Δυσκολία στο να εκφράσω τα συναισθήματά μου
Γεια σας.Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και με την ευκαιρία θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες σκέψεις που με απασχολούν κάμποσο καιρό.Το κύριο θέμα για το οποίο θα ήθελα να μιλήσω είναι η δυσκολία μου στο να δημιουργήσω (ερωτική) σχέση με το αντίθετο φύλο.Γενικά αυτό το θέμα έχει αρχίσει να με απασχολεί αρκετά τον τελευταίο καιρό,καθώς πλέον είμαι φοιτητής και δεν έχω ερωτικές εμπειρίες μ'εξαίρεση μια ερωτική επαφή στο λύκειο η οποία όμως κράτησε ελάχιστα.Να σημειώσω ότι έχω φίλους και φίλες και το κύριο πρόβλημά μου είναι να προσεγγίσω ερωτικά μια κοπέλα.Πρόσφατα στη σχολή γνώρισα μια κοπέλα,με την οποία άρχισα να κάνω στενή παρέα αλλά μετά από κάποιον καιρό άρχισα να την βλέπω διαφορετικά.Μετά από πολύ καιρό και με μεγάλη δυσκολία κατάφερα να της εξομολογηθώ πως ένιωθα..Βέβαια όπως περίμενα η απάντηση ήταν αρνητική αλλά τουλάχιστον ένιωθα καλά με τον εαυτό μου που επιτέλους είχα κάνει κάποιο μικρό βήμα.Μετά από κάποιες
έντονες καταστάσεις, αρχίσαμε να ξαναμιλάμε.Ωστόσο τα συναισθήματά μου γι'αυτή δεν άλλαξαν και η απογοήτευσή μου απ'την απόρριψή της σε συνδυασμό με την ανασφάλειά μου γενικότερα γι'αυτό το θέμα έριξαν την ψυχολογία μου σε άσχημο επίπεδο. Για αρκετό καιρό ήμουν σε αρκετά άσχημη ψυχολογική κατάσταση,και κάθε μέρα ένιωθα όλο και πιο άσχημα με τον εαυτό μου.Έφτασα σένα σημείο να μην αντέχω άλλο αλλά ευτυχώς δεν αντέδρασα ακραία.Ξεκίνησα κάποιες δραστηριότητες για να ξεχαστώ και τώρα είμαι λίγο καλύτερα.Ωστόσο όμως το κομμάτι της ερωτικής μου ζωής συνεχίζει να με απασχολεί.Γενικά για κάποιο λόγο,σκαλώνω αρκετά σε αυτό το θέμα.Έχω τη δυνατότητα να προσεγγίσω φιλικά μι