτα χρόνια, μου έκανε μάθημα σε κάποιο φροντιστήριο και έπειτα την περασμένη σχολική χρόνια, κάναμε μαζί κάποια ιδιαίτερα μαθήματα, όπου ήρθαμε και πιο κοντά. Μετά την λήξη, των περσινών ιδιαίτερων μαθημάτων, δεν έχω σχεδόν καμία επαφή μαζί της( μόνο για χρόνια πολλά κτλ), και αφού δεν με ανέλαβε φέτος, δεν προβλέπεται να αποκτήσω . Η αλήθεια είναι πως κάθε προσπαθεί που έκανα πέρσι για να την προσεγγίσω, έστω και φιλικά ναυάγησε.