Τι σκεφτεστε (μερος τριτο) - Page 321
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 321 of 358 FirstFirst ... 221271311319320321322323331 ... LastLast
Results 4,801 to 4,815 of 5360
  1. #4801
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2022
    Location
    Athens
    Posts
    904
    Quote Originally Posted by Vox View Post
    Τι ακριβώς θέλεις να μάθεις σχετικά μ' αυτό;
    Με ενδιαφέρει κυρίως το βιολί και θέλω να μάθω πώς είναι η εμπειρία να ξεκινάς από το μηδέν. Αν έχεις εμπειρία με αυτό ή με οποιοδήποτε μουσικό όργανο, θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω πώς σου φάνηκε η διαδικασία, αν ήταν δύσκολο στην αρχή και τι σε βοήθησε περισσότερο.

  2. #4802
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Sedna
    Posts
    1,163
    Quote Originally Posted by Rainbow86 View Post
    Με ενδιαφέρει κυρίως το βιολί και θέλω να μάθω πώς είναι η εμπειρία να ξεκινάς από το μηδέν. Αν έχεις εμπειρία με αυτό ή με οποιοδήποτε μουσικό όργανο, θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω πώς σου φάνηκε η διαδικασία, αν ήταν δύσκολο στην αρχή και τι σε βοήθησε περισσότερο.
    Έχω μεγάλη εμπειρία σ' αυτά, αν και όχι ειδικά στα έγχορδα, αφού σπούδασα για περισσότερα από δέκα χρόνια και αποφοίτησα επιτυχώς. Δεν ήταν όμως Ωδείο αλλά Ακαδημία. Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο ή όχι.

    Αν δεν ξέρεις τίποτα από μουσική, πρέπει να ξεκινήσεις με το σολφέζ. Είναι απολύτως απαραίτητο. Στην Ακαδημία μουσικής τουλάχιστον έτσι γινόταν. Είχες μια χρονιά χωρίς μουσικό όργανο ώστε να μάθεις μουσική ανάγνωση. Σολφέζ ήξερα ήδη (είχα μάθει μόνος μου), οπότε το έκανα παράλληλα με το μουσικό όργανο από την αρχή, αλλά το σολφέζ της Ακαδημίας ήταν ένα ή δύο σκαλοπάτια πιο πάνω γιατί είχε επιπλέον δυσκολίες. Πήγαινε ως εξής. Μάθαινες τις έννοιες του ρυθμού - θεωρητικά και πρακτικά, ανάγνωση - τραγουδώντας τις νότες στο σωστό ύψος (και με το σωστό ρυθμό εννοείται), και ορθογραφία ή, καλύτερα, υπαγόρευση (το δυσκολότερο). Οι εξετάσεις γίνονταν πάνω σε όλα αυτά, με τον κάθε μαθητή να περνάει ξεχωριστά στην αίθουσα παρουσία του καθηγητή και ενός άλλου μουσικού που επέβλεπε τη διαδικασία.

    Στην υπαγόρευση, ο καθηγητής έπαιζε την πρώτη νότα ενός απλού κομματιού και έλεγε σε ποια κλίμακα είναι. Στη συνέχεια έπαιζε μερικές ακόμα για να φανεί ο ρυθμός, τον οποίο έπρεπε να μαντέψουμε. Και από κει και πέρα, γνωρίζοντας την κλίμακα, την πρώτη νότα και τον ρυθμό, έπρεπε να βρίσκουμε τις νότες που έπαιζε κατά ομάδες, τρεις, τέσσερις ή πέντε κάθε φορά αν θυμάμαι καλά, βασιζόμενοι στο άκουσμα μόνο, μέχρι να καταγράψουμε σωστά όλο το κομμάτι. Η πρότερη γνώση σολφέζ που είχα με βοήθησε αφάνταστα, ειδικά σ' αυτό το μέρος του μαθήματος που ήταν αντικειμενικά δύσκολο. Ήταν τάξη ενηλίκων και η διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε όλους τους υπόλοιπους ήταν περισσότερο από εμφανής.

    Όσον αφορά το μουσικό όργανο, έμαθα το πολυπλοκότερο που υπάρχει. Τα κομμάτια που είναι γραμμένα ειδικά γι' αυτό βασίζονται συνήθως στην τετραφωνική ή πενταφωνική πολυφωνία και για να τα παίξεις χρησιμοποιείς όλα τα άκρα του σώματος. Υπάρχουν όμως και απλούστερα. Ο καθηγητής μου, όταν με εξέτασε την πρώτη μέρα για να δει πώς θα κινηθεί μαζί μου, μού είπε ότι έχω την προδιάθεση. Οπότε παρά τις μεγάλες δυσκολίες (πολλοί εγκαταλείπουν λόγω αδυναμίας του εγκεφάλου να προσαρμοστεί σε ορισμένες ειδικές απαιτήσεις), τελικά πήγε καλά. Στις εξετάσεις (δύο φορές το χρόνο, ανοιχτές στο κοινό) ήταν παρόντες ο καθηγητής και τα μέλη μιας επιτροπής. Περιττό να περιγράψω το στρες.

    Μετά το σολφέζ, παρακολούθησα ως το τέλος των σπουδών, παράλληλα με το όργανο, το μάθημα της Αρμονίας. Δεν νομίζω ότι θα σου χρειαζόταν στο βιολί, στο οποίο παίζεις κατά βάση μια μελωδική γραμμή μόνο. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, με κομμάτια δύο φωνών ή με συγχορδίες αλλά δεν πρόκειται κανείς να σου ζητήσει να γράψεις ένα χορικό πρελούδιο για βιολί. Στο βιολί βέβαια, όπως και σε κάθε μουσικό όργανο, έχεις άλλου είδους δυσκολίες.

  3. #4803
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2022
    Location
    Athens
    Posts
    904
    Quote Originally Posted by Vox View Post
    Έχω μεγάλη εμπειρία σ' αυτά, αν και όχι ειδικά στα έγχορδα, αφού σπούδασα για περισσότερα από δέκα χρόνια και αποφοίτησα επιτυχώς. Δεν ήταν όμως Ωδείο αλλά Ακαδημία. Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο ή όχι.

    Αν δεν ξέρεις τίποτα από μουσική, πρέπει να ξεκινήσεις με το σολφέζ. Είναι απολύτως απαραίτητο. Στην Ακαδημία μουσικής τουλάχιστον έτσι γινόταν. Είχες μια χρονιά χωρίς μουσικό όργανο ώστε να μάθεις μουσική ανάγνωση. Σολφέζ ήξερα ήδη (είχα μάθει μόνος μου), οπότε το έκανα παράλληλα με το μουσικό όργανο από την αρχή, αλλά το σολφέζ της Ακαδημίας ήταν ένα ή δύο σκαλοπάτια πιο πάνω γιατί είχε επιπλέον δυσκολίες. Πήγαινε ως εξής. Μάθαινες τις έννοιες του ρυθμού - θεωρητικά και πρακτικά, ανάγνωση - τραγουδώντας τις νότες στο σωστό ύψος (και με το σωστό ρυθμό εννοείται), και ορθογραφία ή, καλύτερα, υπαγόρευση (το δυσκολότερο). Οι εξετάσεις γίνονταν πάνω σε όλα αυτά, με τον κάθε μαθητή να περνάει ξεχωριστά στην αίθουσα παρουσία του καθηγητή και ενός άλλου μουσικού που επέβλεπε τη διαδικασία.

    Στην υπαγόρευση, ο καθηγητής έπαιζε την πρώτη νότα ενός απλού κομματιού και έλεγε σε ποια κλίμακα είναι. Στη συνέχεια έπαιζε μερικές ακόμα για να φανεί ο ρυθμός, τον οποίο έπρεπε να μαντέψουμε. Και από κει και πέρα, γνωρίζοντας την κλίμακα, την πρώτη νότα και τον ρυθμό, έπρεπε να βρίσκουμε τις νότες που έπαιζε κατά ομάδες, τρεις, τέσσερις ή πέντε κάθε φορά αν θυμάμαι καλά, βασιζόμενοι στο άκουσμα μόνο, μέχρι να καταγράψουμε σωστά όλο το κομμάτι. Η πρότερη γνώση σολφέζ που είχα με βοήθησε αφάνταστα, ειδικά σ' αυτό το μέρος του μαθήματος που ήταν αντικειμενικά δύσκολο. Ήταν τάξη ενηλίκων και η διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε όλους τους υπόλοιπους ήταν περισσότερο από εμφανής.

    Όσον αφορά το μουσικό όργανο, έμαθα το πολυπλοκότερο που υπάρχει. Τα κομμάτια που είναι γραμμένα ειδικά γι' αυτό βασίζονται συνήθως στην τετραφωνική ή πενταφωνική πολυφωνία και για να τα παίξεις χρησιμοποιείς όλα τα άκρα του σώματος. Υπάρχουν όμως και απλούστερα. Ο καθηγητής μου, όταν με εξέτασε την πρώτη μέρα για να δει πώς θα κινηθεί μαζί μου, μού είπε ότι έχω την προδιάθεση. Οπότε παρά τις μεγάλες δυσκολίες (πολλοί εγκαταλείπουν λόγω αδυναμίας του εγκεφάλου να προσαρμοστεί σε ορισμένες ειδικές απαιτήσεις), τελικά πήγε καλά. Στις εξετάσεις (δύο φορές το χρόνο, ανοιχτές στο κοινό) ήταν παρόντες ο καθηγητής και τα μέλη μιας επιτροπής. Περιττό να περιγράψω το στρες.

    Μετά το σολφέζ, παρακολούθησα ως το τέλος των σπουδών, παράλληλα με το όργανο, το μάθημα της Αρμονίας. Δεν νομίζω ότι θα σου χρειαζόταν στο βιολί, στο οποίο παίζεις κατά βάση μια μελωδική γραμμή μόνο. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, με κομμάτια δύο φωνών ή με συγχορδίες αλλά δεν πρόκειται κανείς να σου ζητήσει να γράψεις ένα χορικό πρελούδιο για βιολί. Στο βιολί βέβαια, όπως και σε κάθε μουσικό όργανο, έχεις άλλου είδους δυσκολίες.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

    Προσωπικά, έχω κάποιες βασικές γνώσεις θεωρίας, κυρίως από παλιότερη ενασχόληση με τη φωνητική σε ωδείο, όπου κάναμε και εισαγωγικά θεωρητικά. Ωστόσο, με μουσικό όργανο πρόκειται να ασχοληθώ τώρα για πρώτη φορά. Σκέφτομαι να ξεκινήσω βιολί, γνωρίζοντας ότι έχει ιδιαίτερες τεχνικές απαιτήσεις, ειδικά για αρχάριους. Έχω ακούσει ότι στα ωδεία η θεωρία (όπως το σολφέζ) διδάσκεται παράλληλα με την εκμάθηση του οργάνου, οπότε φαντάζομαι ότι μπορεί να υπάρξει σταδιακή εξοικείωση και όχι τόσο απότομη μετάβαση.

    Αν δεν είναι αδιάκριτο, ποιο ήταν το όργανο με το οποίο ασχολήθηκες; Από την περιγραφή σου φαίνεται αρκετά σύνθετο.

  4. #4804
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2021
    Posts
    657
    Σκέφτομαι ότι έπιασα εργασία μετά από 3 χρόνια..... και έχω ανάμεικτα συναισθήματα......

  5. #4805
    Quote Originally Posted by Player View Post
    Έκανα μαλακια που είπα ότι παίρνω αγωγή, το έχω μετανιώσει.
    Πώς το ξεπέρασες αν επιτρέπεται το θέμα με την συνέντευξη για δουλειά;
    Ναι ,το ξέρω γενικότερα ότι δεν έχω άλλο χρόνο για χάσιμο.
    Μετά από διαδοχικές αποτυχίες, σιγά σιγά εγκλιματίζεσαι. Βρίσκεις μέσα σου τις δυνάμεις άμα είναι επείγον επειδή κάτι το θες ιδιαίτερα.
    γιάννης

  6. #4806
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    2,545
    Από 14 του μήνα αλλάζει η καθημερινότητα μου καθώς ξεκινάω κάτι σεμινάρια. Οπότε θα πηγαίνω κάθε απόγευμα 3με9 πολλές ώρες για να κάθεσαι σε μια αίθουσα και να ακούς να σου μιλάνε αλλά αυτό είναι το τελευταίο, το δικό μου πρόβλημα είναι λίγο αστείο!! Επειδή θέλω να πηγαίνω συχνά τουαλέτα και ντρέπομαι να με βλέπουν οι άλλοι ότι πηγαίνω πάνω από μια φορά και είναι 6 ώρες σκέφτομαι τι θα γίνει πως θα πάει το όλο πράγμα!

  7. #4807
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2020
    Location
    Japan
    Posts
    226
    Για τσίσα ή για κακά;

  8. #4808
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Βουλγαρια
    Posts
    3,932
    Quote Originally Posted by andreas86 View Post
    Από 14 του μήνα αλλάζει η καθημερινότητα μου καθώς ξεκινάω κάτι σεμινάρια. Οπότε θα πηγαίνω κάθε απόγευμα 3με9 πολλές ώρες για να κάθεσαι σε μια αίθουσα και να ακούς να σου μιλάνε αλλά αυτό είναι το τελευταίο, το δικό μου πρόβλημα είναι λίγο αστείο!! Επειδή θέλω να πηγαίνω συχνά τουαλέτα και ντρέπομαι να με βλέπουν οι άλλοι ότι πηγαίνω πάνω από μια φορά και είναι 6 ώρες σκέφτομαι τι θα γίνει πως θα πάει το όλο πράγμα!
    Δεν αντεχεις μεχρι το διαλλειμα δλδ;

  9. #4809
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2025
    Posts
    781
    Quote Originally Posted by andreas86 View Post
    Από 14 του μήνα αλλάζει η καθημερινότητα μου καθώς ξεκινάω κάτι σεμινάρια. Οπότε θα πηγαίνω κάθε απόγευμα 3με9 πολλές ώρες για να κάθεσαι σε μια αίθουσα και να ακούς να σου μιλάνε αλλά αυτό είναι το τελευταίο, το δικό μου πρόβλημα είναι λίγο αστείο!! Επειδή θέλω να πηγαίνω συχνά τουαλέτα και ντρέπομαι να με βλέπουν οι άλλοι ότι πηγαίνω πάνω από μια φορά και είναι 6 ώρες σκέφτομαι τι θα γίνει πως θα πάει το όλο πράγμα!
    κάθεσαι πίσω πίσω για να είσαι διπλα στη πόρτα..το έχεις ψάξει γιατί πηγαίνεις συνέχεα τουαλέτα ? σε πιάνει συχνουρία απ το άγχος ?

  10. #4810
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    2,545
    Ανάλογα!! Εάν έχω πιεί καφέ ίσως όχι!

  11. #4811
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    2,545
    Από το άγχος σίγουρα πρώτα πρώτα, αλλά φταίνε και οι καφέδες που πίνω. Έχω πάει σε γιατρό και όχι μια φορά αλλά δεν μου βρήκε τίποτα σωματικό.

  12. #4812
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    2,545
    Χαχα σα να μιλάς σε παιδάκι!! Για τσισα λοιπόν

  13. #4813
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2025
    Posts
    781
    ε μην πίνεις καφέδες εκεί..πιες έναν στο σπιτι με το που ξυπνήσεις

  14. #4814
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Βουλγαρια
    Posts
    3,932
    Quote Originally Posted by Marylou25 View Post
    ε μην πίνεις καφέδες εκεί..πιες έναν στο σπιτι με το που ξυπνήσεις
    Рε συ, βρισκεις λυσεις στα παντα, θα νομισει ο κοσμος οτι εισαι αντρας χαχα

  15. #4815
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2025
    Posts
    781
    Quote Originally Posted by axl100 View Post
    Рε συ, βρισκεις λυσεις στα παντα, θα νομισει ο κοσμος οτι εισαι αντρας χαχα
    γιατί μόνο οι άντρες βρίσκουν λύσεις ?

Similar Threads

  1. ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ?
    By andreas86 in forum Με καφέ και συμπάθεια....
    Replies: 1
    Last Post: 03-05-2021, 08:17
  2. Υπήρξα το Τρίτο Πρόσωπο
    By aleksandros.pap in forum Σχέσεις και Επικοινωνία
    Replies: 52
    Last Post: 13-05-2017, 17:12
  3. ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΟΡΟΦΟ!!
    By anxious4ever in forum Με καφέ και συμπάθεια....
    Replies: 38
    Last Post: 06-08-2016, 01:05
  4. θα συγχωρούσαν την απιστία της συντρόφου τους, αρκεί το «τρίτο πρόσωπο» να ήταν γυνη
    By path in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 46
    Last Post: 30-01-2011, 23:23
  5. Ο ΔΙΑΣΕΞΟΥΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΦΥΛΟ
    By BrokeN_DoLL in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 18
    Last Post: 19-01-2011, 13:48

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •