Τι ειπε ο Πατερ Παϊσιος για σχιζοφρενεις - Page 5
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 5 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast
Results 61 to 75 of 95
  1. #61
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    901
    Και με το παραπανω γεννιεται η εξης απορια για την φυση της πραγματηκοτητας. Τι ειναι πραγματικο?. Ειμαστε αληθινοι εμεις οι ιδιοι η απλως μηχανες αντανακλαστικων η αβουλα υποχειρια μιας ανωτερης δυναμης?.

  2. #62
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    αθηνα
    Posts
    16,720
    Yπαρχει μια μεγαλη παρανοηση στην θρησκεια . Πολλα σημεια των γραφων , ειναι συμβολικα , και οχι τοις μετρητοις . Δεν πιστευω οτι καποιος που δημιουργησε το συμπαν , ειναι δυνατον να εχει γυιο . Ουτε πιστευω οτι η ιστορια με τους πρωτοπλαστους εχει δοση αληθειας . Δεν εχω καταλαβει γιατι απο τους ψαλμους , που μιλανε για εκδικηση και τιμωρια των εχθρων μας , δλδ το οφθαλμον αντι οφθαλμου , περασαμε στο αγαπατε τον πλησιον σας ως σεαυτον , συγχωρειτε τους εχθρους σας ( ναι , τους συγχωρω , αλλα [ποτε δεν ξεχνω τα ονοματα τους ) . Μετα , αν πας στην εκκλησια , η πλειοφηφια ειναι υπερηλικςες , με το σκεπτικο υποθετω , κατσε να τα βρουμε με τον Μεγαλο , οσο προλαβαινουμε , μην μας ξαποστειλει σε καμμια κολαση , και τραβολογιομαστε . Ουτε κολαση υπαρχρει ουτε παραδειος , παμε στον αλλο κοσμο με τα συναισθηματα που τρεφαμε κατα την διαρκεια της ζωης μας , που το ξερω ? αν σας το πω , θα πρεπει να σας σκοτωσω .
    Τωρα Χερουβειμ , Σεραφειμ , Νεφελιμ , Αγγελακια , διαβολακια , σαν πολλα ιπταμενα UFOs υπαρχουν στον εναεριο χωρο .
    Το παρανοικο ειναι οτι , παρολη την τρελλα αυτη , δηλωνω φανατικα πιστος , προσευχομαι στους Αγιους , αλλα στην εκκλησια δεν παω , οοοοχι , με τιποτα , μηπως δεν στεκω καλα ?

  3. #63
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    αθηνα
    Posts
    16,720
    -------------------------------------------------------------

  4. #64
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    214
    Αμα ημουν πιο χριστιανος απο παλια τοτε πιθανως να ειχα περισσοτερες ικανοτητες αντιμετωπισης του στρες, αμα ειμασταν ολοι θα ειχαμε πιο αρμονικες σχεσεις και θα ειχαμε και
    λιγοτερα τραυματα που οδηγουν σε ψυχικες ασθενειες.

    αμα πιστευεις στο Θεο αυτο σου δινει δυναμη και εχεις την ελπιδα για δικαιοσυνη και για ενα καλυτερο μελλον ενω μπορεις να ξεχωρισεις πιο ευκολα το σωστο απο το λαθος και να πειθαρχεις σε αυτο.
    Aυτό νομίζω ότι είναι σωστό μόνο που ο άνθρωπος όσο μεγαλώνει αποκτά και περισσότερη σοφία και υπομονή. Όσο είναι νέος αγωνίζεται και δεν θέλει να τρώει κατραπακιές από τους γύρω του, θέλει να ζήσει. Φιλοσοφικά είμαι ιδεαλίστρια, πιστεύω δηλαδή ότι ο άνθρωπος είναι ύλη και πνεύμα, η μεν ύλη καταστρέφεται αλλά το πνεύμα δεν χάνεται. Πιστεύω δηλαδή ότι οι αναμνήσεις που έχει ο καθένας από αυτή την ζωή δεν χάνονται με τον θάνατο του εγκεφάλου, όχι γιατί έχω κάποια απόδειξη, αλλά γιατί πιστεύω. Αν κάτι μου κόστισε ήταν ότι με κυριάρχησε η οργή και ο φόβος πολλές φορές στην ζωή μου και αυτό τροφοδότησε και την ψυχική ασθένεια. Αλλά όταν είσαι νέος δεν μπορείς να δεχθείς ότι σε καταδικάζουν στην φτώχεια ή στην μοναξιά ή στο να μην κάνεις οικογένεια. Αντιδράς με οργή και αυτό δεν είναι καλό γιατί κάνεις κακό στον εαυτό σου. Αν είχα δώσει και εγώ περισσότερη σημασία στον χριστιανισμό ίσως να αντιμετώπιζα διαφορετικά μερικές καταστάσεις.

  5. #65
    Quote Originally Posted by Αλαφροίσκιωτος View Post
    Ο Παισιος δεν ηταν ψυχολογος ή ψυχιατρος και η βαρυτητα των λογων του δεν ηταν μεγαλυτερη απο τον μεσο χρηστη εδω περα.Με βαση το μυαλο του,τις εμπειριες του και αυτα που ηξερε,συμβουλευε αναλογα.

    Οσο για το αν η αναπηρια ειναι ευλογια,ευχομαι κανεναν να μην τον ''ευλογησει'' ο θεος,γιατι αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη.
    +1.
    Δεν θέλω να βγάλω τη χόλη μου αλλά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. η θρησκεία και κάτι γερο-ξεκούτηδες που επέλεξαν να ζουν σαν ερημίτες ακούγωντας φωνές σαν σχιζοφρενείς δεν διαφέρουν πάντως σε τίποτα από έναν νοητικά ανάπηρο. Όσο για τη ζωή μετα το θάνατο είναι μια ψευδαίσθηση στην οποία επέλεξαν να πιστεύουν πολλοί γιατί δεν νιώθουν πληρότητα από τη ζωή τους: " Δεν πειράζει που εδώ είμαι ΑΜΕΑ και δεν έχω ζήσει τίποτα ο Θεός στον Παράδεισο θα μου τα δώσει όλα!"

  6. #66
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    214
    Δεν είναι μόνο ο χριστιανισμός αλλά και η αρχαιοελληνική φιλοσοφία. Είναι τρόπος ζωής να είσαι κατά το δυνατόν απαλλαγμένος από πάθη, να μην οργίζεσαι, να έχεις υπομονή, να έχεις πίστη ακόμη και όταν βλέπεις το κακό γύρω σου, να κάνεις καλές πράξεις. Αισθάνεσαι πληρότητα, χαρά και επαφή με το θείο.
    Ζωή δεν είναι μόνο να έχεις υλικά αγαθά. Η οικογένεια βέβαια και η αγάπη είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου και όσοι έπασχαν ή πάσχουν από ψυχικές ασθένειες στιγματίζονται.
    Εγώ πιστεύω πάντως ότι η ζωή μας είναι μικρότερη και από μια μέρα δική μας για κάποιο ανώτερο ον και όποιος κάνει κακό στον συνάνθρωπό του αργά ή γρήγορα θα τιμωρηθεί.
    Η δική μου ψυχική ασθένεια εκδηλώθηκε γιατί κάποια άτομα μου έκαναν επί χρόνια κακό και εξακολουθούν, στην εργασία π.χ. Εγώ τους έκανα την χάρη όμως να τους δώσω σημασία αντί να τους στείλω στο διάολο.

  7. #67
    Quote Originally Posted by genesis View Post
    Δεν είναι μόνο ο χριστιανισμός αλλά και η αρχαιοελληνική φιλοσοφία. Είναι τρόπος ζωής να είσαι κατά το δυνατόν απαλλαγμένος από πάθη, να μην οργίζεσαι, να έχεις υπομονή, να έχεις πίστη ακόμη και όταν βλέπεις το κακό γύρω σου, να κάνεις καλές πράξεις. Αισθάνεσαι πληρότητα, χαρά και επαφή με το θείο.
    Ζωή δεν είναι μόνο να έχεις υλικά αγαθά. Η οικογένεια βέβαια και η αγάπη είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου και όσοι έπασχαν ή πάσχουν από ψυχικές ασθένειες στιγματίζονται.
    Εγώ πιστεύω πάντως ότι η ζωή μας είναι μικρότερη και από μια μέρα δική μας για κάποιο ανώτερο ον και όποιος κάνει κακό στον συνάνθρωπό του αργά ή γρήγορα θα τιμωρηθεί.
    Η δική μου ψυχική ασθένεια εκδηλώθηκε γιατί κάποια άτομα μου έκαναν επί χρόνια κακό και εξακολουθούν, στην εργασία π.χ. Εγώ τους έκανα την χάρη όμως να τους δώσω σημασία αντί να τους στείλω στο διάολο.
    Η υπομονή είναι αρετή. Η υπομονή σε υπερβολικό βαθμό καταντάει μαζοχισμός. Δεν θα μπορούσα να με σφαλιαρίζουν και να γυρίζα και το άλλο μάγουλο ...για κανένα λόγο εκτός αν είχα κάποιο φετίχ.
    Last edited by NeurobiologicallyImpaired; 21-09-2014 at 01:23.

  8. #68
    Senior Member
    Join Date
    May 2013
    Location
    Sin City
    Posts
    2,415
    To να μη πιστεύεις κάπου δεν νομίζω να σε κάνει λιγότερο καλό άνθρωπο ή λιγότερο δίκαιο.Απλά επιλέγεις έναν διαφορετικό δρόμο προς αναζήτηση μιας αλήθειας μη δεχόμενος την υποτιθέμενη αλήθεια που σου πλασάρουν εδώ και αιώνες.Ο χαρακτήρας και τα ιδανικά δεν έχει να κάνει με την πίστη ενός ανθρώπου.Αν ήταν έτσι όλοι οι χριστιανοί θα αγαπούσαν χωρίς ανταλλάγματα και όλοι οι άθεοι θα ήταν μισάνθρωποι.
    It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society. J.Krishnamurti

  9. #69
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    430
    Η πίστη είναι σαν την πυξίδα, σου δείχνει τα σημεία του ορίζοντα μόνο

    Η κατεύθυνση είναι προσωπική επιλογή, απο εκεί και πέρα υπάρχουν χάρτες που δείχνουν δρόμους μονοπάτια, η πυξίδα σε βοηθά να μην χάνεις τον δρόμο σου,(θέλω να συνεχίσω αλλά τα βλέφαρα έχουν άλλη άποψη)

    Σε αυτό που λέω διαφωνίες κανείς ?

  10. #70
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    5,782
    Η πιστη δεν ειναι τιποτα. Ειναι κατι που νιωθεις. Η αποδειξη μετραει. Καλος ο παισιος σαν στοχαστης αλλα αποδειξεις ο χριστιανισμος δεν εχει. Ειναι ενα παραμυθακι που αν δεν ειχε ασπαστει ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος θα ταν απλα μια παραγραφος στην ιστορια των εβραιων που κανεις δε θα δινε σημασια. Αλλα κ το θεολογικο του πραγματος να πιστεψει καποιος πως να δεχτει τους κανονες των παπαδων? Ασε την πιστη και μεινε σε οτι εχεις τεκμηρια, εστω ενδειξεις. Το μονο που μας παρουσιαζουν ως αποδειξη ειναι οι γραφες. Επειδη το λενε οι γραφες. Γραφες εχουν κ αλλες θρησκειες, γτ να μην πιστεψω εκεινες?
    Μεχρι λοιπον να βρεθουν τα τεκμηρια που συνηγορουν υπερ της δικαιολογησης αυτης της πιστης, δεν υπαρχει λογος να την ασπαζεται καποιος επειδη ετσι τα βρηκαμε ή επειδη βγαινουμε απ το εργοστασιο με το να νιωθουμε αυτη την πιστη. Ο ανθρωπος εχει εξελιχθει ωστε να εχει την εννοια του θεου κ της θρησκειας οπως εχει defaut και αλλες εννοιες.

  11. #71
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    430
    Στο παράδειγμά μου δεν αναφέρθηκα σε στοχαστές η στον χριστιανισμό η στο αυτοκράτορα η στους εβραίους η στους παπάδες κλπ η για να σου δώσω μια μικρή ικανοποίηση κάθε κατεργάρης στον πάγκο του

    Το τι πιστεύεις και πως πιστεύεις και γιατί πιστεύεις είναι άλλο θέμα ΄το ότι θές αποδείξεις για να πιστέψεις σεβαστό, τι γίνεται στην περίπτωση που σου παρουσιαστούν πολλές αποδείξεις?

    Οφείλω να παραδεχθώ πως είναι λάθος μου γιατί η δίψα μου για διάλογο και επικοινωνία δεν λογάριασε την σωματική κούραση και ξεκίνησα κάτι που δεν έχω δυνάμεις να συνεχίσω (έβαλα και την προκληση σε παρένθεση)
    Δεν είναι δικαιολογία έτσι? άλλωστε εδώ είναι το θέμα που θα πάει?
    Συγνώμη αν αναστάτωσα με την προσωπική μου άποψη, μια άποψη είναι μόνο άλλωστε

  12. #72
    Quote Originally Posted by genesis View Post
    Δεν είναι μόνο ο χριστιανισμός αλλά και η αρχαιοελληνική φιλοσοφία.Είναι τρόπος ζωής να είσαι κατά το δυνατόν απαλλαγμένος από πάθη, να μην οργίζεσαι, να έχεις υπομονή, να έχεις πίστη ακόμη και όταν βλέπεις το κακό γύρω σου, να κάνεις καλές πράξεις. Αισθάνεσαι πληρότητα, χαρά και επαφή με το θείο.
    Απ' οτι καταλαβαινω εσυ δεν ειναι τοσο οτι πιστευεις στο θεο,αλλα θες απο καπου να πιαστεις και να εχεις μια πυξιδα.Δλδ αν δε στη καλυπτε ο χριστιανισμος την αναγκη θα καλυπτοσουν απο μια κοσμικη φιλοσοφια πχ.
    Ειναι τελειως διαφορετικο το ''πιστευω στο Θεο γιατι υπαρχει'' απο το ''πιστευω στο Θεο γιατι με βολευει (μου δινει δυναμη κλπ)''.Το δευτερο πρακτικα ειναι κοσμικος τροπος σκεψης με θρησκευτικο μανδυα.

    Εγώ πιστεύω πάντως ότι η ζωή μας είναι μικρότερη και από μια μέρα δική μας για κάποιο ανώτερο ον και όποιος κάνει κακό στον συνάνθρωπό του αργά ή γρήγορα θα τιμωρηθεί.
    Γιατι?

  13. #73
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    roof garden
    Posts
    1,807
    Μαθηματικοι απεδειξαν τη θεωρια περι υπαρξης Θεου του Γκεντελ.

    Υπάρχει Θεός; Το ερώτημα αυτό απασχολεί τους φιλοσόφους και τους θεολόγους εδώ και δεκάδες αιώνες.

    Ξαφνικά πριν από λίγους μήνες εμφανίστηκε η είδηση ότι δύο ευρωπαίοι μαθηματικοί, χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και τη σχετική θεωρία του αυστριακού μαθηματικού Κουρτ Γκέντελ, κατάφεραν να αποδείξουν μαθηματικά την ύπαρξη του Θεού! Το τι ακριβώς απέδειξαν και με ποιον τρόπο σχετίζεται άμεσα με την κατανόηση της Μαθηματικής Λογικής και των κανόνων που τη διέπουν.

    Το θεώρημα του Θεού

    Λίγο πριν από τον θάνατό του ο μεγάλος αυστριακός μαθηματικός Κουρτ Γκέντελ (Kurt Gödel) δημοσιοποίησε μια μαθηματική απόδειξη για την ύπαρξη του Θεούτην οποία επεξεργαζόταν επί 30 χρόνια.

    Η απόδειξη αυτή βασίζεται στη σύγχρονη αξιωματική θεμελίωση των Μαθηματικών, η οποία με τη σειρά της αποτελεί συνέχεια της αρχαιοελληνικής μαθηματικής παράδοσης και της Γεωμετρίας του Ευκλείδη. Σε αυτόν τον τρόπο θεμελίωσης ξεκινάμε με τη διατύπωση αξιωμάτων, δηλαδή υποθέσεων που δεν αποδεικνύονται αλλά φαίνονται προφανείς. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια των αξιωμάτων και της Μαθηματικής Λογικής, μπορούμε να αποδείξουμε θεωρήματα και να οικοδομήσουμε μια ολόκληρη θεωρία. Για παράδειγμα, ένα από τα πέντε αξιώματα της Ευκλείδειας Γεωμετρίας είναι το ότι όλες οι ορθές γωνίες είναι ίσες μεταξύ τους.

    Ο Γκέντελ προσπάθησε να «αποδείξει» την ύπαρξη του Θεού ως ένα θεώρημα ξεκινώντας από ένα σύνολο πέντε αξιωμάτων που φαίνονται «προφανή» στο πλαίσιο της Μαθηματικής Λογικής.

    Η «απόδειξη» αυτή φάνηκε εξαρχής ότι είχε δύο αδύνατα σημεία. Πρώτον, είναι άραγε τα αξιώματα όντως προφανή και, δεύτερον, είναι άραγε συμβατά μεταξύ τους ώστε να μην έχουν κρυφές ασυνέπειες; Για το πρώτο δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα, αφού τα αξιώματα στα Μαθηματικά μπορεί να φαίνονται «λογικά» αλλά κατά τα άλλα είναι αυθαίρετα, οπότε ο Θεός υπάρχει αν τα αξιώματα αυτά αληθεύουν. Το δεύτερο όμως αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας για πάνω από 40 χρόνια επειδή έπρεπε να αποδειχθεί ότι τα πέντε αυτά αξιώματα δεν περιέχουν κρυφές αντιφάσεις και άρα είναι αυτοσυνεπή.


    Το κατόρθωμα των δύο ευρωπαίων μαθηματικών, του Γερμανού Κρίστοφ Μπεντζμίλερ (Christoph Benzmüller) και του Αυστριακού Μπρούνο Βολτσενλόγκελ Παλέο (Bruno Woltzenlogel Paleo), ήταν ότι κατάφεραν να αναπαραστήσουν τα αξιώματα του Γκέντελ και τους συλλογισμούς του με μαθηματικά σύμβολα. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια εξειδικευμένου λογισμικού που χειρίζεται έννοιες λογικής σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, μπόρεσαν αφενός μεν να διαπιστώσουν ότι τα αξιώματα δεν περιέχουν κρυφές αντιφάσεις και αφετέρου να επιβεβαιώσουν την απόδειξη του θεωρήματος.

    Ιδέα με αρχαίες βάσεις

    Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, πέρα από το καθαρά μαθηματικό μέρος, η βάση της απόδειξης του Γκέντελ περί της υπάρξεως του Θεού δεν ήταν εντελώς καινούργια αφού έμοιαζε με το επιχείρημα του άγγλου θεολόγου και φιλοσόφου του 11ου αιώνα Ανσέλμου του Καντέρμπουρι, το οποίο, με τη σειρά του, βασίζεται στη μέθοδο της «εις άτοπον απαγωγής» των αρχαίων ελλήνων φιλοσόφων και μαθηματικών. Ο συλλογισμός του Ανσέλμου ήταν ο εξής:

    1. Ο Θεός είναι η υπέρτατη ύπαρξη.

    2. Η ιδέα του Θεού υπάρχει στη σκέψη μας.

    3. Μια ύπαρξη που υπάρχει τόσο στη σκέψη όσο και στην πραγματικότητα είναι ανώτερη από μια ύπαρξη που υπάρχει μόνο στη σκέψη.

    4. Αν ο Θεός υπήρχε μόνο στη σκέψη μας, τότε θα μπορούσαμε να συλλάβουμε την ιδέα μιας ανώτερης ύπαρξης η οποία υπάρχει και στην πραγματικότητα.

    5. Αλλά δεν μπορούμε να φανταστούμε μια ύπαρξη ανώτερη από τον Θεό.

    6. Αρα ο Θεός υπάρχει στην πραγματικότητα.

    Η βασική συνεισφορά του Γκέντελ ήταν η μαθηματική περιγραφή του παραπάνω συλλογισμού και ειδικά των σημείων 3 και 4. Εκεί χρησιμοποίησε την έννοια της πιθανής αλήθειας μιας πρότασης, η οποία επεκτείνει την αριστοτελική λογική που δέχεται ότι μια πρόταση είναι είτε αληθής είτε ψευδής.

    1+1 κάνουν 2;

    Ο Γκέντελ έγινε διάσημος σε νεαρή ηλικία όταν διατύπωσε το περίφημο «θεώρημα της μη πληρότητας».

    Συνέπεια του θεωρήματος αυτού είναι ότι, στο πλαίσιο της «Απλής Αριθμητικής» των ακεραίων αριθμών, η οποία βασίζεται σε αξιώματα όπως το γνωστό «1+1=2», υπάρχουν προτάσεις που δεν είναι δυνατόν να διαπιστώσουμε αν αληθεύουν ή όχι βασιζόμενοι μόνο στα αξιώματα αυτά.

    Οι προτάσεις αυτές χαρακτηρίζονται από μια αυτοαναφορά και το πιο γνωστό ανάλογό τους στο πλαίσιο της απλής λογικής είναι το παράδοξο του αρχαίου έλληνα φιλοσόφου Ευβουλίδη, σύμφωνα με το οποίο «αν κάποιος παραδεχθεί ότι ψεύδεται, αυτό που λέει είναι αλήθεια ή ψέμα;». Η πρόταση αυτή οδηγεί σε φαύλο κύκλο, αφού αν η πρόταση είναι αληθής συμπεραίνουμε ότι ο συνομιλητής μας ψεύδεται ενώ αν η πρόταση είναι ψευδής συμπεραίνουμε ότι ο συνομιλητής μας λέει την αλήθεια.

    Το θεώρημα της μη πληρότητας του Γκέντελ είχε σοβαρότατες συνέπειες στη θεμελίωση των Μαθηματικών με βάση την αξιωματική μέθοδο, η οποία στη δεκαετία του 1920 φαινόταν ότι θα κατάφερνε να ενοποιήσει όλους τους κλάδους αυτής της επιστήμης σε ένα ενιαίο οικοδόμημα. Παράλληλα όμως υπήρξε ο λόγος που του προσφέρθηκε το 1940 μια θέση στο Ινστιτούτο Προχωρημένων Σπουδών του Πρίνστον, όπου και παρέμεινε ως καθηγητής ως τον θάνατό του το 1978. Η συνεισφορά του Γκέντελ στη θεμελίωση της Μαθηματικής Λογικής αναγνωρίστηκε επανειλημμένως, με σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου το βραβείο Αϊνστάιν του Ινστιτούτου που του απονεμήθηκε το 1951 από τον ίδιο τον Αϊνστάιν, ο οποίος ήταν συνάδελφός του σε αυτό το ίδρυμα και στενός φίλος του.
    Με τη δύναμη του Θεού να έχετε τα τσάκρα σας ανοιχτά, καθαρά, φωτισμένα κ δε θα πιάνει κανένα κακό.

  14. #74
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    roof garden
    Posts
    1,807
    Με τη δύναμη του Θεού να έχετε τα τσάκρα σας ανοιχτά, καθαρά, φωτισμένα κ δε θα πιάνει κανένα κακό.

  15. #75
    Banned
    Join Date
    May 2012
    Location
    Στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα
    Posts
    4,694
    Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να πεισει ο ενας τον αλλον για την υπαρξη ή μη του Θεου..Προσωπικα βρισκω γελοια την αποψη τυπου "υπαρχει πεινα , δυστυχια , αρρωστιες , πεθαινουν παιδακια...Που ειναι ο Θεος?? "
    Ολα ειναι ανθρωπων εργα ακομα και η προσωπικη μας δυστυχια ειναι επιλογη μας..Οσο αφορα τις ασθενειες παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν , σημερον αν ειναι περισσοτερες ψαξτε αλλου το γιατι και οχι στην θρησκεια..
    Το εχω ξαναπει ο Χριστιανισμος δεν ειναι τιποτε αλλο παρα μια σταση ζωης , μεταφερεται κυριως μεσω παραβολων που πραγματικα ειναι παρερμηνευμενες , βλεποντας εναν Θεο ως τιμωρο ή αλλη μια παρερμηνεια ειναι αυτο με το μαγουλο και το χαστουκι που σε θελει μαζοχιστη..Αν καποιος εμβαθυνει καταλαβαινει οτι πχ δεν σου λεει γυρνα και το αλλο μαγουλο για να μπεις στον παραδεισο,αλλα γιατι η εκδικητικοτητα , ο θυμος και το μισος φερνουν αρρωστια στην ψυχη.
    Τελος αν καποιος διαβασει την Αποκαλυψη του Ιωαννη με μια πρωτη ματια θα σκεφτει.."Αααα δεν ειμαστε καλα ο Θεος μας μισει" ενω η Αποκαλυψη περιγραφει τους πολεμους που εχουν γινει απο ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ,της αρρωστιες που θα πεσουν στην ανθρωποτητα (ποιος τις δημιουργει αραγε?) ..
    Μεγαλη συζητηση!!

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...791b80c7e27b86

Page 5 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast

Similar Threads

  1. Όλοι οι σχιζοφρενείς μένουν μόνοι τους;
    By whitecandle in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 194
    Last Post: 02-04-2011, 23:53
  2. μου ειπε πως ηταν παντρεμενος!
    By eva-sunstar in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 27
    Last Post: 28-01-2011, 20:08
  3. Γιατι οι σχιζοφρενεις δεν γραφουν στα forum?
    By keep_walking in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 174
    Last Post: 28-10-2010, 22:21
  4. Γιατι περιθωριοποιουν τους σχιζοφρενεις
    By maus in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 18
    Last Post: 04-10-2010, 18:14

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •