Originally Posted by
ioannis2
Η κοπέλα έπεσε στην κατάσταση που μας περιγράφει και χαρακτηρίζει ως πανικό, άγχος κλπ λόγω της υπόδειξης του καθηγητή. Πίσω απ αυτό βλέπω έναν ευαίσθητο χαρακτήρα, συναισθηματικό, που αντιδρά κατά τον ίδιο ή παρόμοιο τρόπο όποτε η ζωή της βρεθεί υπό τέτοιες ως η προκείμενη συνθήκες. Που κολλάει ο θυρεοειδής? Απλά τις προσθέτετε ιδέες...
Άμα έχουμε ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα για μια εργασία Vicky
- προφανώς κατέχεις καλά το αντικείμενο της εργασίας για να το επέλεξες και κατά συνέπεια, ξέρεις πως να κινηθείς από πλευράς διδακτικής ύλης, έχεις στη σκέψη σου ένα πλάνο ως προς τη δομή και το τι θα γράψεις κάτω -
απλά παίρνουμε τα ουσιώδη, τα σημαντικά, όπως ήδη αυτά υπάρχουν στη σκέψη μας και αυτά καταγράφουμε στην εργασία, έστω κι αν αυτό κάνει την εργασία σύντομη. Κι αυτό μπορεί να γίνει και τάχιστα, ήτοι οι ιδέες, τα συμπεράσματα μας όπως είναι στη σκέψη μας πληκτρολογούνται άμεσα κάτω. Αποφεύγουμε όταν μας πιέζει ο χρόνος να πελαγοδρομήσουμε, ήτοι να μπούμε σε πολλή λεπτομέρεια και σε περαιτέρω ψάξιμο σε βιβλιογραφία γιατί αυτό οξύνει μια χάλια ψυχολογική κατάσταση. Προφανώς δεν είσαι και στο ξεκίνημα της εργασίας. Ήδη όλο τον προηγούμενο καιρό έκανες προεργασία και διαμόρφωσες άποψη για το θέμα εργασίας. Ε, αυτή την άποψη κατάγραψε την όπως σου προείπα.
Η σκέψη ότι θα κινηθείς κατ' αυτόν τον συντομο τροπο για τον εναπομείναντα 1/μιση μήνα θα σου μειώσει σημαντικά όλες τις ψυχικές πρώτα και τις σωματικές συνέπειες τους. Οι δε καθηγητές κοιτάζουν την ουσία, ασχέτως αν για σενα αυτά που έγραψες είναι λίγα, κι ούτε προφανώς θα γνωρίζει ή θα ελέγξει τι σε ώθησε να εργαστείς κατά τον συγκεκριμένο τρόπο. Υπάρχουν φοιτητες που πήραν καλό βαθμό γράφοντας λίγα εν σχέσει με άλλους που έγραφαν αμέτρητα.